English Version
English

اهدا شال اولین دوره مرزبانی پارک لاله (نجف آباد)

اهدا شال اولین دوره مرزبانی پارک لاله (نجف آباد)

به نام قدرت مطلق الله 

گزارش اهدا شال اولین دوره مرزبانی پارک لاله نجف آباد جمعه 9 شهریور ماه 1403 با حضور گرم سه دیده‌بان محترم :

آقای سلامی، آقای ترابخانی، آقای صدیقی.

سخنان دیدبان محترم جناب آقای سلامی :

خوشحالم پارک نجف آباد شکل گرفته و اصفهان امروزه رشد کرده و دو پارک دارد که امیدوارم نجف آباد هم در ادامه به چند پارک تبدیل شود.

این حس و حال نشان از هم بستگی و یک دلی شما را دارد و در رابطه با مرزبانان، مرزبانی در پارک کاری بسیار تا بسیار دشوار هست و با مرزبانی شعبه فرق بسیاری دارد که در پارک مرز مشخصی ندارد و فعالیت در پارک بایستی با هم دلی و هم بستگی اعضا باشد. 

به مرزبانان دوره قبل خدا قوت می‌گویم و آرزو بهترین ها برایشان دارم و به مرزبانان جدید تبریک می گویم و انشالله که با همدلی ومحبت به بهترین شکل ممکن حرکت کنند. 

سخنان دیدبان محترم جناب آقای ترابخانی:

من دفعه اول هست که در شعبه نجف آباد میرسم خدمتتون و این حس خوب عالی که احساس می شود نشانه همبستگی و همکاری اعضای شعبه هست و این شعبه ذره ذره از جایی که شروع کرده به تکاملی رسیده که امروزه در قسمت پارک انتخابات مرزبانی برگزار کردند و در آزمون راهنمایی هم 140 نفر شرکت کردند و این ها حرکت کنگره نجف آباد را نشان می دهد. 

ما باید دست به دست هم بدهیم که درست آموزش ببینیم و خودمان به خودمان کمک کنیم و اگر لیاقت و سعادتی باشد بتوانیم کمک کنیم به افرادی دیگر که آنها هم طعم این رهایی و دلخوشی شیرین را تجربه کنند؛ آرزو موفقیت میکنم برای تمای شما.

تقدیر از مرزبانان دوره قبل

بازدید دیدبانان محترم از ورزش باستانی 

عکس و ارسال:همسفر متین

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .