English Version
English

عملیاتی کردن دانایی در زندگی

عملیاتی کردن دانایی در زندگی

جلسه هشتم از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی جواد گلپایگان، با استادی مسافر جواد، نگهبانی مسافر مهدی و دبیری مسافر سعید با دستور جلسه «جهان‌بینی ۱و۲» در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.


خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان جواد هستم یک مسافر در ابتدا از آقا مسعود عزیز تشکر می‌کنم که اجازه این خدمت را به من دادند تا از شما دوستان آموزش بگیرم.  در مورد دستور جلسه جهان‌بینی خدمت کردن در کنگره به معنای رسیدن به دانایی است و در حال خدمت کردن آموزش هم فرا می‌گیریم، این جزئی از جهان‌بینی است. یکی از اضلاع درمان اعتیاد در کنگره جهان بینی است. در گذشته همه ما می‌دانستیم که دروغ گفتن یا قضاوت کردن یا هر کار ضد ارزشی دیگر بد است ولی هیچ وقت آن را اجرایی نمی‌کردیم که بخواهیم این کارها را انجام ندهیم گاهی اوقات هم از این کار لذت می‌بردیم .

جهان بینی کاربردی یعنی اجرایی کردن و عملیاتی کردن دانایی در زندگی. هنگامی که من دانایی را موثر کردم سعی می‌کنم که دیگر غیبت یا قضاوت یا کار ضد ارزشی دیگری انجام ندهم .یک تازه وارد هنگامی که وارد کنگره می شودوسفر می‌کند شروع به تیپر داروی خود می‌کند به  اندازه یک پله که داروی خود را کم می‌کند به همان اندازه باید دانایی خود را بالا ببرد. در کنگره کسی که دو ماه از سفر اول او گذشته است راهنمایان عزیز به آنها می‌گویند که وارد لژیون سیگار بشوید، در گذشته جهان‌بینی به این صورت در کنگره نبوده است و با گذشت یک سال از سفر اول وارد لژیون سیگار می‌شدند ولی اکنون جهان‌بینی و دانایی بالاتر آمده وافراد  بعد از دو ماه وارد لژیون سیگار می‌شوند، این نشانگر این است که جهان‌بینی را کاربردی کرده‌اند .امیدوارم که بتوانیم آموزش‌های کنگره را در زندگی خود اجرایی کنیم .خیلی ممنون که به صحبت‌های من گوش دادید.
تایپ و ویرایش :مسافر علی لژیون ششم
عکاس: مرزبان خبری مسافر مسعود
تنظیم و ارسال: مسافر محمد لژیون سوم
نمایندگی جواد گلپایگان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .