English Version
English

مسابقه مقاله نویسی (درمان و روش DST)

مسابقه مقاله نویسی (درمان و روش DST)

سلام دوستان الیاس هستم یک مسافر. بنده این مقاله را که می‌نویسم، سعی کردم به‌هیچ‌عنوان کپی‌برداری نکنم و تمام حرف‌هایی که می‌زنم حرفم دلم باشد. چکیده‌ای از روزگار گذشته‌ام را روی کاغذ میاورم و امیدوارم که به دل شما بنشیند.
قبل از اینکه با کنگره آشنا بشوم روزهای سختی را گذراندم؛ چون آگاهی نداشتم خودم و خانواده‌ام خیلی زجر کشیدیم. به همین خاطر اقدام به ترک‌های گوناگونی کردم که همه سقوط آزاد بودن و هیچ‌وقت هم موفق و درمان نشدم و دوباره شروع می‌کردم به مصرف. حتی پیش دکترها و کمپ‌های ترک اعتیاد و خیلی جاها مراجعه کردم، هم به زور خانواده و هم به خواسته خودم که موفق نشدم.
یک روز انقدر ناراحت بودم که گفتم خدایا کی میخوای به من کمک کنی! که درمان واقعی بشم و هیچ‌وقت هم دیگه برنگردم به طرف مواد. گذشت و یک روز یکی از دوستانم که با کنگره آشنایی داشت، گفت یکجایی هست که درمان می‌شوی. بالاخره آمدم کنگره و خداوند هم کمک کرد و درمان را با روش دی اس تی شروع کردم.
واقعاً خدا را شکر شکر شکر می‌کنم و ممنونم از آقای مهندس عزیز که این روش درمانی و این متد را کشف کردند تا به من و تمام انسان‌هایی که در تاریکی اعتیاد هستند کمک کند. البته برای هرکسی که واقعاً بخواهد درمان شود.
کنگره به من کمک می‌کند که خودم و خدا را بشناسم و جهان‌بینی با متد دی اس تی هم کمک می‌کند که من به درمان واقعی برسم و رها بشوم. خدایا سپاس.
روز اول که کتاب 60 درجه را می‌خواندم گریه‌ام گرفت، که ای وای تو کجای این جهان و کجای این زندگی قرار داری و داری با خودت چه‌کار می‌کنی؟! این کتاب خیلی روی من تأثیر خوبی گذاشت.
خدا را شکر می‌کنم که در عصری زندگی می‌کنم که بنیان کنگره آقای مهندس هستند و این جهان‌بینی را با ما کار می‌کنند و من در زندگی از آن‌ها می‌توانم استفاده کنم. اینکه من کی هستم و برای چه آمدم توی این دنیا و باید کجا بروم؟!
واقعاً زندگی من خیلی تغییر کرد و الان خیلی خودم را دوست دارم و دیگر به خودم و خانواده و اجتماع و هستی هیچ ضرری نمی‌رسانم و خیلی از آقای مهندس سپاسگزارم؛ انشاالله عمرشان زیاد باشد و سلامت باشند.
من انقدر به کنگره عشق دارم که توی سه ماه از سفرم ۳۱ سی دی نوشتم و حالا کتاب شصت درجه را می‌نویسم و با انرژی کامل دارم سفرم را طی می‌کنم تا به رهایی برسم. انشاالله من و تمام سفر اولی‌ها به رهایی برسیم. امیدوارم که مقاله خوبی نوشته باشم و به دل تون نشسته باشه.‍

ثبت: مسافر اسماعیل (لژیون هشتم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .