English Version
English

انسان چیزی نیس جز سعی و تلاش خودش

انسان چیزی نیس جز سعی و تلاش خودش

لژیون ویلیام وایت پارک لاله با دستور جلسه «جهان‌بینی ۱و۲» و تولد یک‌سال رهایی مسافر نیکوتین مرضیه رهجوی راهنمای ویلیام وایت همسفر جلالی از نمایندگی هاتف نجف‌آباد به استادی راهنمای ویلیام وایت همسفر نجمه روز جمعه ۶ ارديبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۰ برگزار شد.

سخنان استاد:

در سی‌دی سیگار و جایگزینی آقای مهندس انسان را به یک درخت تشبیه می‌کنند که ریشه آن درخت جهان‌بینی است؛ وقتی ما بخواهیم درخت سالمی داشته باشیم نمی‌‌توانیم آن درخت را از شاخه و برگش درست کنیم؛ زیرا درخت از ریشه‌اش تغذیه می‌کند و باید ریشه درست بشود. برای کسی که می‌خواهد سلامت جسم و روان داشته باشد باید جهان‌بینی‌اش درست بشود. اینکه دستور جلسه جهان‌بینی با تولد همسفر مرضیه یکی شده بی‌دلیل نیست؛ دلیلش این است که قطعا جهان‌بینی و دانایی ایشان به حدی رسیده که توانستند با وجود لژیون مجازی به رهایی برسند و امروز شاهد تولد یک‌سال رهایی شان باشیم.

آقای مهندس و استاد امین می‌فرمایند: «لیس الانسان الا ما سعی، انسان چیزی نیست جز سعی و تلاش خودش». همسفر مرضیه خودشان بهتر می‌توانند در مورد سفرشان، چگونگی آن و حس‌هایشان در طول سفر ویلیام وایت صحبت کنند و ما را با سفر ویلیام وایت و نیکوتین بیشتر آشنا کنند. به ایشان بسیار تبریک می‌گویم و امیدوارم که در کنگره ۶۰ مستدام و یکی از خدمتگزاران باشند.

سلام دوستان مرضیه هستم مسافر نیکوتین

در مورد جهان‌بینی آقای مهندس فرمودند: «همه ما باید بدانیم که برای این جهان‌بینی یاد می‌گیریم که به خودمان و اطرافیانمان آسیب نرسانیم»؛ در اصل ما باید به خودشناسی برسیم تا بتوانیم به هم‌نوع خود خدمت کنیم. وقتی یک همسفر در کنار مسافرش در کنگره ۶۰ قرار می‌گیرد اول برای مسافرش حرکت می‌کند. تنها خواسته و آرزویش رهایی مسافرش است؛ ولی وقتی با معجزه کنگره ۶۰ آشنا می‌شود می‌فهمد که بار هیچ نفسی را نفس دیگری به دوش نمی‌کشد و هر کسی برای خودش باید حرکت کند. خیلی برایم جالب بود یکی از استادان گفتند که به مسافرتان اختیار بدهید شاید مسافرتان بخواهد مصرف کند؛ هر همسفری باید برای خودش سفر و حرکت کند و کاری به مسافرش نداشته باشد. این جزء برکات کنگره ۶۰ و یکی از پوئن‌های مثبتی است که آقای مهندس برای همسفران قرار داده‌اند که می‌تواند برای خودش قدم بردارد و حرکت کند.

وقتی وارد کنگره ۶۰ شدم بسیار ناامید بوده و ضدارزش داشتم؛ اما وقتی وارد کنگره ۶۰ شدم فهمیدم که من انسانی بودم که به وجود و حیات خودم پی نبرده بودم. وقتی انسان به کنگره ۶۰ می‌آید یاد می‌گیرد که برای سلامتی خودش ارزش قائل باشد؛ اینکه آقای مهندس می‌فرمایند: «عقل سالم در بدن سالم است». من در کنگره ۶۰ یاد گرفتم که باید تمام ضدارزش‌هایم را کنار بگذارم پس نمی‌شود؛ مثلا تهمت نزنم، دروغ نگویم، حق کسی را نخورم؛ ولی قضاوت کنم. این طوری نمی‌شود من باید همه ضدارزش‌ها را با هم به صورت پله‌ای کنار بگذارم؛ پس مصرف قلیان و یا سیگار هم به همین شکل است نمی‌شود من در کنگره ۶۰ آموزش بگیرم مسیر خودم را بروم و ضدارزش‌ها را انجام ندهم؛ ولی سیگار و قلیان مصرف کنم و بگویم این ایرادی ندارد. در صورتی که می‌دانم یک مصرف‌کننده بیمار است و خجالت ندارد پس برای خودم ارزش قائل باشم.

وقتی که آموزش می‌گیرم باید این آموزش‌ها را روی خودم کاربردی کنم؛ چون من روی این صندلی می‌نشینم و انرژی راهنما، وقت مرزبان، ایجنت و همه آن‌هایی که زحمت برای من می‌کشند را می‌گیرم؛ پس باید این آموزش‌ها را کاربردی کنم و اینطور نباشد که فقط سر لژیون بنشینم، آموزش‌ها را بگیرم و این دفتر تا هفته آینده بسته شود. قبل از اینکه سفر ویلیام وایت را شروع کنم در حدود ۳ سال بود که مصرف نمی‌کردم و همیشه خیلی حالم بد بود؛ زیرا به صورت سقوط آزاد قلیان را کنار گذاشته بودم. وقتی بوی قلیان از یک کیلومتر آن طرف‌تر می‌آمد حالم بد می‌شد، باید مشغول کاری می‌شدم و یا از آن محل دور می‌شدم تا این‌که به لطف خداوند در لژیون وایت به راهنمایی همسفر جلالی قرار گرفتم و به روش DST درمان شدم؛ اکنون دیگر هیچ میلی به مصرف قلیان و سیگار ندارم؛ زیرا واقعا درمان شده، با چشم خود و با تمام وجود معجزه کنگره ۶۰ که درمان است را لمس کردم.

وقتی در لژیون همسفر جلالی قرار گرفتم یک کلاس فوق آموزشی برای من بود؛ زیرا علاوه بر لژیونی که در قسمت همسفران دارم چیزهایی یاد گرفتم که خیلی در زندگی‌ام کاربردی بود. واقعا دست‌شان را از راه دور در قلبم می‌بوسم هر چند در اینجا حضور ندارند و در آمریکا هستند؛ اما حضورشان را در جلسه کاملاً حس می‌کنم.

سلام دوستان آمنه هستم یک همسفر

تولد یک‌سال رهایی همسفر مرضیه را به خودشان، راهنمایان همسفر جلالی و همسفر نجمه عزیز تبریک عرض می‌کنم. از تمامی عزیزانی که تشریف آوردند تا جشنی پر از شور و شادی داشته باشیم تشکر و قدردانی می‌کنم. ما باید آموزش‌هایی که در لژیون دریافت می‌کنیم را مو به مو در پارک اجرا کنیم؛ مرتب، منظم و سروقت حضور داشته باشیم و برنامه‌ریزی داشته باشیم. تمام این‌ موارد را در نمایندگی و در کنار ورزش اجرا کنیم. استاد امین در همین زمینه سی‌دی‌های بسیاری دارند. ما باید ببینیم در کدام قسمت ضعف داریم؛ سی‌دی مربوطه را گوش بدهیم و آرام‌آرام ضعف خود را برطرف کنیم. زمانی که آموزش‌ها را کاربردی می‌کنیم به آرامش می‌رسیم؛ بی‌قراری و ناآرامی‌های ما به‌خاطر نقاط ضعف ما هستند. امیدوارم که با یاری خدا و همت خودمان آموزش‌ها را بیشتر کاربردی کنیم تا همیشه در صلح و آرامش به سر ببریم.

سلام دوستان اعظم هستم همسفر

تولد یک‌سال رهایی همسفر مرضیه را در رأس به جناب آقای مهندس و همسفر جلالی که از راه دور و به صورت مجازی قبول زحمت کردند تبریک عرض می‌کنم. هیچ کس به اندازه خود انسان نمی‌تواند برای حال خوب خودش تلاش کند. هزاران نفر هم بیایند تا حال شما را خوب کنند تا خودت تلاش نکنی به حال خوب نمی‌رسی. جهان‌بینی ما هر چقدر هم که بالا باشد؛ وقتی جسم ما بیمار باشد نمی‌توانیم آن را به اجرا در بیاوریم؛ مثل اینکه به کسی که دندانش درد می‌کند بگوییم: نترس و ناامید نباش؛ قطعا نمی‌تواند به اجرا در بیاورد اصلا حوصله جهان‌بینی ندارد. کسانی که مصرف‌کننده قلیان و سیگار هستند جسمشان بیمار است و تخریب دارند. هر چقدر هم کنگره ۶۰ بیایند، در آموزش‌ها شرکت کنند، جهان‌بینی خود را بالا ببرند، در لژیون باشند و سی‌دی بنویسند تا زمانی که درمان نشوند نمی‌توانند آن‌ها را به اجرا در بیاورند.

خوشحالم که همسفر مرضیه این جسارت را داشتند و قبول کردند تا به درمان برسند. به یا دارم که رهایی‌شان را روز پنجشنبه اعلام کردند و این شهامتشان قابل ستودن است. در سی‌دی نامه ۳ آقای مهندس فرمودند: «تمام بیماری‌های افکار و اندیشه ما مثل گلی است که ریشه‌اش در خاک است»؛ تمام بیماری‌های افکار و اندیشه ما درون بدن و جسم ما است و این دقیقا به همسفر مرضیه مرتبط می‌شود. خوشحالم که ایشان برای خود و جسمشان ارزش قائل بودند و به درمان رسیدند. امیدوارم که در ادامه رهایی مسافرشان و گرفتن شال ویلیام وایت را هم ببینیم.

سلام دوستان خدیجه هستم همسفر

تولد یک‌سال رهایی همسفر مرضیه را در رأس به جناب آقای مهندس، همسفر جلالی عزیز و همسفر نجمه تبریک عرض می‌کنم. همسفر مرضیه همیشه پرانرژی و پرقدرت حرکت کردند. یک فرهنگ‌سازی در نمایندگی هاتف کردند و این قدر قشنگ حرکت کردند. امیدوارم برای همسفرانی که نیاز دارند الگو باشند و این تولدها نقطه تفکری ایجاد کند برای همسفرانی که نیاز به سفر ویلیام وایت دارند؛ اما به هر دلیل شرکت نمی‌کنند. امید است که حال خوب همسفر مرضیه باعث بشود که آن‌ها نیز حرکت کنند. ان‌شاءالله راهتان مستدام باشد و انسان‌های زیادی را از بند نیکوتین نجات بدهید.

تایپ: اعضای لژیون ویلیام وایت
رابط خبری: همسفر زهرا مرزبان خبری پارک لاله، نمایندگی هاتف نجف آباد
ارسال: همسفر زینب رهجوی راهنما همسفر رعنا (لژیون نهم)
گروه همسفران نمایندگی هاتف

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .