English Version
This Site Is Available In English

کاهش وزن با رعایت اصول غذا خوردن

کاهش وزن با رعایت اصول غذا خوردن

با سلام خدمت مسافر جونز غلامرضا هستیم، که با 155 کیلوگرم اضافه وزن وارد لژیون جونز شدند و اکنون 48 کیلوگرم کاهش وزن داشته‌اند. توجه شما را به ادامه این گفت‌وگو دعوت می‌کنم.

لطفاً خود را به رسم کنگره معرفی کنید.
سلام غلامرضا هستم مسافر جونز، با 155 اضافه وزن وارد کنگره 60 شدم، مدت 1 سال و دو ماه است که در حال سفر هستم، با راهنمایی مسافر رضا، در حال حاضر وزن 107 کیلوگرم.

 

چه عاملی باعث شد تا به سمت لژیون جونز سوق پیدا کنید.
علت اصلی؛ سختی‌هایی که در اثر اضافه وزن داشتم. نگاه اطرافیان و گفته‌های آن‌ها، که چرا انقدرغذا می‌خوری؟ کم‌تر غذا بخور. همچنین مشکلاتی که برایم به وجود آمده بود، نمی‌توانستم درست راه بروم و بخوابم، زمانی که می‌خوابیدم حالت خفگی به من دست می‌داد و حتی نمی‌توانستم کارهای روزانه‌ام را انجام بدهم.

آیا کاهش و نتاسب اندام به روش کنگره 60 کار سختی است؟
قبل از اینکه با لژیون جونز آشنا بشوم، بله بسیارم برایم سخت بود. به خودم سختی می‌دادم، یک سری غذاها را نمی‌خوردم، و یا خیلی کم غذا می‌خوردم؛ اما با آمدن به لژیون جونز سختی‌ای احساس نکردم.
با رعایت اصولی مثل، بین غذا آب نخوردن، صبح‌ها نیم ساعت پیاده‌روی کردن و قبل از غذا سالاد خوردن این سختی بسیار برایم سهل شد.
قبل از ورود به لژیون جونز، در روز 6 الی 9 بطری نوشابه 1/5 لیتری می‌خوردم، چون همیشه عتش داشتم و قند خونم می‌افتاد؛ اما با رعایت اصولی درست غذا خوردن دیگر میل خوردن نوشابه هم ندارم. آخرین بار، چند روز پیش نصف استکان نوشابه خوردم.

برای افرادی که اضافه وزن دارند، چه توصیه‌ای دارید؟
بنده مشکلات متعدد و ساده‌ای مثل خریدن لباس متناسب با وزن و اندام داشتم؛ چون هر لباس فروشی‌ای لباس به سایز من نداشت، حتی بخاطر وزنم در ارتباط گرفتن با افراد به مشکل خورده بودم.
تنها توصیه‌ام به افرادی که اضافه وزن دارند این است که، با ورود به لژیون جونز لازم نیست کار سختی انجام دهید، تنها با رعایت اصول درست غذا خوردن می‌توانید اضافه وزن خود را کاهش دهید.

ممنون بابت زمانی که در اختیار ما قرار دادید.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .