English Version
English

جهانبینی، حلقه مفقود درمان

جهانبینی، حلقه مفقود درمان

جلسه اول از دوره‌ سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه آقایان مسافر نمایندگی پردیس با استادی راهنمای محترم مسافر حبیبی، نگهبانی مسافر امید و دبیری مسافر عباس با دستور جلسه «جهان بینی 1 و 2 » چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
شخصی که به انسان های دیگر خدمت می کند  مزد بالایی را دریافت می کند؛ برای همین حرف زدن مفید هم می تواند جزو خدمت کردن حساب شود؛ به همین دلیل است که مشارکت میکنیم و از یک دیگر آموزش می گیریم.

انسان ها توانای صحبت کردن در مورد چیزهایی که در آن عملکرد داشته باشند را دارند؛ کسی که عملکرد مفید راجب موضوعی را نداشته باشد به این معنی است که در آن مسئله به دانایی موثر نرسیده است، فقط شخصی که به رهایی سیگار رسیده است می تواند به طور کامل در مورد سیگار و درمان آن صحبت کند زیرا آن شخص از مرحله درمان سیگارعبور کرده است.
سطح جهان بینی در افراد مختلف متغیر است و برای رهایی از اعتیاد یادگیری جهان بینی لازم است زیرا یکی از اضلاع مثلث درمان  در کنگره 60 جهان بینی می باشد؛ یکی از دلایلی که درصد آمار و موفقیت موسسات و سازمان های دیگر به نسبت کنگره 60 پایین تر می باشد این است که فقط بر معقوله جسم و روان متمرکزند و بر روی جهانینی کار نمی کنند.
شخصی که برای درمان اعتیاد فقط بر روی جسم خود متمرکز می شود شاید به ظاهر، به حال خوبی برسد اما در اجتماع نمی تواند با دیگران به خوبی ارتباط برقرار کند.
دلیل موفقیت کنگره 60 وجود جهان بینی در پروتکل درمان است، آقای مهندس می فرمایند حلقه مفقوده در درمان اعتیاد جهان بینی است.
انسان ها و حیوانات شباهت های بسیاری دارند، اما حیوانات حواس پنج گانه‌ی قوی تری نسبت به انسان دارند و حتی در معقوله عقل هم گاهی برخی انسان ها پایین تر هستند؛ من در زمان مصرف اگر پولی به دست می اوردم الویت اولم تهیه مواد بود حتی اگر خانواده ام نیازمند تر بودن در صورتی که یک حیوان هیچوقت چنین کاری را با خانواده اش نمی کند؛ تنها عقل و شعور، انسان ها را بالاتر از حیوانات قرار نمی دهد بلکه عقل، با نیروهای خود نسبت به حیوانات برتری دارد؛ دانایی نیروی عقل است که باعث پالایش حس و قدرت تشخیص کار درست و غلط می شود.

تایپ و ویراستاری: مسافر پویان
عکاس: مسافر سیاوش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .