English Version
This Site Is Available In English

اعتیاد یک بیماری است

اعتیاد یک بیماری است

همسفر سمیه:
روش DST یا همان روش درمان تدریجی، کامل‌ترین و بی‌نظیرترین روش درمان و یکی از شاهکارهای درمان در کنگره ۶۰ می‌باشد. متأسفانه اکثر پزشکان، روانشناسان و متخصصان ترک اعتیاد جهان، هنوز هم برای درمان اعتیاد از روش‌های ناموفق ترک اعتیاد مانند قطع ناگهانی، طب سوزنی، آب‌درمانی، شوک برقی، تعویض خون، سم‌زدایی و... استفاده می‌کنند و مصرف‌کننده‌ها را به‌جایی می‌رسانند که فقط چند صباحی را در قطع مواد سپری کنند آن‌هم با وضعیت نامتعادل و حال نامناسب؛ به‌طوری‌که هرلحظه ممکن است به مصرف بازگردند و در این راه‌ها قربانی شوند یا حتی دست به خودکشی بزنند که تنها دلیل آن پیدا نکردن راه درمان و رهایی می‌باشد.
تمام این روش‌ها مربوط به زمانی بود که مثلث درمان اعتیاد تشریح نشده بود و پروتکل DST با استفاده از داروی اپیوم تدوین‌نشده بود و در یک‌کلام مربوط به زمانی بود که کنگره ۶۰ وجود نداشت و مهندس دژاکام روش درمان اعتیاد را ابداع نکرده بودند. ولی از زمانی که ایشان توانستند با متد DST و داروی اپیوم اعتیاد خودشان را درمان کنند؛ ده‌ها هزار نفر توسط این روش درمان شدند و برگشت هم نکردند، چون برگشت زمانی اتفاق می‌افتد که درمانی صورت نگرفته باشد.اعتقاد کنگره ۶۰ بر این است که اعتیاد یک بیماری است و شخص مصرف‌کننده باید فرآیند درمان را طی کند به همین دلیل واژه‌ای به نام ترک در کنگره وجود ندارد و درمان مبنای اصلی کار است.متد DST یک روش کامل و‌ جامع است و به فرموده مهندس دژاکام: «دروازه‌ای به روی خیلی از بیماری‌ها باز می‌کند.» این روش نه‌تنها در درمان بیماری اعتیاد، بلکه در همه سطوح زندگی ازجمله درمان اعتیاد به سیگار و دخانیات، کاهش و افزایش وزن و… قابل‌اجرا است.از آقای مهندس دژاکام به خاطر ابداع این متد درمانی بی‌نظیر تشکر می‌کنم و امیدوارم روش DST مورداستفاده همگان قرار بگیرد.

همسفر معصومه:
متد DST با استفاده از شربت تریاک یا اپیوم تینکچر به‌صورت تدریجی و پله ای بازمان و دوز مناسب به درمان اعتیاد می‌پردازد. این روش آموزش می‌دهد که چطور این دارو با بدن شخص سازگار شود و چگونه دارو را باز پس بگیریم، اصل زمان در این پروسه بسیار حائز اهمیت است؛ که حداقل زمان درمان اعتیاد 10 ماه است. این روش در کنار زمان از داروی OT استفاده می‌کند. در این روش فرد به استراحت کامل نیاز ندارد راحت می‌تواند به کار وزندگی عادی خودش بپردازد، روش DST با در نظر گرفتن زمان مناسب و داروی مناسب هم‌زمان بر روی سه ضلع جسم، روان و جهان‌بینی کار را ادامه می‌دهد؛ در کنار زمان و دارو فرد آموزش‌های مناسب را می‌بیند تا در دیدگاه و جهان‌بینی تغییرات مثبتی ایجاد شود؛ که باعث برگشت نخوردن شخص می‌شود. روش DST کامل‌ترین روشی است که اعتیاد به هر نوع مواد مخدری را درمان می‌کند. با آمدن به کنگره و آموزش گرفتن فهمیدیمهمیشه کوتاه‌ترین راه، بهترین راه نیست، همه‌چیز به زمان احتیاج دارد؛ ولی فکر می‌کردم اعتیاد این‌طور نیست که با گرفتن آموزش متوجه شدیم درمان اعتیاد به زمان مناسب نیاز دارد. ورزش به‌عنوان مکمل درمان در کنار این روش قرار دارد، روش DST در کنار درمان اعتیاد در سایر علوم پزشکی کاربرد ویژه‌ای دارد ازجمله لاغری و درمان انواع بیماری‌ها.

همسفر صفیه:
اول از آقای مهندس و خانواده محترمشان تشکر می‌کنم که روش بی‌نقص DST را به ما و مسافران معرفی کردند تا با این روش بتوانیم بیماری اعتیاد را درمان کنیم. قبل از این‌که با کنگره آشنا شویم خیلی از روش‌ها را امتحان کردیم از ترک در خانه، مشاوره، روانشناسی، تهدید، اما هیچ‌کدام به نتیجه نرسیدند. تنها مکانی که دوست نداشتم مسافرم به آنجا برود کمپ بود. خیلی خوشحالم با کنگره 60 آشنا شدیم. وقتی به روش DST فکر می‌کنم چقدر بانظم و اصول فرد مصرف‌کننده به‌مرورزمان با این روش سلول‌های بدن که در اثر مصرف مواد آسیب دیدن بازسازی می‌شود و فرد مصرف‌کننده با کوچک‌ترین مشکلی هم مواجه نمی‌شود؛ و به زندگی عادی خودش ادامه داده و به رهایی می‌رسد. انشالا در آینده نزدیک شاهد روزهایی باشیم که کنگره 60 و روش DST جهانی بشود و آن‌هایی که در اعماق تاریکی هستند روشنایی را تجربه کنند. وقتی کتاب 60 درجه را مطالعه می‌کردم متوجه شدم آقای مهندس چه رنج‌ها کشیدند چه روزهای سیاهی را تجربه کردند تا توانستند این روش را کشف کنند تا اکنون خانواده‌های بسیار زیادی در آرامش باشند. به امید آرامش همه‌ی قلب‌های درگیر این طوفان وحشتناک.

تایپ: همسفر عذرا رهجو راهنما همسفر مریم (لژیون چهارم)
ارسال: راهنمای تازه واردین همسفر خدیجه خدمتگزار سایت
نمایندگی الوند قزوین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .