English Version
English

احساسات خوب مانند آب زلال است

احساسات خوب مانند آب زلال است

 

جلسه اول از دوره دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی پردیس با دستور جلسه «جهان‌بینی ۱ و ۲» به استادی راهنمای تازه واردین خانم سمیه، نگهبانی خانم معصومه، دبیری خانم سلیمه در روز سه‌‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ ساعت 16:30 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
استاد امین نویسنده جزوه جهان‌بینی یک و دو می‌باشند؛ در اسفندماه سال ۱۳۸۲ این جزوه به چاپ رسید و برای درک بهتر اعضای کنگره 60 از جهان‌بینی، ایشان به‌گونه‌ای مطالب را توضیح دادند تا برای همه قابل تصویرسازی باشد.
برای یادگیری یک مطلب در ابتدا بسیار سخت است اما پس از قدم‌های اول به‌مرور برای ما آسان‌تر خواهد شد.
اکثر افرادی که به کنگره 60 می‌آیند اکثراً افراد در سفر اول به‌عنوان مسافر یا همسر هستند؛ برخی افراد در بیرون از کنگره هستند ولی آشنایی کمی نیز دارند که برای این افراد جهان‌بینی بسیار مبهم است؛ مابقی اشخاص در سفر دوم هستند که در جلسات و لژیون‌ها برای یادگیری و آموزش بیشتر حضور پیدا می‌کنند.
یکی از مهم‌ترین امور در جهان‌بینی تبدیل تئوری به عملکرد است؛ به همین دلیل استاد امین مدل‌های متفاوتی را درجهان بینی قرار داده‌اند.
استاد امین نفس را به یک شهر وجودی تشبیه کردند که در آن شهر افراد صالح و شرور در حال سکونت هستند؛ زمانی که یک شخص عمل ضد ارزشی را انجام می‌دهد یا یک فرد مواد مخدر مصرف می‌کند، شروران شهر درون جسم را تحت‌فشار قرار می‌دهند.

اگر ظرفیت شخصیت خود را به یک استخر تشبیه کنیم، با افزایش ظرفیت استخر نیز بزرگ‌تر می‌شود و آب درون استخر بارز احساسات خوب و بد درون می‌باشند؛ آب زلال به معنای وجود احساسات  خوب است؛ اگر یک حس را ارسال شود و در واکنش به آن، حسی خوب یا یک احساس بد دریافت خواهد شد که این به احساس درونی هر شخص بازمی‌گردد.

در ادامه جلسه هماهنگی راهنمایان برگزار شد.

تهیه خبر: گروه مرزبانی همسفران نمایندگی پردیس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .