English Version
This Site Is Available In English

حرمت، پیچیده نیست

حرمت، پیچیده نیست

چهاردهمین جلسه از دوره یازدهم کار‌گاه‌های آموزش خصوصی کنگره‌ ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی کاشمر با نگهبانی همسفر منیره، دبیری همسفر هانیه و استادی همسفر فاطمه با دستور جلسه «حرمت کنگره‌۶۰؛ چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است؟» در روز دوشنبه ۴ تیرماه ۱۴۰۳ ساعت 16:00 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را هزاران بار شکر می‌کنم که توانستم آموزش بگیرم و خدمت کنم.

همان‌طور که می‌دانیم نوشتار حرمت در هر جلسه دومرتبه خوانده می‌شود؛ زیرا خیلی مهم است. حرمت در کنگره ۶۰ قوانین خودش را دارد، اگر فردی آن قوانین را اجرا کند قطعاً شرایط درمان را برای خودش فراهم می‌کند، پس باید به این دید به حرمت نگاه کنیم که اصول و قوانین درست برای زندگی بهتر خود‌مان است.

حرمت پیچیده‌ نیست؛ معمولاً دروغ، ناسزا، سرزنش کردن و ... در جهان تاریکی اتفاق می‌افتد. افرادی که حرمت کنگره ۶۰ را اجرا می‌کنند نتایج خوبی به دست می‌آورند و این یعنی از خود گذشتن. ما باید از خودمان بگذریم و فاصله‌ها را حفظ کنیم. زمانی که فاصله‌ها نزدیک شود دیگر نمی‌توانیم راحت حرف خودمان را بزنیم؛ به‌عنوان‌مثال اگر یک معلم به شاگردش نزدیک شود نمی‌تواند او را اصلاح کند یا اگر فاصله خورشید با زمین خیلی نزدیک شود همه ما ذوب می‌شویم و اگر این فاصله دور شود همه‌ ما یخ می‌زنیم. رابطه ما باید تنظیم خاصی داشته باشد تا به صلح و آرامش برسیم.

ما در کنگره آموزش می‌گیریم که هر شخصی حرمت و شخصیت دارد و نباید وارد حریم خصوصی دیگران شویم و در کاری که به ما مربوط نیست دخالت کنیم. من با آموزش‌های کنگره یاد گرفتم که باید حرمت و قوانین را رعایت کنم. در هر جایگاهی که هستم اگر من به شخصی بی‌احترامی کنم صد‌ در صد شخص دیگری به من بی‌احترامی می‌کند؛ همچنین من باید وارد هر مکانی شدم قوانین آن مکان را اجرا کنم؛ مثلاً اگر وارد بیمارستان می‌شوم باید مراقب صحبت کردنم باشم که با صدای بلند صحبت نکنم؛ زیرا باعث سلب آسایش بیماران می‌شود یا زمانی که وارد اداره‌ای می‌شوم باید طبق قوانین آن اداره رفتار کنم تا کارم به نتیجه مطلوب برسد، نباید بدون نوبت و یا با بد‌رفتاری و ناسزا گفتن کارم را پیش ببرم.

کنگره ۶۰ در حال رشد است و ما سعی می‌کنیم قوانین را در کنگره یاد بگیریم و اجرا کنیم تا باعث رشد بیشتر شویم. حرمت و قوانین شرایطی را برای ما فراهم می‌کند که بتوانیم باعلاقه و محبت در کنار یکدیگر در آرامش زندگی کنیم،‌ پس باید این آگاهی را داشته باشیم که اگر حرمت‌ها ساده است درعین‌حال انجام ندادن آن‌ها مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد. همیشه گفته می‌شود کنگره مکان مقدس و امنی است؛ زیرا باعث می‌شود به آرامش برسیم و این فقط با آگاهی به دست می‌آید. 

تایپ: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون چهارم) 
عکاس: همسفر مریم، مزبان خبری 
ویراستاری و ارسال: همسفر سمیه رهجوی راهنما همسفر رقیه (لژیون سوم) 
همسفران نمایندگی کاشمر

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .