English Version
English

جشن ایجنت و مرزبان نمایندگی پارک لاله نجف آباد

جشن ایجنت و مرزبان نمایندگی پارک لاله نجف آباد

(به نام قدرت مطلق الله) 

اولین جلسه از دوره اول سری کارگاه های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰ نمایندگی پارک لاله نجف آباد با نگهبانی راهنما محترم مسافر محمد و استادی ایجنت محترم پارک مسافر مهدی و دبیری راهنما محترم مسافر یاسر با دستور جلسه "هفته ایجنت و مرزبان" جمعه 2 شهریور ماه 1403 ساعت 10:00 آغاز به کار نمود.


ایجنت محترم پارک مسافر مهدی در مورد دستور جلسه چنین گفتند:
بابت حضور در کنگره سپاسگزار خداوند و جناب مهندس دیدبانان محترم هستم که اجازه خدمت به من در این جایگاه داده اند، دستور جلسه "هفته ایجنت و مرزبان" که این هفته در موردش صحبت شده و جشن گرفته ایم و در راس به جناب مهندس و تمام ایجنت‌ها و مرزبانان در تمام شعب مخصوصاً نمایندگی پارک لاله نجف آباد تبریک عرض می نمایم.
من اگر در رابطه با مرزبانان و مسئولیت آنها بخواهم صحبت کنم به طور کل تمام بار اجرایی هر شعبه بر عهده مرزبانان می‌باشد و در کل ایجنت راهنما و مسئول نظارت بر اعمال آنها می‌باشد. ایجنت پیام آور صلح و محبت می‌باشد و در رابطه با مرزبانان  پارک، نقش بسیار مهمی دارند چون حرکت در پارک یک عمل بیرونی است و همه از بیرون نظاره‌گر کنگره می‌باشند و تمام ما وظیفه داریم در هر جایگاه که هستیم به درستی حرکت کنیم زیرا مسئولیتی فراتر از آنچه که فکر می‌کنیم داریم و ما باید به گونه ای حرکت کنیم که انشاالله آرزوی آقای مهندس که جهانی شدن کنگره است تحقق پیدا کند. تمام مرزبانان از اعماق وجود خود می‌خواهند که همه شما از دست آنها راضی و خوشنود باشید؛ولی پیمانی بسته اند که بایستی حافظ تمام اصول و قوانین کنگره باشند و اگر یک بی‌قانونی شد،رسیدگی کنند و از زمانی که پیمان می‌بندند، بند عشق محکمی به آنها متصل می‌شود و آنها با هیچ شخصی خصومتی ندارند و فقط طبق وظیفه خود عمل می‌نمایند.
انشالله که سرافراز از این مسئولیت بيرون بیایم و در پیشگاه خداوند و آقای مهندس و دیده بانان سربلند باشیم.

عکس و ارسال:همسفر متین 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .