English Version
English

ما جهان را بر پایه اضداد درک می کنیم

ما جهان را بر پایه اضداد درک می کنیم

سلام دوستان جلال هستم یک مسافر، با بیست سال تخریب وارد کنگره شدم، با آخرین آنتی ایکس مصرفی ۱.۵ گرم شیره کشیدنی، ۱۹۶ روز سفر می کنم با روش dst، داروی درمان شربت ot، با راهنمای مسافر عباس لژیون ۲ شفا مشهد، ورزش در کنگره والیبال، tds در حال مصرف ۱ سی سی.

 

برداشت از سی دی مقدمه نفس

اول از همه معنی نفس در زبان انگلیسی می شود سلف (self)  یعنی خود و در فارسی هم می شود خود موجود. این مطالب مربوط به صور پنهان است، در صور آشکار همه چیز قابل دید و رؤیت است. هنوز خیلی چیزها برای ما مشخص نشده بخاطر همین هم هست که خیلی از بیماریها قابل درمان نیستند. آقای مهندس با یکی از دوستان که دکتر بوده در حال نامه نوشتن بودند که دوستشان می گوید چجوری یک حقیقت معنوی می تواند اجزاء داشته باشد؟ در مورد روح با هم صحبت می‌کردند زمانی که آقای مهندس می گوید شما فرض کنید روح یک توده بخار است، آیا این توده احساس ندارد؟ آیا این توده فکر، عقل، هدف، عشق ندارد؟ اگر ندارد که هیچ مفهومی ندارد. روح ساده نیست یک حقیقت معنوی است و اجزا هم دارد (کینه ،عشق، نفرت، پس وقتی چیزی که فکر داشته باشد عقل‌ و احساس داشته باشد و می شود موجود پس توده گاز نیست.

نفس، روح، جسم اینها سه تا پارامتر جداگانه از هم هستند که هر کدام معنی خاص خودش را دارد. بنابراین نفس یک چیزی است که مرگ ندارد و بقاء دارد. در حقیقت همان خود است و از روز الست شروع شده و اگر بخواهد ادامه حیات بدهد چه در بعد مادی و چه در بعد معنوی باید با جهان اطراف خودش ارتباط برقرار کند. وقتی که این انسان شد خدواند به او قدرت اختیار داد، چرا؟ ۱_بخاطر اینکه حیات ادامه دار باشد ۲_ بخاطر اینکه این موجودات به یک پختگی برسند و به تفکر و اندیشه برسند. وقتی که خواست انتخاب کند باید به مرحله فهمیدن، درک و فهم یک سری مسائل برسد. چون ما جهان را بر پایه اضداد درک می کنیم اگر ضدش نباشد نمی‌توانیم درکش کنیم (خوبی با بدی، روشنای با تاریکی. به خداوند ایمان داریم ولی درکش کار سختی است چرا ؟ برای اینکه خداوند ضدش نیست اگر ضد خداوند بود ما درکش می کردیم حالا بعضی ها می گویند شیطان ضد خداست ولی نه شیطان مخلوق خداست .

هوا هست درکش می کنیم اگر دهان و بینی ما را ببندند خفه می‌شویم، یا ماهی آب را درک نمی‌کند موقعی درک می‌کند که بندازند تو خشکی پس باید ضدش باشد تا درکش کنید انسان هم همینطور است. ( گرسنگی با سیری، نور با تاریکی، مهربانی با قهر) پس همه بر مبنای ضد قابل تشخیص هستند بنابراین این نفس یا خود دارای هدف است عقل دارد شعور دارد و تمام محسنات ما را با خودش می‌برد و در عالم موعود فرشتگان مرگ می آیند نفس ما را تحویل می‌گیرند و آن چیزی است که در قبر می گذارند، خود نیست یک تن پوش است.

مرزبان خبری مسافر رحیم

تنظیم و ارسال خبر مسافر امید 14

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .