English Version
English

کتاب ۶۰درجه منبع مهم جهان بینی

کتاب ۶۰درجه منبع مهم جهان بینی

جلسه اول از دورششم از سری کارگاه های آموزشی خصوصی ویژه مسافران کنگره ۶۰نمایندگی جوادگلپایگان با استادی مسافر هادی ،نگهبانی مسافر مهدی و دبیری مسافر محسن با دستورجلسه  "جهانبینی۱و۲"روز سه شنبه  ۱۸اردیبهشت ماه۱۴۰۳  رأس ساعت ۱۷آغاز بکار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان هادی هستم یک مسافر
در ابتدا خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزار هستم که فرصت داد در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت کنم .در مورد دستور جلسه جهان‌بینی، این دستور جلسه از اهمیت بالایی قرار دارد. وجه تمایز کنگره ۶۰ با ان جی یوها و انسان‌های دیگر همین دستور جلسه است. هر زبانی یک الفبا دارد و الفبای آموزش‌های کنگره ۶۰ جهان بینی است.
ما باید ریز به ریز جهان بینی را کار کنیم تا بتوانیم از دست بزرگترین دشمن خود که تاریکی و اعتیاد است رها بشویم. یکی از مسائل آموزش‌های جزوات جهان بینی در کنگره این است که خیلی ساده و روان بیان شده است که هر شخصی با تحصیلات کم یا تحصیلات بالا یا دانایی کم یا دانایی بالا از این جهان بینی برداشت  خود را دارد و سود می‌برد. در جهان بینی ما می‌خواهیم که دانایی خود را بالا ببریم. در آموزش‌های جهان بینی خیلی از مسائل را با تمثیل بیان کرده‌اند زیرا که تمثیل خیلی بیشتر در ذهن انسان نقش می‌بندد .منبع اصلی آموزش‌های کنگره کتاب ۶۰ درجه است. بیشتر آموزش‌های جهان بینی که در کنگره آموزش می‌گیریم و در زندگی کاربردی می‌کنیم از کتاب ۶۰ درجه گرفته شده است که هر شخصی که وارد کنگره می‌شود باید کتاب ۶۰ درجه را مطالعه کند و مطلب مهم این دستور جلسه این است که اگر تا یک پنجم دانایی و جهان بینی در ذهن و تفکر ما ایجاد نشود نمی‌توانیم یک پله  داروی خود را کم کنیم .در کنگره ما می‌توانیم قطع مصرف کنیم و گل رهایی را از جناب مهندس دریافت کنیم ولی اگر جهان‌بینی و دانایی ما بالا نیامده باشد شخص فقط قطع مصرف شده است و درمان صورت نگرفته است .برای درمان اعتیاد باید حتماً جهان‌بینی در ما تغییر کند تا تبدیل بشویم به یک انسان دیگر و در آخر از بند جهالت ترخیص بشویم و همواره باید برای بالا بردن دانایی و جهان‌بینی و سطح علم خود تلاش کنیم. بالا بردن سطح دانایی برای انسان حال خوش را به وجود می‌آورد. شاید شخصی در کنگره قطع مصرف می‌شود و رهایی می‌گیرد ولی بعد از مدتی با حال خراب دو مرتبه برمی‌گردد علت این است که جهان‌بینی ضعیف شده است و انرژی دریافت نکرده است. یکی از پایه‌های ضلع درمان اعتیاد جهان‌بینی است  که خیلی حائز اهمیت است. به نظر من ۹۹ درصد رهایی و حال خوش ما به جهان‌بینی و دانایی ما بستگی دارد و نکته‌ای که در جزوه جهان‌بینی بیان شده است نیروهای بازدارنده و تخریبی و شناخت آنها است که  یاد می‌گیریم جلوی این نیروها بایستیم که بزرگترین آن اعتیاد و تاریکی است که هر شخصی باید یازده ماه پای درمان اعتیاد خود بایستد و تلاش کند و در آخراین نیروهای تخریبی تبدیل به نیروهای مکمل برای زندگی می‌شوند. من  مدت ده‌الی یازده سال است که در کنگره هستم و‌هرچه جلوتر می‌روم می‌بینم که از دانایی پایینی برخوردار هستم و شاید میلیون‌ها میلیون سال‌ زمان لازم است که انسان به دانایی مطلق برسد .سپاسگزارم که به صحبت‌های من گوش دادید

تایپ وویرایش : مسافرعلی لژیون ششم

عکس: مسافرمسعود مرزبان خبری

تنظیم و ارسال: مسافرمحمد لژیون سوم

نمایندگی جوادگلپایگان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .