English Version
English

ممکن شدن غیرممکن‌ها

ممکن شدن غیرممکن‌ها

چهاردهمین جلسه از دوره سوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی طارم با استادی پهلوان محترم مسافر احمد، نگهبانی مسافر زکریا و دبیری مسافر صدرالدین با دستور جلسه "جشن هفته راهنما" پنج‌شنبه 13 اردیبهشت ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان احمد هستم مسافر.
رشته‌ای برگردنم افکنده دوست
می‌کشد هرجا که خاطرخواه اوست
من هفته راهنما را به همه راهنمایان کنگره ۶۰ و به همه رهجویان تبریک عرض می‌کنم. در راس این هفته عزیز را به آقای مهندس و خانواده محترم‌شان تبریک عرض می‌کنم. راهنما به قدری دارای جایگاه بزرگی است که نمی‌شود در مورد آن صحبت کرد. انشالله که ما در این هفته از راهنمایان‌مان به خوبی تقدیر و تشکر کنیم. آقای مهندس بارها ذکر می‌کنند که راهنمایان، حتی بدترین راهنمایان کنگره ۶۰ از بهترین عالمان در بیرون از کنگره داناتر هستند.
یک مصرف کننده بر اثر عملکردی که دارد ذره ذره اعتبار و اعتماد خویش را از دست می‌دهد، ولی اگر در مسیر مستقیم حرکت نماید، آن غیرممکن‌ها، ممکن می‌شود. کسی که خانواده و جامعه به او اعتماد ندارد، خداوند به او اعتماد می‌کند و شال برگردن او می‌اندازد و قدرت شفاعت به او عطا می‌کند، فقط بایستی به صورپنهان این قضیه توجه نماید. خداوند اعتماد می‌کند و این در زمان بسیار کوتاهی رخ می‌دهد.
من اگر بخواهم معلم شوم چندین سال باید تحصیل نمایم ولی در عرض سه الی چهار سال خداوند اجازه می‌دهد و می‌فرماید اگر فرامین را درست اجرا کنی من این قدرت را به تو می‌بخشم. کنگره با کمک نیروهای مافوق به کار خود ادامه  می‌دهد یعنی اگر درست عمل نمایی و به نیروهای مافوق وصل شوی یعنی فرامین را از آنجا بگیری وگرنه یک مصرف کننده مثل زمانی که من خودم هم مصرف کننده بودم، زبانش برای خانواده اش هم قابل فهم نیست. چه اتفاقی می‌افتد که راهنما قدرت این را پیدا می‌کند که انسان را به مسیرش بازمی‌گرداند.
مسلمان یعنی تسلیم شدن، رهجویی که وارد کنگره می‌شود اگر تسلیم راهنما شود به رهایی می‌رسد، یک سفر اولی که وارد کنگره می‌گردد، در طی این ده ماه، عمل و کاری که انجام می‌دهد ، آخرت خود او را می‌سازد.
وقتی چیزی را می‌دانیم و به آن عمل می‌کنیم مسلمان می‌شویم، اگر عمل ننمائیم کافر می‌شویم. اگر مرزبان، نگهبان، ایجنت، یا هرجایگاه خدمتی که هستیم در همان اندازه‌ای که می‌دانیم وظیفه داریم که حرکت نمائیم، مسئولیت به گردنمان داریم ، مخصوصا در لژیون سردار. در داخل لژیون (لژیون جونز،مواد،سیگار) راهنما همواره مشاهده می‌کند و می‌بیند ولی در لژیون سردار خودمان به همراه صورپنهان خودمان هستیم، امتحان ماست، که آیا می‌توانیم بگذریم؟

مرزبان کشیک مسافران: مسافر امین
مرزبان کشیک همسفران: همسفر پریسا


خدمت گزاران سایت نمایندگی طارم
عکس و تایپ : مسافر امین لژیون مرزبانی
ویراستاری و ارسال: مسافر کامران لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .