English Version
English

قوانین حاکم بر جهان هستی هم بر کل و هم بر جزء آن یکسان است

قوانین حاکم بر جهان هستی هم بر کل و هم بر جزء آن  یکسان است

چهارمین جلسه از دوره چهل و سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره۶۰، نمایندگی عمان سامانی شهرکرد، به استادی راهنمای محترم مسافر تیمور، نگهبانی مسافر فرامرز و دبیری موقت مسافر سیامک با دستور جلسه «جهان‌بینی ۱و۲ » یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان تیمور هستم یک مسافر.

تشکر میکنم از گروه مرزبانی و نگهبان جلسه که اجازه داد من در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم.

یکی از دستور جلسات هفتگی کنگره ۶۰ جهان بینی ۱و۲ استاد امین است که دستور جلسه بسیار مهمی است .

به نظر  من نه تنها زیربنای درمان اعتیاد بلکه حل بسیاری از معضلات ما در داخل کنگره و بیرون از کنگره است.
جهان بینی یکی از سه ضلع مثلث درمان اعتیاد است. اولین مثلثی که یک تازه وارد هنگام مشاوره شدن به او گفته می شود که درمان شما شامل سه ضلع است ، (جسم ، روان و جهان بینی )
جهان بینی در واقع نوع نگاه و باور ما نسبت به خودمان و هر مقوله‌ی دیگری است.
جهان بینی ما و دانش جهان بینی یک حلقه مفقود بوده نه تنها در درمان اعتیاد بلکه در علوم پزشکی، اقتصاد و در دانشگاه و مدارس و در هر جای دیگر می‌باشد.
در کنگره ۶۰ به سه ضلع درمان (جسم ،روان و جهان بینی)توجه شد و ما موفق شدیم اعتیاد را درمان کنیم.
بعد از درمان اعتیاد، موفق شدیم نیکوتین را هم درمان کنیم و موفق شدیم وزن مناسب پیدا کنیم و چاقی را هم درمان کنیم .
در حال حاضر بر روی بیماری های لاعلاج کار می‌کنیم .
هدف از آموزش جهان بینی، تغییر نگاه انسان ها به موضوعات مختلف از نگاه غلط به نگاه صحیح و درست است.
یک درخت را در نظر بگیرید یک نجار از یک دید این درخت را نگاه می کند، یک مصرف کننده به دید دیگر و یک هنرمند هم نگاهی دیگر به آن دارد.
من یک روزی سیگار مصرف می کردم. با این نگاه که این جسم قرار است زیر خاک بپوسد پس خودم خرابش می کنم در کنگره آموزش گرفتم که من باید قدر و ارزش خود را بیشتر بدانم .
وقتی می خواهد نفس را برای من تعریف کند نفس جزو صور پنهان است اگر دو ساعت هم صحبت کنیم قابل درک نیست ولی وقتی مدل ارائه می دهد که مثل شهری است که هم ساکنان خوب دارد هم بد، ساکنان خوب خواسته خوب و ساکنان بد خواسته بد دارند.
حالا اگر خوبی ها بیشتر باشد آن شخص خواسته مثبت بیشتری دارد اگر بدهای آن فرد بیشتر باشد جزء افراد شرور خواهد بود.
وقتی راجع به مسئله مرگ صحبت می شود می‌گویند قبض روح یعنی روحش گرفته می شود اما آقای مهندس و استاد امین می‌گویند هنگام مرگ نفس شما همراه با روح و جن شما کامل تحویل گرفته می شود همراه با ۶ کالبد دیگر، کالبد خاکی می ماند و ۶ کالبد دیگر همراه با نفس و آگاهی‌های نفس همراه با روح و جن باهم تحویل گرفته می شود.
قوانین حاکم بر جهان هستی هم بر کل و هم بر جزء آن  یکسان است .
ما در جهان بینی آنقدر مطالب را راحت کردیم که می گوییم تولد این جهان هستی با بیگ بنگ که ۱۳ میلیارد سال پیش اتفاق افتاده و آن دانشمند انگلیسی این نظر را داد که از یک نقطه جهان به وجود آمد و ذرات به وجود آمدند. پایون‌ها، میون‌ها، پوزیترون‌ها بعد این ها کنار هم قرار گرفته اند و الکترون ها و نوترون‌ها را تشکیل دادند و بعد اتم ها و ملکول و ستاره ها تشکیل شدند.
آقای مهندس می‌گوید همان طور که جهان به این شکل متولد می‌شود یک گردو هم وقتی زیر زمین کاشته می شود، به همین شکل متولد می شود، یک جنین و نوزاد هم همین‌طور متولد می شود.
قانون همه جا الگو‌ها و مدل‌ها همه شبیه به هم هستند و ما از این قضیه بسیار استفاده می کنیم آخرین نکته در آموزش جهان بینی نقاط ضعف شناسایی می‌شود و روی آنها کار می‌شود با این که بسیار سخت است وقتی یک نفر رهایی می‌گیرد و وارد سفر دوم جهان بینی می‌شود تازه کار شروع می شود، جسم درمان شده اما نکاتی که در کنگره گفته می‌شود می‌گویند یک سال در کنگره به اندازه سه دوره حیات است یعنی ۲۵۰ سال می توانید به صورت جهشی حرکت کنید و با تزکیه و پالایش پیشرفت کنید.
در سفر اول حس ها بسته بود .
تشکر میکنم از این که به صحبت های من گوش دادید.

نگارنده: مسافر ایرج لژیون دهم
ویراستار: مسافر تورج لژیون دوم
تنظیم: مسافر سعید لژیون چهارم
ارسال: مرزبان خبری مسافر جعفر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .