English Version
English

جهان بینی پایه تمام آموزش های کنگره می‌باشد

جهان بینی پایه تمام آموزش های کنگره می‌باشد

جلسه نهم  از دور نوزدهم سری کارگاه ‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی بیستون کرمانشاه به استادی مسافر آرش  ، نگهبانی مسافر عادل و دبیری مسافر قباد با دستور جلسه << جهانبینی 1و2 >> در روز یکشنبه مورخ  16 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.
سخنان استاد:

در ابتدا از ایجنت محترم و راهنمای عزیزم تشکر می‌کنم که اجازه دادند در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم. در رابطه با دستور جلسه امروز که جهان بینی (۱ و ۲) است، همه دوستان می‌دانند که جهانبینی اصل و پایه تمام آموزش های کنگره می‌باشد. در تعریف جهان بینی آقای مهندس فرمودند: آنچه که ما نسبت به کل هستی برداشت، ادراک، احساس و دریافت می‌کنیم، نسبت به جهان بیرون و جهان درون جهان بینی نام دارد.

 

در رابطه با جهان بینی درون استاد امین در سی‌دی جهان بینی می‌فرمایند: برای کامل شدن مثلث درمان، یعنی جسم روان و جهان بینی؛ هر سه این پارامتر ها لازم می‌باشد تا فرد به درمان کامل و صحیح برسد و هر کدام از این موارد اگر به درستی انجام نشوند، درمان درستی نخواهیم داشت. در مورد ادراک و احساس ما از جهان هستی بایدگفت که مثل یک ساختمانی می باشد که یک نفر می‌خواهد یک طبقه بسازد و یک نفر دیگر می‌خواهد آپارتمان بسازد یا شخصی دیگر می‌خواهد یک کاخ بسازد واین دیگر به خواست و تلاش شخص می‌باشد که این بنا را چگونه بسازد و ما هم باید با خواست و تلاش خویش ،خودمان را به یک درمان صحیح کامل و اصولی برسانیم.


تهیه،تنظیم و ارسال: واحد سایت

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .