English Version
English

تخریب شیشه هزار برابر گل و حشیش است

تخریب شیشه هزار برابر گل و حشیش است

لطفاً خودتان را به رسم کنگره معرفی کنید!
سلام دوستان حسن هستم یک مسافر، تخریب بیش از ۲۰ سال با انواع آنتی ایکس‌ها، آخرین آنتی‌ایکس مصرفی تریاک و شیره، مدت یک سال سفر کردم به روش دی‌اس‌تی با شربت اوتی، راهنما آقای حمید سیستانی لژیون یکم شعبه‌ی رضا، رشته‌ی ورزشی شنا و والیبال، رهایی به لطف خدا ۸ سال.

از تجربیات خودتان در زمان مصرف شیشه بگویید؟
اوایل که با شیشه آشنا شدم از مصرف آن خیلی ترس داشتم. ولی برای اولین‌بار که مصرف کردم حس و لذت کاذبی در من ایجاد کرد. امروز می‌گویم کاذب ولی آن موقع اصلاً شناختی از کاذب بودن این انرژی و حسش نداشتم! به همین خاطر می‌گفتم عجب موادی است.
عده‌ای می‌گفتند که این جزو داروها است، مواد مخدر نیست و در قوانین نیز، مصرف آن جرم محسوب نمی‌شود! من، هم به این امید بودم که با کمک شیشه کراک را ترک کنم ولی موقعی متوجه شدم که دیدم؛ کراک و شیشه را با هم مصرف می‌کنم.

شیشه را با چه مواد مخدر دیگری می‌شود مقایسه کرد؟
به نظر من با محرک‌هایی مثل حشیش و گل ضرب در ۱۰۰۰، شاید هم بیشتر!
اگر بخواهیم یک مقایسه دیگر کنیم و بگوییم کراک و تریاک ضرب‌در هزار، برای شیشه می‌گویم حشیش و گل ضرب‌در هزار.

مصرف شیشه چه تاثیری در کار شما داشت؟
شغل من کف‌پوشی سالن‌های ورزشی بود. وقتی می‌خواستیم کف یک سالن را کف‌پوش کار کنیم حداقل دو تا چهار روز زمان می‌برد. بنابراین خسته کننده بود و باید بین کار استراحت می‌کردیم ولی من یک بار تنهایی ۸ ساعته کف‌پوش یک سالن را دوخت زدم.
روی موردی که زوم می‌کردم خستگی ناپذیر بودم و یک‌سری رفتارهای دور از اخلاق هم از من در زمان مصرف شیشه سر می‌زد.

آسیب‌های جسمی که با مصرف شیشه پیدا کردید چیست؟
وقتی شیشه مصرف می‌کردم تمام بدنم جوش‌های زیادی می‌زد. چون مصرف آن همراه با کراک بود. می‌دانید که اصطلاحاً شیشه‌ در آشپزخانه‌ها با ترکیبات صنعتی تولید می‌شود. بنابراین کیفیت و سلامت ندارند. به همین دلیل روی شانه من زخم، به وجود آمده بود. به علت عوارض مصرف شیشه، دوست داشتم که با آن زخم‌ها بازی کنم، نوعی خودآزاری بود! چون شانه‌ام کاملاً عفونت کرده بود به پزشک مراجعه کردم. چندین قرص آموکسی‌سیلین به من داد ولی تاثیری نداشت.

در انتها برای کسانی که مصرف شیشه دارند چه صحبتی دارید؟
از آن‌جایی که مصرف شیشه، خماری‌اش فقط خواب است و از نظر جسمی دردی ندارد آن را خیلی راحت می‌شود قطع کرد و به وسیله شربت اوتی با روش دی‌‌اس‌تی در کنگره به درمان رسید. خواهش می‌کنم گول این که می‌گویند شیشه وابستگی ندارد را هیچ موقع نخوریم. چون توهم ایجاد می‌کند و این توهم باعث تخریب زیادی در شخص و خانواده او می‌گردد.

تایپ مصاحبه:مسافر قربان
ویرایش:مسافر حسین
مصاحبه و ارسال:مسافر مرتضی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .