English Version
This Site Is Available In English

متد DST صبور بودن را به ما آموزش می‌دهد

متد DST صبور بودن را به ما آموزش می‌دهد

جلسه هفتم از دوره یازدهم كارگاه‌های آموزشی خصوصی‌ همسفران نمایندگی دکتر علیرضا به استادی همسفر شهربانو، نگهبانی همسفر شکوه و دبیری همسفر نسرین با دستور جلسه «DST و تجربه من از سایر روش‌ها» روز دوشنبه ۲۳ مهر‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

آغاز سخن یاد خدا باید کرد
خود را به امید او رها باید کرد
ای با تو شروع کارها زیباتر
آغاز سخن تو را صدا باید کرد

به نام خالق هستی، در ابتدا از نگهبان جلسه و راهنمای خوبم همسفر شهلا که به من اجازه خدمت در این جایگاه مقدس را دادند بسیار سپاسگزارم و خیلی خوشحال هستم که امروز قرار است از شما دوستان محبت انرژی و آموزش بگیرم. برای شروع می‌خواهم لحظاتی در مورد خودم و مسافرم صحبت کنم. مسافر من به مدت ده سال در NGO دیگری بود؛ اما همیشه حال نامساعدی داشت؛ برای مثال در هنگام خواب باحال پریشان پاهایش را به زمین می‌کوبید و سرشار از اضطراب و ناراحتی بود و با این‌که ده سال از ترک اعتیادش می‌‌گذشت، با بروز یکسری مشکلات خانوادگی، دوباره به مصرف مواد روی آورد تا این‌که به شکر خداوند مسیر کنگره۶۰ پس از چند ماه برای ما نمایان شد و مسافرم بعد از گذراندن یک سفر خیلی خوب توانست به رهایی برسد و باوجود مشکلات فراوانی که در طول سفر برایمان پیش آمد، اصلاً به مصرف مواد مخدر فکر نمی‌کرد. خود من زمانی که وارد کنگره شدم ازنظر روحی، ‌روانی و جسمی حال چندان خوبی نداشتم؛ ولی اکنون شاکر قدرت مطلق هستم که کنگره سر راهم قرار گرفت و به حال خوش رسیدم.

برای اولین بار در جهان، درمان اعتیاد به روش DST توسط آقای مهندس حسین دژاکام کشف گردید و پس‌ازآن متوجه شدند که در طول درمان اعتیاد با این متد، بیماری‌های دیگری که فرد به آن مبتلا بوده نیز درمان شده است؛ بنابراین این نتیجه حاصل شد که به کمک این روش بسیاری از مشکلات روحی، روانی و جسمی قابل‌حل هستند. مثلث درمان اعتیاد به روش DST در کنگره۶۰ شامل جسم، روان و جهان‌بینی است که نتیجه آن رسیدن به تعادل و رهایی است. ازنظر آقای مهندس جسم و روان مانند سوار و سوارکار هستند که بایستی باهم به درمان برسند؛ پس با این روش هم‌زمان سه مؤلفه جسم، روان و جهان‌بینی فرد مصرف‌کننده به تعادل می‌رسد. در روش DST همراه با داروی OT، شخص مصرف‌کننده در مدت‌زمان حداقل ده ماه و حداکثر یازده ماه به درمان واقعی دست پیدا می‌کند.

درمان تدریجی به‌صورت پله‌پله و در زمان مناسب از دیگر شرایطی است که در این روش بسیار حائز اهمیت است؛ درواقع می‌توان گفت که متد DST صبور بودن را به ما آموزش می‌دهد؛ چراکه در غیر این‌ صورت نتیجه مطلوبی برای فرد مصرف‌کننده و خانواده‌اش حاصل نمی‌گردد. فرد مسافر بایستی داروی خود را طبق نظم و برنامه، در زمان مناسب و با مقدار معینی مصرف نماید؛ بنابراین داشتن نظم برای مسافر و همسفر در به ثمر رسیدن سفرشان با این روش بسیار مهم است. نکته دیگر آن‌که شرکت در کارگاه‌های آموزشی کنگره۶۰، جهان‌بینی فرد را تغییر می‌دهد و سبب ارتقاء آن می‌شود. اکنون می‌دانیم که ما آرامش خود را در این مکان مقدس به دست آورده‌ایم و زمانی که فرد بیمار به رهایی می‌رسد، به‌وضوح متوجه تغییرات خودمان و او نسبت به قبل از ورود به کنگره یا درمان می‌شویم؛ بنابراین باید بدانیم که روش DST تأثیرات بسیار مثبتی در به تعادل رساندن سیستم ایکس دارد.

رهایی ۳۰ سی‌دی همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر نسرین از لژیون پنجم

مقام دوم رشته شطرنج در ششمین دوره مسابقات جام عقاب طلایی به میزبانی پارک پیروزی خمینی شهر

مقام سوم رشته دارت در ششمین دوره مسابقات جام عقاب طلایی به میزبانی پارک پیروزی خمینی شهر

تایپ: همسفر اعظم رهجوی راهنما همسفر امیره (لژیون هفتم)
عکاس: مرزبان خبری همسفر لیلا
ویراستار یو ارسال: همسفر مریم خدمتگزار سایت
همسفران نمایندگی دکتر علیرضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .