English Version
English

جهان بینی یک سری قوانین سالم و ساده زندگی است

جهان بینی یک سری قوانین سالم  و ساده زندگی است

جلسه چهارم از دورنوزدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی بیستون کرمانشاه به استادی راهنمای محترم تازه واردین مسافر آرش، نگهبانی مسافرمنصور و دبیری مسافر اکبر با دستور جلسه << جهانبینی 1 و 2 >> در روز سه شنبه مورخ  18 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار نمود.
سخنان استاد :
دستور جلسه امروز در مورد جهان بینی 1و ۲ است . من در چند روز گذشته که سی‌دی‌های استاد امین را در مورد جهان بینی گوش می‌کردم ناخودآگاه به زمانی برگشتم که تازه وارد لژیون شده بودم و در لژیون پنجم در خدمت آقا جبار عزیز بودم ، وقتی ایشان در مورد جهان‌بینی 1 و 2 صحبت می‌کردندو خیلی ساده جهانبینی ۱ و۲ را برای ما توضیح می‌دادند و خیلی ساده این موضوع مهم در کنگره را بیان می کردند. جهانبینی یک سری قوانین را به ما آموزش می‌دهد که برای درست زندگی کردن ، سالم زندگی کردن و لذت بردن از زندگی است .

جهانبینی فقط مختص مصرف کنندگان مواد مخدر نیست بلکه خیلی از افراد هستند که زندگی می‌کنند ولی قوانین درست زندگی کردن را بلد نیستند و همیشه حالشان خراب است و درگیر مسائل الکی روزمره هستند ، افرادی هم هستند که به واسطه مصرف مواد مخدر وارد قعر تاریکی‌ها می‌شوند و درگیر نفس می‌شوند و در این زمان پرده‌ای که روی عقل کشیده می‌شود و نمی‌گذارد عقل به درستی تصمیم بگیرد و باعث می‌شود که زندگی به سختی بگذرد و طرز تفکر درست را از فرد مصرف کننده می گیرد و دیگ قادر به سالم زندگی کردن نیست. همانطور که گفتیم به یک سری قوانین ساده و سالم زندگی جهان بینی گفته می‌شود. همین که من وارد کنگره شدم و دانستم که باید اشتباهم را جبران کنم و علت اینکه چرا باید داخل لژیون بنشینم ، این تعریف ساده جهان بینی است. اکنون که وارد کنگره شدم به واسطه آموزش‌های کنگره به من یاد داده شده است که سر وقت وارد کنگره بشوم وباید سر تا پا فرمانبردار راهنمایم باشم . نداشتن جهان بینی باعث می‌شود که من به رهایی نرسم و همیشه حالم خراب باشد. من از زمانی که پا در کنگره می‌گذارم باید به حرف راهنمایم گوش بدهم و اگر بخواهم با سر خودم راه بروم جهانبینی م تغییر نمی کند و همان فرد گذشته خواهم بود و در یک جا راکت می‌مانم و دچار ضد ارزش های بیشتری می‌شوم، حتی اگر راهنمایم به من بگوید که فلان کار را انجام دهم با سر خودم راه می‌روم و با سر خودم راه می‌روم. طبق فرمایش راهنمای عزیزم آقا جبار: وقتی که من صبح از خواب بیدار می‌شوم سماور را روشن می‌کنم و یک چای خوشمزه دم می‌کنم، چه ایراد دارد که من یکبار چای کنم و به خانواده ام خدمت کنم.

دیدگاه گذشته من در مورد خانواده این بود که باید همه کارهای خانه را انجام دهند ولی اکنون که وارد کنگره شده‌ام دیدگاه من تغییر کرده است وبه واسطه آموزش های کنگره یاد گرفته ام که باید به خانواده‌ام خدمت کنم ،دیدگاه افیونی من در گذشته این بود. من بعد از ورود به کنگره و یاد گرفتن مسائل مختلف دیدگاهم نسبت به خانواده تغییر کرد و صفت زیبای گذشت را یاد گرفتم و دانستم که در برابر رفتار زشت دیگران باید گذشت داشته باشم تا حالم خوب شود و یاد گرفتن جهانبینی باعث شد در کنگره چیزی فراتر از درمان مواد مخدر که همان علم درست زندگی کردن است را یاد بگیرم.

در پایان مسافر سعید به راهنمایی راهنمای محترم مسافر قباد از حس و حال زیبای خود پس از گرفتن گل رهایی از دستان پرمهر جناب مهندس دژاکام و مسافر فرزاد و مسافر علی نشان 60 روز رهایی خود را ازدستان پرمهر راهنمای محترمشان مسافر قباد دریافت کردند.


تهیه ، تنظیم ، عکس و ارسال : واحد سایت مسافران نمایندگی بیستون کرمانشاه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .