English Version
English

با برنامه‌ریزی وقتمان را بین خانواده و خدمت در کنگره مدریت می‌کنیم

با برنامه‌ریزی وقتمان را بین خانواده و خدمت در کنگره مدریت می‌کنیم

مسافر علیرضا به همراه همسفرشان همسفر اعظم با 25 سال تخریب وارد کنگره شدند با آنتی ایکس مصرفی شیره، مدت سفر اولشان 12 ماه، راهنمای مسافر علیرضا ایجنت مسافر رحمان و راهنمای همسفر اعظم همسفر محبوبه است؛ رشته ورزشی مسافر علیرضا والیبال و اکنون به لطف خدا چهار سال و دو ماه است که آزاد و رها هستند.

ابتدا هفته ایجنت و مرزبان را به این عزیزان تبریک می گویم به مناسبت این هفته پرشگون مصاحبه‌ای تربیت دادیم تا با اولین زوج مرزبان در شعبه قوچان گفت و گوی صمیمانه داشته باشیم.  

از حس و حالتون در سفر اول بگید.

همسفر اعظم:

مسلما سفر اول خیلی مهم و با اهمیت است در نتیجه من در سفر اول محکم و قوی سی‌دی‌هایم را می‌نوشتم و با آمادگي کامل و بدون هیچ غیبتی در لژیون حاضر بودم چون می‌خواستم با موفقیت سفر اول را به پايان برسانم 

مسافر علیرضا:

در سفر اول چون تجربه ترک نداشتم و با اصرار یکی از دوستان وارد شعبه شیروان شده بودم و واقعا از آموزش ها و محیطی پر از صميميت جذب کنگره شدم و ۱۲ ماه سفرم را بدون هیچ غیبتی و با زحمت‌های راهنمایم آقای شبیری به پایان رساندم.

شما اولین زوج مرزبان شعبه هستید؛ چه حس و حالی دارید از حس و حالتون برامون بگید.

همسفر اعظم:

 اول از خداوند شاکر و سپاسگزارم و از ایجنت و مرزبانان دوره اول تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و اجازه خدمت کردن را دادند من در دوره خدمت مرزبانی با تمام انرژی وارد کنگره می‌شوم و هر خدمتی که لازم باشد انجام می‌دهم و انجام خدمت در زمینه‌های مختلف حس خیلی عالی دارم درست است که کار مرزبانی کار سنگین و سختی است ولی من با تمام وجود در کنگره خدمت می‌کنم.

مسافر علیرضا:

من اول این هفته را به همسفر عزیزم تبریک می‌گویم که در کنار من در حال خدمت مرزبانی است و این خدمت باعث انرژی من می‌شود و خدا را شکر با خدمت کردن حال هر دو نفر ما خوب است.

با توجه به این که هر دو نفر شما در جایگاه مرزبانی خدمت می‌کنید و ساعات بیشتری را نسبت به سایر اعضا در شعبه حضور دارید چطور بین خانه و خدمت در کنگره تعادل را برقرار کردین.

همسفر اعظم:

جایگاه مرزبانی جایگاه بسیار حساسی است؛ من و مسافرم حدود ۸ ساعت را در شعبه خدمت می‌کنیم. هنگامی که دلت را به خداوند بسپاری و برای حال خوش یک نفر قدم‌ برداری خداوند هم در کارها یاری‌رسان شما خواهد شد، ما با برنامه‌ریزی که داریم همان مقداری که‌ در کنگره وقت می‌گذاریم برای فرزندانمان نیز وقت می‌گذاریم تا آن‌ها احساس تنهایی نکنند.

مسافر علیرضا:

روزهایی که همسفران جلسه‌ دارند و ما مرزبان کشیک هستیم معمولا از ساعت ۱۲ونیم تا ۹ در کنگره هستیم و در این روزها زمان برای ما برکت پیدا می‌کند و سعی می‌کنیم کارهایمان را در کنگره در محیط کار و در زندگی تعادل را برقرار نماییم و خداوند را شکر می‌کنم که فرزندانم به جای رسیده‌اند که خدمت در کنگره را درک می‌کنند و با ما همکاری می‌کنند.

باتوجه به اینکه شما تجربه یک دوره مرزبانی دارید، برای افرادی که در آینده می‌خواهند در این جایگاه خدمت کنند چه توصیه‌ای دارید.

همسفر اعظم:

مرزبانی یعنی حفظ مرزها، اصول، قوانین و حرمت کنگره ۶۰ و همسفرانی که می‌خواهند در دوره‌ بعد مرزبان شوند باید اين نکته را در نظر بگیرند اگر هر روز با نگراني و اضطراب وارد کنگره شوند هیچ وقت نمی‌توانند این خدمت را ادامه دهند. هنگامی که با امید به خدا و با تمام انرژي خدمت کنند بدون شک خداوند هم آن‌ها را یاری خواهد کرد.

مسافر علیرضا:

به نظر من جایگاه مرزبانی جایگاهی است که یک سفر دومی که‌ عشق خدمت دارد و همسفرانی که بسیار خدمت‌گزار و مسئولیت پذیر هستند برای این جایگاه برگزيده می‌شوند.

به عنوان یک مرزبان چه انتظاراتی از همسفران/ مسافران نمایندگی دارید؟

همسفر اعظم:

امیدوارم که هر یک از همسفران بر پایه عمل سالم، معرفت و عدالت قدم بردارند و تمام قوانین کنگره را رعایت کنند تا بتوانند در کارها و سفر موفق باشند و هیچ وقت با کوچکترین ضد ارزشی از کنگره دور نشوند.

مسافر علیرضا:

تجربه نشان داده مسافرانی که همسفران آن‌ها در کنار آن‌ها بوده موفق‌تر هستند سفرشان را هم با موفقیت بیشتری به پایان می‌رسانند.

 

خیلی ممنونم که وقت با ارزش‌تان را در اختیار ما گذاشتید.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .