English Version
This Site Is Available In English

سند بدون نقص

سند بدون نقص

جلسه دوازدهم از دوره اول کارگاه‌های آموزشی مجازی همسفران نمایندگی الوند به استادی راهنما همسفر سکینه با دستور جلسه « روشDST و تجربه من در مورد سم‌زدایی و سایر روش‌ها» روز شنبه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۳ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:

همه انسان‌ها تصور می‌کنند بهترین راه کوتاه‌ترین راه است درنتیجه به‌درستی یا نادرستی آن توجهی ندارند راهی را می‌روند که زودتر به خواسته‌های خود برسند.
غذای نیمه‌پخته و یا خام قابل‌خوردن نیست.دستور جلسه در مورد روش DST و تجربه من در مورد سم‌زدایی و سایر روش‌ها است.
روش DST روشی است که هر فرد مصرف‌کننده می‌تواند در حقیقت خود را درمان و به رهایی برساند.این روش سند بدون نقص است که توسط آقای مهندس کشف شد و توسط آن، شخص می‌تواند به‌راحتی به رهایی و درمان برسد.
عضی‌اوقات یک سری افراد هستند که از انواع و اقسام مواد مخدر استفاده می‌کنند و خیلی از راه‌ها را می‌روند که به پاکی درمان و یا رهایی برسند اما با کوچک‌ترین وسوسه و یا جرقه دوباره به سمت مواد بازمی‌گردند چرا چون راه درست را پیدا نکرده‌اند ‌.
با این روش جسم، روان و جهان‌بینی به تعادل می‌رسد و شخص کاملاً درمان می‌شود روش DST فقط برای درمان اعتیاد نیست بلکه برای درمان سیگار و همچنین کاهش وزن و بسیاری از بیماری‌ها هم استفاده می‌شود ‌در مورد خودمان اینکه بتوانیم باورهای غلط خودمان را کنار بگذاریم و خودمان را به تعادل نزدیک کنیم درواقع از این روش بهره برده‌ایم.
در کنگره ۶۰ سم‌زدایی نداریم زیرا آقای مهندس دژاکام فرمودند مصرف‌کننده‌های مواد مخدر را مار و یا عقرب نیش نزده که سم‌زدایی بشود بلکه آنها مواد شبه افیونی بیرون را جایگزین مواد افیونی داخل بدن کرده‌اند که باید مطابق با روش DST با تیپرینگ مواد را کاهش دهیم تا به درمان برسیم چون یک مصرف‌کننده یک‌روزه و یا یک‌ماهه مصرف‌کننده نشده است که بخواهد یک‌شبه درمان شود بنابراین با روش DST و داروی اوتی در مدت‌زمان حداقل ۱۰ ماه باید شخص به درمان و تعادل لازم می‌رسد.

نویسنده: راهنما همسفر سکینه
تهیه و تنظیم: راهنما تازه واردین همسفر خدیجه خدمت‌گزار سایت
همسفران نمایندگی الوند

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .