English Version
English

مسابقه مقاله نویسی (درمان و روش DST)

مسابقه مقاله نویسی (درمان و روش DST)

سلام دوستان فرزاد هستم یک مسافر. اصولا تمام افرادی که به‌صورت طولانی مواد مخدر استفاده می‌کنند بارها روش‌های مختلفی را برای ترک مواد امتحان کرده‌اند و تقریباً اکثریت موفق به انجام این کار نشده‌اند یا اگر این اتفاق افتاده باشد با برگشت مجدد به مواد بوده یا به‌صورت عوارض جدی جسمی و روحی روانی همراه بوده است. فردی که سقوط آزاد یا درمان‌های مقطعی را تجربه کرده مجددا گرایش به مصرف دوباره مواد دارد.
بنده در یک دوره با داروهای مختلف اقدام به این کار نموده‌ام که اصلا به سرانجام نرسید! حتی یکبار تجربه سقوط آزاد را چشیده‌ام، همه آن‌ها به یک نتیجه ختم شده؛ بی‌نتیجه بودن آن‌ها!!!
در متد DST یک موضوع بسیار قابل‌درک است؛ آن‌هم برنامه‌ریزی مدون برای مصرف دارو و همچنین آگاهی‌رسانی به‌صورت گروهی و شناخت از مواد مصرفی و سیستم کارکرد جسم که به‌صورت علمی است. در سقوط آزاد یا ترک با روش‌های غیر از DST مشکلات بسیار تا بسیار است؛ ازجمله عدم تعادل در فعالیت‌های روزانه، زود عصبی شدن، خستگی‌های غیرمعمول و از همه مهم‌تر احساس بد به زندگی داشتن اتفاق می‌افتد که در متد DST تمامی عوامل این اختلالات به‌صورت علمی تشریح و ثابت‌شده است.
بنده در مدت 83 روز سقوط آزاد تحت هیچ شرایطی نتوانستم به‌صورت عادی زندگی کنم! نوسانات بسیار آزاردهنده جسمی و روحی روانی را تجربه می‌کردم که هم باعث اذیت خودم و ناراحتی اطرافیانم می‌شد! مهم‌ترین موضوعی که در این تجربه سقوط آزاد اجباری من را آزار می‌داد، علم و آگاهی بود که داشتم و تمام عوامل این اتفاقات جسمی و روحی را می‌دانستم؛ چون در کنگره در سه جلسه اول به‌صورت کاملا علمی به من توضیح داده‌شده بود و همچنین با حضور در لژیون و بهره‌گیری از تجربیات و علم راهنما و همچنین گوش دادن به سی‌دی‌های مهندس دژاکام و هزینه‌ها و نتایج علمی کنگره جای هیچ تردیدی برای ادامه درمان باقی نمی‌گذاشت و می‌دانستم تنها راه نجات، پیگیری و ادامه درمان در کنگره 60 می‌باشد.
در کنار تمام این موارد، جهان‌بینی ما در کنگره به‌شدت رو به رشد می‌باشد و به‌صورت تک‌بعدی فقط با مصرف دارو، درمان نمی‌شوم. من در این متد آموختم که زمان‌بندی یادگیری، تفکر و استفاده از تجربیات دیگران می‌تواند من را به مقصد خیلی زیبایی که فقط رهایی از مواد نیست، بلکه رهایی از افکار پوسیده، رهایی از منیت و رهایی از گذشته خودم، می‌رساند.
بنده فقط یک مصرف‌کننده مواد نبودم! من مصرف‌کننده افکار منفی روزانه خودم، مصرف‌کننده انرژی منفی خودم و دیگران مصرف‌کننده یک نگاه کاملا پوسیده بودم.
درست است هنوز یک‌پنجم مسیر را طی نکرده‌ام؛ ولی میدانم که در مسیر متد درمانی  DST می‌توانم روزهای بسیار روشنی را تجربه کنم! من تجربه‌ی گذار در انجمن ترک اعتیاد را هم داشته‌ام! با احترام؛ عقل و منطق و علم که هر سه بزرگترین موهبت خداوند به انسان است، در متد DST کنگره 60 که به‌وضوح و با سند هم دیده‌ام و هم در حال تجربه کردن آن هستم، بزرگترین حُسن کنگره 60 است که به‌روزرسانی علمی آن توسط مرجع آن جناب مهندس دژاکام می‌باشد. این یعنی گذشته، در انسان و حتی متد DST صادق نیست که این خود نمونه بارز تکیه بر یافته‌های جدید علمی کنگره 60 و روش درمان آن می‌باشد.

با آرزوی موفقیت برای همه دوستان

ارسال: مسافر حسین (لژیون چهارم)
ثبت: مسافر اسماعیل (لژیون هشتم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .