English Version
English

جنس آموزش‌های کنگره همه الهی هستند.

 جنس آموزش‌های کنگره همه الهی هستند.


ضمن تبریک و شادباش به مناسبت فرارسیدن «هفته راهنما» نظر دوستان را به مصاحبه‌ای که بدین مناسبت با "زوج پهلوان، آقای بهروز و همسفر محترم خانم شادی" انجام گردید جلب می‌کنیم. از پهلوانان محترم آقای بهروز و خانم شادی که دعوت ما را پذیرفتند سپاسگزار هستیم.

_لطفا" به رسم کنگره۶۰  خودتان را معرفی نمایید.
سلام دوستان بهروز هستم یک مسافر: آنتی ایکس مصرفی: هرویین، شیشه، قرص. مدت یازده ماه سفر کردم با روش DST، داروی درمان: شربتOT، راهنمای بزرگوارم آقای علیرضا زرکش، ورزش در کنگره: پیاده‌روی و شنا، رهایی نزدیک به هشت سال، در ضمن سفر سیگار داشتم که رهایی آن نیز نزدیک هشت سال است.
همسفر خانم پهلوان شادی: سلام دوستان شادی هستم همسفر بهروز؛ ما با تخریب هفده سال و با مصرف انواع آنتی ایکس وارد کنگره شدیم. با راهنمایی راهنمایان بزرگوارمان، آقای علیرضا زرکش و خانم آنی کماندار سفر کردیم. ورزش من در کنگره:پینگ پنگ،بسکتبال، شطرنج و مدت زمان رهایی هشت سال.


_چگونه با کنگره آشنا شدید و چه چیزی شما را در کنگره ماندگار کرده است؟
پهلوان آقا بهروز: اولا" یک فریاد از درون زدم که از اعتیاد خسته شدم و بنظرم خداوند و نیروهای مثبت صدای من را شنیدند. سپس در عین نا باوری از طریق یکی از دوستانم با کنگره۶۰ آشنا شدم. علت ماندنم در کنگره اینکه می خواستم توانگر و دارا شوم. چون در زمان مصرف احساس تهی بودن داشتم. از دلایل مهم ماندگاری من در کنگره، بطور قطع راهنماییهای راهنمایم، همچنین کلام آقای مهندس بوده است. اینکه دوست نداشتم در عین داشتن تنها بمانم.
همسفر خانم پهلوان شادی: من بخاطر حضور مسافرم در کنگره با آن آشنا شدم. ولی الآن و در این لحظه اعتقاد دارم که قطعا" کنگره برای من پاداش چیزی بوده، یک گذشته‌ای، یک موردی که نمی‌دانم و دعوت شدم به این ضیافت الهی، به این مکان مقدس و امن. اعتقاد دارم که انسان‌ها باید دعوت شوند تا بتوانند سعادت حضور داشته باشند. در خصوص علت ماندگاری این بیت شعر را می گویم: آفاق را گردیده‌ام، مهر بتان ورزیده‌ام. اما کنگره و وجود آقای مهندس چیز دیگریست. احساس می‌کنم جنس آموزش‌های کنگره همه الهی هستند. همه از جنس نور هستند، و بصورت نا خودآگاه انگار گمشده همیشگی من بوده است.


_ بنظر شما یک شعبه تازه تاسیس دارای چه ویژگی‌هایی است؟
پهلوان آقا بهروز: بنظر من در شعبه تازه تاسیس، بنیاد و پی خیلی مهم هستند. اگر شعبه تازه تاسیس از قوانین و حرمتهای کنگره پیروی کند و تابع آنها باشد خود به خود زایش پیدا می‌کند. نکته مهم در این خصوص وجود لژیون سردار در شعبه جدید است. شاید اگر بتوانیم بطور هنرمندانه فهم بخشش را مورد توجه قرار دهیم، قطعا" آن شعبه، تبدیل به یک شعبه پویا خواهد شد.


_ لطفا" به مناسبت هفته راهنما یک پیام برای اعضای کنگره اعلام نمایید.
همسفرخانم پهلوان شادی: من احساس می کنم این مشعلی هست که در دست آقای مهندس دژاکام قرار دارد، برای من مصداق این شعر است که: به می سجاده رنگین کن گرت پیرمغان گوید  که سالک بی‌خبر نبود زرسم و راه منزل ها. ایشان می دانند که به کجا می‌روند و من که به ایشان اقتدا کرده‌ام و در این مسیر گام بر می دارم، با تمام وجودم و با تمام توانم، حتما" رهروی این مرد خدا، این مرد عاشق و این انسان بی نظیر می باشم. باید سعی کنم در کلامم، پندارم، گفتارم و در تمام اعمال و کردار مو به مو، کنگره ای باشم و کنگره ای رفتار کنم.


_شما چگونه با آقای مهندس آشنا شدید و یکی از خصوصیات خوب ایشان را بیان نمایید.
پهلوان آقا بهروز: در ابتدای سفرم، جذابیت آقای مهندس را با تعاریف راهنمای خودم آقای زرکش متوجه‌ شدم. وقتی که ایشان از آقای مهندس صحبت می کردند، می دیدم که چه برق خاصی در چشمان ایشان موج می زند، و چقدر برای آقای مهندس احترام قائل هستند، و از ایشان تعریف می کنند. در همان سفر اول لطف خداوند شامل حال من بود. در نشریات آکادمی خدمت می کردم. در آکادمی بیشتر با ایشان آشنا شدم. بارزترین خصوصیت آقای مهندس، بخشندگی ایشان است. چون با بخشش پروتکل  DST سرنوشت نفسهای زمینی را عوض می کنند. حالا از درمان اعتیاد گرفته تا این روزها که می شنویم، انواع و اقسام بیماری‌ها را درمان می کنند.


_ لطفا" حس و حال خودتان را در خصوص رسیدن به جایگاه پهلوانی بیان کنید.
همسفر خانم پهلوان شادی: من بعنوان یک بچه کنگره ای و کسی‌که تلاش می‌کنم تا آموزش‌های کنگره را یاد بگیرم، چیزی را که در آقای مهندس دژاکام ديده ام دقیقا" مصداق آیه شریفه: فاستقم کما امرت هستند. با استقامت در حد بالا و طبق فرمان الهی این انسان بی نظیر در حال انجام فعالیت هستند. احساس می کنم ایشان و خانواده محترمشان شکوه انسانیت را برای من نشان می دهند. انسان بودن را معنا می کنند. این لقب پهلوان که ایشان داده اند، احساس می کنم که من هنوز لیاقت آن را ندارم. یعنی در مقابل کارهایی که من از ایشان و انسانهای بزرگی که در کنگره۶۰  ديده‌ام.بعضی‌ها شاید مبلغ دو میلیون تومان یا چهار میلیون تومان می بخشند، ولی این تمام وجودشان و تمام توانشان است. امیدوارم که من هم در این بازی و بستری که آقای مهندس راه انداخته‌اند بتوانم با تمام وجودم مفید باشم.

_به نظر شما چه افرادی می توانند در کنگره جایگاه خوبی را تجربه کنند؟
پهلوان آقا بهروز: افرادی که با خدمت کردن، نظر روح درونشان را جلب می کنند و همواره در تک تک لحظات زندگی، همان عملکرد داخل کنگره را در بیرون از آن هم دارند. این خدمت را با  روح درون و اصلاح الهی انجام می دهند.

 _لطفا نظر خودتان را در رابطه با جهنبینی کنگره60 بیان کنید:
همسفر خانم پهلوان شادی: من در خصوص جهان بینی کنگره می توانم از کتاب حال شما چطور است وام بگیرم؛ آقای مهندس درس درست زندگی کردن را می آموزند. در کتاب عنوان شده که من چگونه به آرامش می رسم، چه جوری به آن حس خوب برسم؟ جواب این است که شما باید در سه جبهه بجنگید. هم در اندیشه خودت همیشه تلاش کنی، که آن چیزهایی را که برای من انسان، خوب نیستند با آنها مبارزه کنم. اندیشه درست داشته باشم، وقتیکه فرشته می آید دیو از ذهن من بیرون می رود. اینکه من هفته ای یک سی دی می شنوم، اینکه من همنشین کلام آقای مهندس و استاد امین می شوم، باعث می شود اندیشه و فکر من به سلامت برسد.سپس قسمت گفتار هست. بعد قسمت مشارکتها، آیا من با مشارکتم می توانم نقش یک راهنما را برای یک نفر داشته باشم؟ آیا می توانم حس و حالم را به یک سفر اولی که در حال مبارزه است برای رهایی مسافرش، منتقل کنم؟ در قسمت عمل، آیا می توانم کاری که آقای مهندس و خانواده ایشان کردند را، تمرین کنم؟ بجنگم و درست رفتار کنم؟ در ادامه کتاب آمده است: میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست  تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز؛ گفتند که اگر بتوانم از خودم بگذرم جهان بینی کنگره را یاد گرفته ام، چون آقای مهندس از آبروی خودشان گذشتند.

_ چگونه بین زندگی شخصی خودتان و فعالیت درکنگره تعادل برقرار نموده اید؟
پهلوان آقا بهروز: دلیل اصلی آن وجود همسفرم هست، که خیلی به من کمک می‌کنند. واقعا" پا به پای من همیشه هستند. بیش از آنچه که فکر می کنم، همراه من هستند. طبق آیه شریفه: لیس للانسان الی ما سعی، سعی می کنم که تلاشم را بیشتر کنم، و این باعث می شود که به من خوش بگذرد. یک وقتهایی افرادی که از بیرون نظاره گر هستند و شناختی از آقای مهندس ندارند: می پرسند هنوز هم به کنگره می روی؟ انسان را یک جورایی به سخره می‌گیرند. مگر هنوز فلانی؟ آیا آقای مهندس بخاطر سفرهای شما از شما تشکر می کنند؟ آرزویی که من در دعایم از خداوند طلب می کنم، اینکه خدایا من در کنگره بمانم و به بهترین شکل خدمت کنم. بطور خلاصه رمز موفقیتم همسفرم است.
_لطفا" خصوصیات لژیون سردار موفق را بیان کنید:
پهلوان آقا بهروز:
 بنظر من مهمترین خصوصیت آن این است که تعاریف درست داشته باشد. یکی از آقای مهندس و جایگاه ایشان، البته من با صور پنهان اصلا" کاری ندارم، از دانشمند و حکیم و عالم بودن آقای مهندس، تعریف درستی داشته باشد. مورد بعدی اینکه تعریف بخشش چیست؟ فهم بخشش چیست؟ دلیل اعتیاد چیست؟ در کل نمایندگی در بحث لژیون سردار و درمان اعتیاد موفق است که: مفاهیم وادی سیزدهم و چهاردهم را برای اعضای خودش بصورت واضح بیان نماید. از اینجاست که نگاه‌ها به زندگی متفاوت می شود. شاید انسان برای چشم خود نیز حریم قائل  شود. همین طور برای کلام خود، و برای همه چیز این حریم را قائل  شود و جور دیگری زندگی نماید.
_ بعنوان سخن پایانی اگر مطلبی هست بفرمایید.
همسفر خانم پهلوان شادی: در خصوص سوالی که فرمودید: چگونه بین زندگی شخصی و فعالیت در کنگره تعادل ایجاد نموده ایم، بهترین چیزی که می توانم بگویم این بیت شعر است: ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم  ای بی خبر ز لذت شرب مدام ما. یعنی اینکه: کنگره یک آنی دارد که اگر هر کس متوجه شود امکان ندارد آن را ترک نماید.
پهلوان آقا بهروز: من هم از شما آقا فرامرز تشکر می کنم و برایتان آرزوی موفقیت و پهلوانی می نمایم. روی زمین از صاحب آسمان می خواهم که همیشه به همراه همسفر عزیزم داخل گنگره بمانم و خدمت نمایم.
از میهمانان گرامی کمال تشکر را داریم و برایشان از درگاه قدرت مطلق بهترین ها را آرزومندیم.


نگارش متن و مصاحبه: مسافر فرامرز لژیون یکم
تصویر بردار: مسافر احسان لژیون سوم
تهیه و تنظیم: راهنما مسافر امین رفیعی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .