English Version
This Site Is Available In English

با روش DST، ناممکن ها ممکن می‌شود

با روش DST، ناممکن ها ممکن می‌شود

دومین جلسه از دوره سیزدهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی همسفران آقا نمایندگی شفا مشهد با استادی دستیار دیده بان محترم همسفر مهراد، نگهبانی موقت همسفر محمد و دبیری موقت همسفر محمدرضا با دستور جلسه "DST و تجربه‌ی من از سایر روش‌ها" شنبه ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان مهراد هستم یک همسفر.
خداوند را شاکر و سپاسگزار هستم که در جمع شما حضور دارم و آموزش می‌گیرم. از ایجنت فعلی همسفر علی و از ایجنت سابق همسفر مصطفی کمال تشکر را دارم که زحمت زیادی کشیدند و واقعاً مهمان‌نوازی خوبی از بنده و دوستانم کردند.
نوبت‌ قبلی هم که در جمع شما دوستان بودم، حس و حال خیلی خوبی دریافت کردم و این حس و حال فقط حاصل حضور پرشور شما عزیزان است. این نمایندگی جزو نمایندگی‌های خیلی قوی در جمع همسفران آقا است و امیدوارم که روزبه‌روز بر تعداد شما عزیزان افزوده شود.
این نکته را خدمت شما عرض کنم که انتخابات مرزبانی انجام شد، رأی‌ها شمرده شد و ما پس از پیام سفر دوم، مراسم اهدای شال مرزبانان جدید را خواهیم داشت و ان‌شاءالله این عزیزان از دو یا سه هفته دیگر شروع به خدمت خواهد کرد.
عنوان دستور جلسه امروز، DST  و تجربه‌ی من از سایر روش‌ها است. به نظر من شخصی که استاد یک جلسه‌ می‌شود، نسبت به‌عنوان آن دستور جلسه، یا به آگاهی و اطلاعات رسیده است یا هنوز هم که هنوزه در آن موضوع گره دارد و از آن مطلب عبور نکرده است. اگر آن شخص گره‌ای نداشته باشد، هرگز استاد جلسه‌ای با آن عنوان مدنظر نمی‌شود. تجربه‌ی من از DST، سفر ویلیام وایت است که توانستم به روش DST، اعتیاد به سیگار خودم را درمان کنم.

 من قبل از ترک تدریجی، دو بار به‌صورت سقوط آزاد، سیگار خودم را ترک کردم و در آن دوره اصلاً تعادل نداشتم. در آن دوره نسبت به سیگار، حس خیلی نامطلوبی پیدا کرده بودم و از بوی سیگار به‌شدت تنفر پیدا کرده بودم اما سپس متوجه شدم که هنوز آن تخريب در من وجود دارد، زيرا به سیگار واکنش نشان می‌دادم.

خداوند را شکرگزارم که با کنگره ۶۰ و روش  DST آشنا شدم. آلان به لطف خداوند، هفت سال است که از سفر ویلیام وایت من می‌گذرد و من از دام اعتیاد نجات پیداکرده‌ام. کنگره ۶۰ واقعاً لطف و رحمت خداوند است.
تنها سفرهایی که همسفران آقا، قادر به تجربه‌ی آن هستند، سفر ویلیام وایت و سفر جونز است که این پله‌های ۲۱ روزه و با ضریب ۰/۸ معجزه‌ی واقعی هستند و من به این موضوع ایمان دارم که با روش DST ناممکن‌ها ممکن می‌شود.
امیدوارم که همه‌ی ما قدر کنگره ۶۰، این روش و این سیستم را بدانیم و خدمتگزارهای خوبی برای کنگره ۶۰ باشیم.
از اینکه سکوت کردید و با سکوت خودتان به صحبت‌های بنده گوش دادید از همه شما عزیزان سپاسگزارم.

 

در ادامه مراسم تودیع مرزبان های دوره قبل و اهدای شال و مراسم پیمان مرزبانان دوره جدید برگزار گردید:

مرزبان خبری: همسفر محمدمهدی 

تایپ: همسفر پوريا لژیون اول 

ویراستاری: همسفر جمال لژیون اول 

ارسال خبر: همسفر پوریا لژیون اول

سایت همسفران آقا نمایندگی شفا مشهد 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .