English Version
English

کلید خروج از تاریکی‌ها جهان‌بینی است

کلید خروج از تاریکی‌ها جهان‌بینی است

جلسه‌ اول از دوره‌ سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه آقایان مسافر نمایندگی پردیس با استادی راهنمای محترم مسافر علی، نگهبانی مسافر امیرکیوان و دبیری مسافر علیرضا با دستور جلسه ‌«جهان‌بینی 1 و 2» در روز دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
استاد امین در مورد جهان‌بینی می‌فرماید: الفبای آموزش در کنگره 60 جهان‌بینی است، در جهان‌بینی مثال‌های مختلفی وجود دارد از مدل قلعه عقل گرفته تا مثلث دانایی و جهالت که از آن‌ها می‌شود به‌راحتی آموزش گرفت.
در مثلث دانایی به‌خوبی توضیح می‌دهد، اگر فردی سه مؤلفه داشته باشد فردی دانا محسوب می‌شود اما آن سه ویژگی چیست؟ تفکر، تجربه و آموزش و در نقطه مقابل آن فردی که منیت یا ترس دارد وارد مثلث نادانی می‌شود که نتیجه آن ورود به مسیر ضد ارزش‌ها و تجربه تاریکی‌ها است که برای خروج از تاریکی‌ها، جهان‌بینی بسیار مهم و کلیدی است درنتیجه سعی کنید جهان‌بینی خود را کاربردی کنید.
باید درک کنید که پس از تجربه هر تاریکی نور و روشنایی برای شما نهفته است و به جنبه مثبت اتفاقات توجه کنید، تا زمانی که حس آلوده باشد عقل بیمار خواهد بود؛ عملکرد ما منفی می‌شود و درنهایت زندگی ما در تاریکی فرو خواهد رفت.

نمایندگی پردیس

من همیشه از خداوند بابت تجربه بیماری اعتیاد شکرگزار بوده‌ام زیرا اگر مصرف‌کننده نبودم وارد کنگره 60 نمی‌شدم؛ نمی‌توانستم تا این حد رشد کنم و حال خوشی تجربه کنم.
امیدوارم همه شما در مسیر خود موفق باشید، خدمت‌گزار باشید و بدرخشید؛ سعی کنید به‌خوبی آموزش ببینید و تغییر کنید اما به یاد داشته باشید که یکی از مؤلفه‌های تغییر در کنگره 60 فرمان‌برداری، خدمت‌گزار بودن و سی دی نوشتن است پس سعی کنید به‌گونه‌ای آموزش بگیرید که در زندگی شما تأثیر مثبت بگذارد.

تایپ و ویراستاری: مسافر علی
تنظیم و ارسال: مسافر پویان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .