English Version
English

شیشه از سد خونی مغز عبور می‌کند

شیشه از سد خونی مغز عبور می‌کند

جلسه یازدهم از دوره هشتم کارگاه‌های آموزش خصوصی همسفران نمایندگی ملایر با دستور‌‌جلسه «تخریب های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد DST» با استادی راهنمای تازه‌واردین همسفر بهاره، نگهبانی راهنما همسفر سمیرا و دبیری همسفر الهام روز یک‌شنبه هفدهم تیر‌ماه سال ۱۴۰۳ ساعت 17:00 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

شیشه آن‌قدر ماده خطرناکی است که آقای مهندس دژاکام آن‌ را در لیست دستور جلسات هفتگی قرار داده است. شیشه مانند تمام مخدرهای دیگر در ابتدا برای درمان استفاده می‌شد و در جنگ جهانی در ژاپن ساخته شد و به سربازان داده می‌شد تا کارایی بیشتری داشته باشند و کم‌تر احساس خواب و احساس گرسنگی داشته باشند؛ اما از یکجایی به بعد به دلیل مضراتی که داشت کنار رفت؛ اما افراد سودجو آن را به دست گرفتند و آن را به‌عنوان داروی لاغری و انرژی‌زا در نظر گرفتند و بدون در نظر گرفتن مضرات و عواقب آن را به مردم عرضه کردند؛ در سال‌ 1382 هم به‌عنوان داروی لاغری وارد ایران شد و حتی خیلی از دانشجوها برای انرژی بیشتر در زمان درس خواندن از آن استفاده می‌کردند که در سال‌ 1386 آقای مهندس دژاکام سونامی مخدر شیشه را اعلام کردند.

شیشه برخلاف مخدرهای دیگر مانند تریاک، هروئین یا کوکائین و ... که از طبیعت و منبع طبیعی هستند، در آزمایشگاه‌های غیرمجاز به‌طور مصنوعی ساخته می‌شود. مهم‌ترین ترکیب شیشه متاآمفتامین است که با مصرف آن دوپامین بدن تا ۱۱‌ برابر افزایش پیدا می‌کند و آزاد می‌شود؛ همچنین از سد خونی مغز عبور می‌کند و روی سیستم ایکس اثر می‌گذارد. برخلاف باور بعضی‌ها که می‌گویند: شیشه چون مورفین ندارد اعتیاد هم ندارد.

طبق تحقیقات آقای مهندس حسین دژاکام به دلیل ترکیباتی که شیشه دارد، روی سیستم عصبی تأثیر می‌گذارد و انسان را از حالت تعادل طبیعی خارج می‌کند؛ پس آنتی‌ایکس محسوب می‌شود. شیشه به‌صورت خوراکی، تزریقی وریدی، کشیدنی و تدخینی مصرف می‌شود؛ با مصرف شیشه فرد دچار افکار بدبینی می‌شود که دائم به دیگران شک دارد یا احساس می‌کند در حال تعقیب شدن است.

شخصی که شیشه مصرف می‌کند در اصل انرژی بدنش را که در طی چند روز از آن می‌تواند استفاده کند، در زمان چند ساعت آزاد می‌کند و همان‌طور که می‌دانیم افراد شیشه‌ای دچار حالاتی می‌شوند که به آن توهم می‌گوییم که البته توهم نیست در اصل حالات و حس‌هایی که انسان‌ها در زمان خواب یا بیداری دارند.

فرد شیشه‌ای بعد از مصرف شیشه آن‌ها را می‌بیند یا می‌شنود که به نظر ما توهم است. خیلی از مخدرهای جدیدی که در بازار آمده مانند شیشه مصنوعی هستند و تخریب‌های زیادی دارند و خیلی کشورها درصدد درمان آن با هزینه‌های بالا می‌باشند؛ اما ناموفق هستند، اما کنگره‌ ۶۰ با متد DST و داروی‌ OT هر نوع اعتیاد به ماده مخدری را درمان می‌کند که فرد طی‌ ۱۰ ماه سیستم ایکس آن بازسازی‌شده و به یک فرد سالم تبدیل می‌شود.

مرزبانان کشیک: همسفر‌ رعنا و مسافر حسین
عکس: مرزبان خبری، همسفر رعنا
تایپ: همسفر مبینا رهجوی راهنما همسفر معصومه (لژیون سوم)
ویراستاری و ارسال: راهنمای تازه‌واردین همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر سمیرا (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی ملایر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .