English Version
English

با تفکر ساختارها آغاز می‌گردد

با تفکر ساختارها آغاز می‌گردد

قبل از هر چیز بابت ورودم به کنگره از قدرت مطلق تشکر می‌کنم؛ چون تا قبل از کنگره من در رؤیای خودم زندگی می‌کردم و در هیچ کاری تفکر نمی‌کردم و مشکلات زیادی داشتم و از حل آن‌ها عاجز بودم، وقتی به کنگره آمدم و به‌عنوان یک همسفر سفر کردم راهنمای عزیزم فرمودند وادی اول را گوش کن و بعد بنویس، وقتی سی دی وادی اول را گوش کردم برایم خیلی جالب بود و تازگی داشت که با تفکر ساختارها آغاز می‌گردد، بدون‌ تفکر آنچه هست روبه‌زوال می‌رود. آنجا متوجه شدم که من اصلاً در هیچ کاری تفکر نمی‌کنم و مشتاق شدم سی‌دی‌ها را یکی پس از دیگری گوش بدهم و بنویسم. بعد از مدتی مشکلات من زیادتر و حالم خراب‌تر شد؛ ولی با درایت و راهنمای عزیزم همسفر نسرین که به درون و ذهن من پی برده و آگاه بود و متوجه سرگردانی من شده بود که راهم را گم‌کرده‌ بودم فرمودند برو سی‌دی ندانی را بدان را گوش کن و بنویس.

زمانی که سی‌دی را گوش دادم متوجه شدم من به‌عنوان یک رهجو چه‌قدر راحت از کنار وادی اول گذشته‌ام، وقتی آقای مهندس راجع به وادی اول صحبت کردند دیدم که تنها یک پاراگراف از این وادی چه‌قدر جای فکر و تعمق داشته است، چه برسد به‌کل وادی. این‌که اصلاً تفکر چیست؟ فکر چیست‌؟ به‌راستی معنی القاء، احیاء و تحرک در وادی اول چیست‌؟ این‌که برای ما همه‌چیز پیدا می‌شود و این‌که با تفکر ساختارها آغاز می‌گردد. همه امور مربوط به من، چه چیزی هست؟ همه‌چیز من در مرحله اول به خود من برمی‌گردد و خود من باعث از دست دادن خیلی چیزها در زندگی‌ام هستم.

واقعاً منِ مریم خودم را گم‌کرده بودم صاحب و مالک خودم نبودم. متوجه شدم مفهوم صفحه نقاشی چه چیزی را می‌خواهد به من رهجو بگوید؟ واقعاً تا قبل از گوش کردن به این سی‌دی اصلاً به این چیزها فکر نکرده بودم؛ به‌عنوان‌مثال در این سی دی بیان شد که اگر من بخواهم یک صفحه سفید را ایجاد کنم ابتدا باید ناخالصی‌ها را از وجود خودم پاک‌کنم و به عبارتی وقتی وجود من پر از ضد ارزشی است من چگونه می‌توانم روی این صفحه پر از خط‌های کج و تار نقاشی‌های زیبا بکشم و همین‌طور بدانم برای تبدیل یک صفحه سیاه به صفحه سفید باید آرام‌آرام قدم بردارم و پله‌پله ضد ارزش‌ها را کنار بگذارم و در مسیر ارزش‌ها و صراط مستقیم قدم بگذارم و از دنیای تاریکی وارد دنیای روشنایی شوم.

منبع: سی‌دی ندانی را بدان
نویسنده: مریم همسفر محمد لژیون راهنما همسفر نسرین (لژیون اول)
ویرایش: رابط خبری همسفر مریم لژیون راهنما همسفر نسرین (لژیون اول)
ویراستاری و ارسال: راهنما همسفر فهیمه (لژیون ششم)
همسفران نمایندگی شهرری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .