English Version
English

همه برای یک نفر و یک نفر برای همه

همه برای یک نفر و یک نفر برای همه

جلسه‌ یکم از دوره‌ سی و دوم کارگاه‌‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰، شعبه اروند آبادان، با استادی مسافر علی، نگهبانی موقت همسفر عباس و دبیری موقت مسافر موسی، با دستور جلسه «هفته ایجنت و مرزبان» پنج‌شنبه ۱ شهریورماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:
سلام دوستان علی هستم یک مسافر. هفته ایجنت ومرزبان را به جناب مهندس و خانواده محترمشان و همچنین به تمامی ایجنت‌ها و مرزبان‌های که در سراسر کشور فعالیت می‌کنند، تبریک می‌گویم و همچنین به بنیان گذار شعبه اروند آبادان آقا بیات عزیز تبریک عرض می‌کنم.

دوستان دوره فعالیت مرزبانی درسال 1381 توسط جناب مهندس پایه گذاری شد و اعضای کنگره بصورت رأی دادن، پنج نفر را برای مرزبانی را انتخاب می‌کنند. کار مرزبانی خیلی سخت می‌باشد در دوره قبل مرزبان‌ها بودنند که به‌عنوان راهنمای تازه واردین من را پذیرش کردند، واقعا حس خیلی خوبی به مرزبانی داشتم بعد از یک سال رهایی خدا را شکر اعضای کنگره من را انتخاب کردنند از تک‌تک اعضا ممنون هستم انشالله بتوانم خدمتگذار خوبی باشم.

در جایگاه مرزبانی پانزده خدمت داریم که این بین پنج مرزبان تقسیم می‌شود که هر مرزبان سه خدمت، تحویل می‌گیرد و تا چهارده ماه فعالیت می‌کند و مرزبان‌ها به صورت چرخشی یعنی هر سه ماه‌ خدمت‌ها عوض می‌شود. مرزبان‌ها خیلی زحمت می‌کشند اولین نفر در شعبه حضور دارند و در را باز می‌کنند کولرها را روشن می‌کنند و آخرین نفر هم از سالن خارج می‌شود.

یک اتفاقی هم چند روز قبل افتاد اینکه مارمولک‌ها روی سنسورهای دزدگیر قرار می‌گرفتند و آژیر خطر ساعت 3 شب به صدا درمی‌آمد، یک بار خودم، یک بار آقا امین آمدیم و برای ما پیامک می‌آمد که دزدگیر فعال شده می‌آمدیم می‌دیدیم که اتفاقی نیفتاده است دوباره بر می‌گشتیم به خانه تا می‌خواستیم استراحت کنیم، دوباره پیامک آمد و صدای آژیر دزدگیر فعال شد و بعد متوجه شدیم که مارمولک‌ها روی سنسورها حرکت می‌کنند تا اینکه آقا عباس زحمت کشیدند و این مارمولک‌ها را از بین بردند.

واقعا کار مرزبانی سخت می‌باشد، قبلا این مکان یک رستوران بود و مرزبان‌های دوره‌های قبل اینجا را از حالت رستوران در آوردند و یک شعبه کامل شد خدا را شکر دوره مرزبانی ما هم خیلی تغییرات اساسی انجام شد، نشریات داخل سالن را به بیرون منتقل کردیم، ساخت و ساز را انجام دادیم البته به کمک تمام دوستان و اعضاء شعبه، دست همه بچه‌ها درد نکند، مرزبانی نمی‌تواند با یک نفر یا دو نفر کار‌ها را انجام بدهد این‌ها همه زحمات اعضای کنگره اروند آبادان است که خدا را شکر می‌بینیم که کارهای شعبه به بهترین شکل در حال انجام شدن هست، تعداد اعضا هم خیلی زیاد شده است، آقای ایمانی هم زحمت کشیدند یک زمین به کنگره اهدا کردندکه انشالله شعبه دوم آبادان باشد. ممنونم که به صحبت‌های من گوش دادید. 

تایپ مطلب: مسافر امیر لژیون دهم
ویرایش و ارسال مطلب: مسافر محمود لژیون هفتم 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .