English Version
English

اخبار لژیون ویلیام وایت نمایندگی رز.

اخبار لژیون ویلیام وایت نمایندگی رز.

موضوع دستور جلسه: «هفته راهنما»

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان مهری هستم یک مسافر.

موضوع دستور جلسه «هفته راهنما» است. هفته راهنما برای ما بسیار مهم است و یکی از مهم‌ترین جشن‌های کنگره به‌حساب می‌آید. ما در این جشن‌ها یاد می‌گیریم که چطور در کنگره رفتار کنیم. اگر بخواهم در مورد راهنما صحبت کنم، راهنما یعنی انگشت اشاره، و کسی که راه را برای من نمایان می‌کند.

راهنما اگر کاری را خودش نکرده باشد، نمی‌تواند آن را به رهجوی خود بگوید؛ مثلاً اگر به شاگرد می‌گوید بخشش داشته باش، برای این است که خودش بخشش داشته است، اگر می‌گوید دروغ نگو، چون خودش این راه را رفته و می‌گوید که دروغگویی ضدارزش است. راهنما باتوجه‌به شکرگزاری که انجام داده و تغییراتی که در او ایجاد شده است، اکنون می‌خواهد این راه را با عشق ادامه بدهد.

حساب راهنما با عشق است و با معشوق هیچ حساب و کتابی ندارد؛ چرا که آدمی که در صراط مستقیم نیست را می‌خواهد مثل خودش به درمان و حال خوب برساند.هفته راهنما تشکر از راهنماست و یک‌جور شکرگزاری است. ما در هفته راهنما یاد می‌گیریم که چگونه قدردانی و شکرگزاری کنیم و شکرگزاری با قلب و عمل انجام می‌شود. آموزش‌های کنگره با بقیه جاها متفاوت است و اینجا همه چیز را عملی به من نشان می‌دهد.

هر رهجویی خودش به‌اندازه دانش و اطلاعاتی که گرفته و به‌اندازه وسع مالی و معرفت خویش از راهنمای خود با پاکت قدردانی می‌کند.راهنما عاشق این است که رهجویش به درمان برسد. رهجو بر مبنای درآمدی که دارد، به راهنما پاکت می‌دهد و حس راهنما به رهجوی خود با این مسئله تغییری نمی‌کند. این کار باعث می‌شود تا ما یاد بگیریم چطور از مخلوق خداوند شکرگزاری کنیم و اگر بتوانیم به نحو درست از مخلوق خداوند تشکر کنیم، از خدا نیز همین‌طور می‌توانیم شکرگزاری کنیم و این مسئله بسیار بزرگ و مهمی است.

گردآوری و تایپ: مسافر مهسا - نمایندگی رز.
ویرایش: همسفر مرجان - نمایندگی رز.
بازبینی: همسفر مریم - نمایندگی رز.
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .