English Version
English

مسابقه مقاله نویسی (خدمت و بخشش)

مسابقه مقاله نویسی (خدمت و بخشش)

سلام دوستان هادی هستم یک مسافر. من مسافر طی مدت ۲۶ سال مصرف مواد که حدود بیست سال از این مدت مصرف را با آنتی ایکس شیره خوراکی سپری کردم زندگی خود را به دو بخش تقسیم کرده‌ام.
بخش اول؛ قبل از ورود به کنگره و زمان مصرف که در آن دوران هم بخشش را تا جایی که در توانم بود ولی بیشتر از روی احساسات و بدون تفکر انجام می‌دادم. به‌قول‌معروف به‌طوری‌که یا از اینور بوم می‌افتادم یا از اونور بوم؛ چون در تعادل نبودم و همیشه علیرغم انجام بخشش، آدم بد داستان می‌شدم چراکه ممکن بود در زمان یا مکان درست انجامش نمی‌دادم.
اما بخش دوم؛ بعد از ورود به کنگره و قرار گرفتن در مسیر درمان و آموزش‌ها کم‌کم دریافتم که بخشش در زندگی انسان خیروبرکت را افزایش می‌دهد.اما من اگر در کنگره بخششی انجام می‌دهم به امیدی که پروردگار دو برابر آن را به من ببخشد  نگاه نمی‌کنم؛ چون به عقیده من می‌شود، معامله با پروردگار. اما هدفی که من در بخشیدن (خدمت مالی) دنبال می‌کنم این است، که این کمک مالی شاید سبب شود و یک نفر را در مسیر درمان قرار بدهد و در گرو آن خانواده‌ای به آرامش برسد و  چون خودم دارای فرزند هستم و همیشه ترس داشتم و نگران بودم که در مسیر اعتیاد قرار نگیرد از روزی که با این نیت بخشش می‌کنم سرم را با آرامش بر روی بالش می‌گذارم و بدون نگرانی می‌خوابم چون می‌دانم که پروردگار و کائنات مزد مرا در قبال آن بخشش با محافظت از فرزندانم خواهد داد، همین و بس.
امیدوارم که در این مسیر توفیق خدمت بیشتر نصیبم شود انشاالله.

ارسال: مسافر حسین (لژیون چهارم)
ثبت: مسافر اسماعیل (لژیون هشتم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .