English Version
This Site Is Available In English

به تعادل رسیدن جسم و روان با روش DST

به تعادل رسیدن جسم و روان با روش DST

دهمین جلسه از دوره اول کارگاه آموزشی مجازی همسفران نمایندگی چالوس با استادی مرزبان همسفر زینب با دستور جلسه «DST و تجربه من از سایر روش‌ها» روز شنبه ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

سخنان استاد:

هر یک از دستور جلسات در کنگره۶۰ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و من همسفر یا مسافر آموزش‌های بسیاری را می‌توانیم از این دستور جلسات دریافت کنیم. آقای مهندس هفده سال مصرف‌کننده مواد مخدر بودند. از روش‌های درمانی زیادی برای معالجه خود استفاده کردند؛ اما هر بار با شکست مواجه می‌شدند. ایشان بعد از ترک‌های ناموفق تحقیقاتی را شروع کردند و با تعیین مواد مصرفی روزانه، زمان مصرف و کم کردن مواد برنامه‌ای را طراحی نمودند که برخلاف اعتقاد و باور شخصی‌‌‌شان پس از گذشت یازده ماه موفق شدند اعتیاد جسمی خود را نابود کنند و در این زمان بود که متد DST ابداع شد.

روش DST فرمولی آزمون شده است که از طریق آن می‌توان میزان مواد، الکل و داروهای اعتیادآور را کم کرد و در پایان به رهایی رسید. متد DST را این‌گونه معنا کرده‌اند: D ضریب کاهش یا افزایش برابر با ۰/۸ است. S: پله‌های کاهش یا افزایش ۲۱ روزه است. T: حداقل زمان یا طول درمان ده تا یازده ماه است. آقای مهندس دژاکام توانستند با استفاده از داروی اپیوم و متد DST اعتیاد خود را درمان کنند و این کشف بزرگ را در اختیار همه افراد و خانواده‌هایی که از بیماری اعتیاد رنج می‌بردند قرار دهند؛ تاکنون هزاران نفر با این روش درمان شده‌اند. با درمان فرد مصرف‌کننده اعضاء خانواده‌ نیز به زندگی برگشته‌ و ازنظر روح و روان به تعادل رسیده‌اند. افرادی که از این روش استفاده کردند هیچ‌گونه میل و هوسی به مواد مخدر ندارند و جسم، روان و جهان‌بینی این افراد در این مدت‌زمان به تعادل و درمان رسیده است.

مواد مخدر برای یک انسان سالم سم و کشنده است؛ اما برای یک مصرف‌کننده که در روز چندین مرتبه مواد مصرف می‌کند دیگر سم نیست. در اینجا مواد مخدر بیرونی جایگزین مخدرهای درونی بدن شده است و ما نمی‌توانیم این جایگزین را به‌صورت ناگهانی حذف کنیم؛ زیرا شوک فیزیولوژی مخربی به سیستم‌های حیاتی بدن وارد می‌کند. روش‌های متداول ترک اعتیاد عبارتند از قطع ناگهانی مواد، طب سوزنی، آب‌درمانی، شوک برقی، تعویض خون، سم‌زدایی سریع، استفاده از داروهای شیمیایی و گیاهی و ... هستند. فرد مصرف‌کننده با این روش فقط قطع مصرف می‌کند و از وضعیت نامتعادلی برخوردار است و هرلحظه ممکن است به سمت مواد برگردد و چندین نوع مواد دیگر هم به مصرف او اضافه شود. حال به لطف و بزرگواری آقای مهندس این بیماری خانمان‌سوز درمان شده و متد DST یکی از بهترین روش‌های درمان اعتیاد در جهان شناخته‌شده است.

مسافرم قبل از ورود به کنگره از روش‌هایی مانند سقوط آزاد و داروهای شیمیایی برای ترک اعتیاد اقدام کرده بودند؛ اما بعد از تجربه این روش‌ها بیشتر دچار آسیب جسمی و روحی شدند و حتی مصرف مواد مسافرم از یک نوع به چند نوع مواد مخدر تغییر کرد. زمانی که وارد کنگره۶۰ شدیم با متد DST آشنا شده و به مدت ده ماه سفر کردیم و بعدازاین مدت به رهایی و درمان رسیدیم. هم‌اکنون برای به تعادل رساندن جهان‌بینی خود در حال دریافت آموزش‌ها هستیم و می‌دانیم که برای این آموزش‌ها پایانی نیست و انسان نیازمند این است که هرلحظه دانش و آگاهی خود را افزایش دهد تا بتواند از زندگی بهتری برخوردار باشد.

نویسنده: مرزبان همسفر زینب
ارسال: همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون اول)
همسفران نمایندگی چالوس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .