English Version
English

عشق راهنمایان

عشق راهنمایان

 

جلسه دوم از دوره چهلم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی کاسپین با استادی راهنما مسافر حمید، نگهبانی مسافر مرتضی و دبیری مسافر رحمان با دستور جلسه هفتگی " هفته راهنما " پنج‌شنبه 13 اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:
از نگهبان محترم و دبیر ایشان تشکر می‌کنم که اجازه دادند در این جایگاه خدمت کنم. از آقای مهندس و خانواده محترمشان تشکر می‌کنم که این آموزش‌های ناب را در اختیار ما قرار می‌دهند. این هفته زیبا را به همه راهنمایان کنگره 60 تبریک می‌گویم. خیلی خوشحالم که امروز در این جایگاه قرار دارم؛ چراکه برخی هفته‌ها و دستور جلسات انرژی فراوانی را به من می‌دهند. یادم می‌آید که در سنین پایین‌تر که بودم همیشه زمانی که نذری می‌گرفتم، انرژی فراوانی می‌گرفتم. همیشه هم‌فکر می‌کردم که لذت درگرفتن غذاست و کسانی که غذا را آماده می‌کردند را درک نمی‌کردم. بعدها که بزرگ‌تر شدم، متوجه این قضیه شدم که افرادی که خدمت می‌کردند، انرژی زیادی را نسبت به دیگر افراد که نذری می‌گرفتند، دریافت می‌کردند. من همیشه به رهجوها در لژیون می‌گویم که درمان دارای دو صور است؛ از نشانه‌های صور آشکار چهره و ظاهر رهجو و جسم او درمان می‌شود و از نشانه‌های صور پنهان این است که ما شکرگزاری و این مراسمات را گرامی بداریم و خیلی از نشانه‌های دیگر ازجمله غلبه بر ترس و عدم قضاوت و ... می باشد. راهنمایان افرادی را که از جامعه و خانواده ترد شده بودند را، با عشق در آغوش گرفتند و از تاریکی‌ها به روشنایی رساندند و چراغ راه آن‌ها شدند.

از ویژگی‌های راهنماها همان عشق است. راهنما تمام عشقش، رهایی رهجو است. من 9 سال است که در کنگره هستم و باکیفیت‌ترین لحظات زندگی‌ام را در کنگره و در جایگاه راهنما بودم. من همیشه به رهجوها گفته‌ام که تا اینکه این جایگاه را تجربه و لمس نکرده باشید، نمی‌توانید حال خوش یک راهنما را درک کنید. جا دارد که در اینجا از راهنمای خودم آقا محسن و حمید آقا که مسیر زندگی من را تغییر دادند، تشکر کنم. حتماً از راهنمای خودتان تشکر کنید؛ اصلاً مبلغ مهم نیست و بحث اصلی آموزشی است که از قدردانی می‌گیرید و در زندگی بیرون از کنگره آن را عملی کنید. در آخر صحبت‌هایم از آقا کوروش عزیز که خیلی مدیون ایشان هستم تشکر می‌کنم.

مرزبان کشیک: مسافر داوود
تایپ: مسافر میثم، مسافر سعید
تنظیم: مسافر محمدرضا
تهیه شده در نمایندگی کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .