English Version
English

گروه خانواده-جهان بيني بايد كاربردي شود

گروه خانواده-جهان بيني بايد كاربردي شود

پنجمین جلسه از دوره سوم سری جلسات کارگاه های آموزشی خصوصی نمایندگی شوشتر با استادی همسفر شهره، نگهبانی همسفر سمیرا و دبیری همسفر زینب با دستور جلسه «جهان بینی ۱ و ۲» در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
خدارا شاکر و سپاسگزارم که توفیق این را داشتم که روی این صندلی بنشینم و آموزش بگیرم. دستور جلسه درمورد جهان بینی ۱ و ۲ است، ما هم جهان بینی درون داریم و هم جهان بینی بیرون، جهان بینی درون این است که ما باید روی خودمان کار کنیم، جهان بینی بیرون هم جهان هستی است که ما به کنگره می آییم و آموزش می بینیم و باید این آموزش ها را در زندگیمان کاربردی کنیم، برای همین روی جلد جزوه جهان بینی نوشته است جهان بینی کاربردی.
یکی از اضلاع مثلث درمان جهان بینی است، اگر جهان بینی فردی اصلاح شود، آن شخص صد در صد به رهایی می رسد ولی اگر فردی بیاید سال اول رها شود و برود، امکان دارد خوب شود اما امکان بازگشتش به مواد هم هست چون فقط جسم او خوب شده است و در جهان بینی مشکل دارد.
وقتی جناب مهندس به ما آموزشی را می دهد، پشت این آموزش چیز هایی است که ما نمی دانیم و فقط خود جناب مهندس می داند. بنابراین همسفران عزیز همیشه باید مواظب سفر اولی هایشان باشند که اگر به امید خدا رها شدند، بتوانند در کنگره بمانند، جناب مهندس می گوید: من نمی گویم هر کسی که به کنگره آمد باید ماندگار شود، اما باید بماند که درمان شود. من کسانی را دیدم که به کمپ رفتند و مبالغ زيادي هزینه کردند ولي  به چشمشان نمی آید و بعضی افراد هم به کنگره می آیند و مجانی درمان می شوند، بعد هم اگر در سال یک بار پولی در جسن گلريزان پرداخت کنند می گویند شما که می گویید کنگره پولی نیست، ما وقتی پیش یک روانپزشک می رویم چقدر پول می دهیم و به چشممان نمی آید ولی اگر پولی به کنگره بدهیم فکر می کنیم کار زیادی کرده ایم.
در جزوه جهان بینی از مثلث دانایی تعریف شده است که اضلاع آن تفکر، تجربه و آموزش هستند، ما باید این سه فاكتور مهم را به کار ببریم که می شود دانایی موثر و در مثلث دانایی موثر باید هر سه ضلع با هم رشد کنند تا فرد به تعادل برسد.
تايپ و تهيه : همسفر مهشيد رهجوي راهنما همسفر مرضيه( لژيون يكم)
ويرايش و ارسال :همسفر نازنين راهنماي لژيون دوم
گروه همسفران نمايندگي شوشتر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .