English Version
English

اعتیاد یک بیماری جسمی و روانی است

اعتیاد یک بیماری جسمی و روانی است

جناب مهندس با علم خود خط بطلان بر تمام تعاریف اعتیاد کشیدند.
از نظر بهداشت جهانی، اعتیاد یک بیماری مزمن یا مسمومیت مزمن است؛ اما از نظر جناب مهندس مواد مخدر سم نیست که باعث مسمومیت شود؛ بلکه اعتیاد یک بیماری جسمی و روانی است که وقتی جسم از تعادل خارج شود روی روان هم تأثیر می‌گذارد.
جسم انسان از افکار و اندیشه و مواد مخدر تأثیر می‌پذیرد.


ضمناً جسم و روان بر روی یکدیگر اثر مستقیم دارند وقتی جسم به دلیل مصرف مواد از تعادل خارج می‌شود دیگر مواد شبه افیونی طبیعی ترشح نمی‌کند. حالا افراد می‌خواهند تعادل را به جسم به بازگردانند؛ اما چون اطلاعات درستی ندارند موفق نمی‌شوند، در کنگره ۶۰، مصرف شربت تریاک چون دارویی عمل می‌کند که باعث ترمیم و بازسازی جسم می‌شود.
جناب مهندس می‌فرمایند ازبین‌رفتن علائم آشکار موقع قطع مصرف مواد فقط پنج درصد از درمان را انجام می‌دهد و نود و پنج درصد مربوط به جسم است که در کنگره این مهم به‌خوبی انجام می‌شود.


نکته مهم اینکه در جسم ما میلیاردها باکتری مفید وجود دارد که انسان بدون آنها زنده نمی‌ماند و با تغذیه نادرست و خوراکی‌های ناسالم و مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها آنها را از بین می‌برد و موجب گرفتاری بسیاری از بیماری‌ها می‌شود از جمله روده مثل کولیت روده بزرگ.
بدن انسان همانند باغی است که گیاهانش برای رشد و زنده‌ماندن نیاز به ریشه دارند، همانند انسانی که اگر بخواهد بیماری‌های روانی و جسمی را درمان کند باید به جسم خود توجه کند و ریشه آن بیماری‌ها را در جسم جستجو کند مثل اعتیاد که بیماری جسمی و روانی است.

نویسنده: همسفر زیبا رهجوی راهنما همسفر کتی (لژیون نهم)
ویراستاری و ارسال: راهنما همسفر انسیه (لژیون چهاردهم)
نمایندگی همسفران شمس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .