English Version
English

راهنما آموزش ها را به رهجو انتقال میدهد

راهنما آموزش ها را به رهجو انتقال میدهد

جلسه سوم از دوره پنجم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی دزفول، با استادی مسافر علیرضا، نگهبانی مسافر پژمان و دبیری مسافر محمد ، با دستور جلسه « جشن هفته راهنما » پنج شنبه مورخ ۱۳ اردیبهشت ماه ۱403ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار نمود.
سخنان استاد:
سلام دوستان من علیرضا هستم یک مسافر.
خداوند را شاکرم و خیلی سپاسگزارم بابت اینکه سعادت و توفیق را در اختیار من قرار داد که بتوانم امروز اینجا حضور داشته باشم و در این جشن باشکوه  نمایندگی دزفول که جلسه اول تشکیل شده است باشم.
خیلی خوشحالم و خداوند را سپاس می‌گویم و از آقای مهندس ممنونم که به ما یاد دادند راه درست زندگی کردن را، راه سپاسگزاری را و در این هفته راهنما هم جا دارد که بسیار قدردان و سپاسگزار این بزرگان باشیم چون واقعاً من خودم هرچه که دارم و در این راه آموخته‌ام، یا آن چیزی که توانسته‌ام انجام بدهم آن چیزهای خوبی بود که از این عزیزان آموخته‌ام؛ از دیده بانان و تمام خدمتگزاران که با عملشان به ما یاد دادند.
یکی از کسانی که ما همیشه ممنون و سپاسگزارشان هستیم آقای فرشید هستند که بسیار زحمت کشیدند و جای سپاس و قدردانی دارد و من همیشه به خاطر چیزهایی که از ایشان آموخته‌ام سپاسگزار ایشان هستم و همیشه خداوند را شکر می‌کنم که در خدمت این عزیزان بودم.
من به همه عزیزان خدا قوت می‌گویم و از خداوند برای همه سلامتی آرزو می‌کنم و انشالله این خدمتگزاری به بهترین شکل در زندگی آنها ادامه داشته باشد.
من دو تا چیز را در این تجربه‌ای که داشتم یاد گرفتم، آقای مهندس خیلی مباحث کلیدی را در سی‌دی‌ها به ما یاد می‌دهند در این هفته ما باید قدردان این عزیزان باشیم که دارند این زحمات را می‌کشند.
آقای مهندس می‌فرمایند سه تا چیز خیلی مهم است؛ در یک انجیو رشد و بقای آن یکی روحیه علمی است و یکی نیروی انسانی است و یکی هم نیروی مالی است و در این سه تا محور مهمترین کسی که می‌تواند این آموزش‌ها را ارائه بدهد راهنما است، بخاطر همین است که آقای مهندس انقدر اهمیت می‌دهد به این موضوع، چون راهنما  است که می‌تواند آموزش‌ها را به رهجو انتقال بدهد.
انشاالله که بتوانیم قدردان زحمات آنها باشیم و بتوانیم هر کدام از ما برای خودمان این وظیفه را قرار بدهیم، انشاالله بدانیم اگر این حلقه زنجیر نبود این اتفاق برای ما هم نمی‌افتاد، پس بر گردن هر کدام از ما این حق است که بیاییم درمان بشویم و این آموزش‌ها را یاد بگیریم و به دیگران انتقال بدهیم.
ممنونم از این که به صحبت های من گوش کردید.
گروه سایت نمایندگی دزفول
عکاس و تایپ گزارش: مسافر مهدی
ویرایش و ارسال گزارش: همسفر مهزیار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .