English Version
English

لژیون لیدی جونز

لژیون لیدی جونز

بنام قدرت مطلق الله 

سلام دوستان محمد هستم مسافر جونز
شاکر خداوند متعال هستم بابت جایگاهی که در آن قرار گرفته ام.
یک مطلب مهم و آن اینست که، عزیزانی که در حال سفر جونز هستند باید سی دی های مربوطه را بنویسند چون آقای مهندس بدون سی دی رهایی نمی دهد.
دستور جلسه امروز سی دی ​​​​​ساختمان جسم یک می باشد.


آقای مهندس در این سی دی فرمودند: ما ساکنانی هستیم، که در جسم خود زندگی می‌کنیم و باید از جسم خود مراقبت و مواظبت کنیم، برای این کار ابتدا باید جسم خود را بشناسیم.
جسم یک شاهکار مهندسی است(مهندسی یعنی اندازه) و آن را با یک ساختمان مقایسه می کند، چرا؟
اگر ساختمانی خراب شود برای تعمیر  آن از مصالح خودش و به مقدار لازم استفاده میکنیم، جسم انسان هم مانند ساختمان نیاز به مصالح خودش دارد.
همانطورکه کره زمین از 102عنصر ساخته شده، جسم انسان هم شامل این 102 عنصر می شود.
شاید یک ساختمان طی ماه ها یا سال ها نیاز به تعمیر پیدا کند، ولی جسم ما دائما در حال بازسازی خودش می باشد، برای مثال دست ما دستِ سال قبل نیست، یا اینکه سلول های معده ما هر دو روز یکبار می‌میرند و سلول های جدید جایگزین آنها می‌شوند و البته اطلاعات بین آنها رد وبدل می‌شود، اگر به صورت تی، دی، اس غذا خورده شود خود سلول ها اطلاعات را به هم منتقل می کنند و میدانند راس ساعت مشخصی غذا وارد معده می‌شود و باید مشغول کار شوند، اشخاصی که مرتب در حال ریزه خواری و یا حجیم خواری هستند سلول های معده تکلیف خود را نمی دانند و وقتی بعد از دو روز از دنیا می‌روند به سلول بعدی همین اطلاعات را مخابره می‌کنند و سلول ها همیشه سر در گریبان هستند.
ما باید D. S. T یعنی زمان مناسب، میزان مناسب و غذای مناسب را رعایت کنیم. 
زمان مناسب یعنی وعده‌ غذایی را سر ساعت مشخص صبح، ظهر و شب مصرف کنیم. 
میزان مناسب یعنی ما حجم و اندازه غذایمان را بدانیم.
غذا مناسب یعنی بدانیم چه غذای مصرف می کنیم و خاصیت این غذا چه هست و طبع غذا هایمان را گرم کنیم، چون چاقی از سردی غذا ها به وجود می آیدو از غذاهای ارگانیک مصرف کنیم.
مشکل من از زمانی شروع شد که فکر میکردم خیلی دانا هستم و همه چیز را می‌دانم، بنابراین ناخواسته وارد موضوع منیت می شدم و دیگر آموزشی نمی گرفتم.
شاید چیزهایی بدانم!! اما چه اتفاقی می‌افتد که من می‌دانم اما نمی‌توانم انجام دهم؟ (میدانم شیرینی خوب نیست ولی میخورم، می‌دانم نوشابه سم است ولی استفاده میکنم، می‌دانم زمان مناسب، غذای مناسب، مقدار مناسب ولی اجرا نمی کنم)
در این خصوص استاد امین مثلث دانایی را مطرح می‌کنند و می‌گویند میزان اثرگذاری و تبدیل دانستن شما به عمل به‌ اندازه مثلث متساوی‌الاضلاعی است که در مثلث بزرگ دانایی تشکیل می‌شود؛ یعنی اینکه ما به‌اندازه‌ای می‌توانیم اثر بگذاریم که سه ضلع تجربه، تفکر و آموزش ما به یک اندازه باشد.(مثلث دانایی موثر)
قبل از انجام هر کاری از خودتان سئوال که چی؟ را بپرسید، بگذارید تفکر وارد زندگیتان شود.
اگر می‌خواهم در سفر جونز موفق باشم باید در لژیون حاضر شوم و فرمان‌بردار خوبی باشم، سی‌دی‌ها را بنویسم و به اجرا در آورم.
به یاد داشته باشید، اگر در جسم من بیماری به وجود آید، من نمی توانم بگویم چه زمانی درمان می شود بلکه باید گذشت زمان را در نظر بگیرم تا درمان شوم ولی قبل از بیماری می توانم پیشگیری کنم(درمان شدن بیماری ها به اراده بستگی ندارد)
در انتها چند نکته را یادآوری می کنم:
١_وعده صبحانه تخم مرغ آب پز را فراموش نکنید(به مقدار توصیه شده)
٢_مصرف سالاد بسیار مهم است(البته در ساعات مشخص میل نمایید)
٣_خوردن آب را فراموش نکنید، چای دمنوش، دوغ و... هرگز جای آب را نمی گیرند
(خوردن آب در ساعاتی مشخص برای بدن مضر است و در ساعات خاصی بسیار مفید و جذب بدن می‌شود)
۵_ما رژیم غذایی نداریم، از همه غذاها به مقدار مناسب استفاده کنید(آبگوشت، دنبه، آبگوشت چرب) نوش جان
۶_مصرف دیسپ(به مقدار توصیه شده)، میوها و سبزیجات ضروری هستند(در زمان مناسب)
به یاد داشته باشید جسم تان برای ساخت و ساز همیشه منتظر مصالح با کیفیت می باشد.
از اینکه به حرف های من گوش دادید سپاسگزارم.

تهیه و تنظیم راهنمای محترم لژیون جونز مسافر محمد 

ارسال مرزبان خبری مسافر جعفر 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .