English Version
English

برگزاری جشن راهنما نمایندگی حافظ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

برگزاری جشن راهنما نمایندگی حافظ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

جلسه نهم از دوره هشتم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی حافظ با استادی مسافر علی و نگهبانی مسافر علی اصغر و دبیری مسافر صفی الله با دستور جلسه هفته‌ راهنما در روز چهارشنبه مورخ ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شاکر هستم که امروز توفیق حاصل گردید تا در خدمت شما عزیزان باشم، تشکر می‌کنم از ایجنت محترم، مرزبانان و راهنمای محترم آقا محمد رضا که اجازه دادند تا من در این جایگاه خدمت کنم.
همانطور که همه می‌دانیم دستور جلسه این هفته جشن راهنما می‌باشد؛بنده هفته راهنما را اول به استاد راهنمای کنگره جناب مهندس حسین دژاکام و خانواده محترم شان که در شعبات مختلف جزء اولین ها بودند و به تمام راهنماهای کنگره و راهنماهای بی‌نظیر شعبه حافظ شال نارنجی و مغز پسته ای تبریک عرض میکنم و امیدوارم که همیشه در کارهایشان موفق و پیروز باشند.

جامعه و خانواده ای خوشبختی را تجربه خواهند کرد که در آن انسان ها شکر گذار و سپاسگزاری را بلد باشند ، چرا که ما اگر در جامعه ای سپاسگزار باشيم قطعا در صلح و آرامش خواهیم بود.

کنگره ۶۰ که منشعب شده از جامعه بزرگ کشور است، خودش جامعه ای کوچک را تشکیل داده است و شخصیت بزرگی به نام جناب مهندس حسین دژاکام در کنگره سپاسگزاری را به ما یاد داده است. و ما چون یاد گرفته‌ایم که از همدیگر سپاسگزاری کنیم به نظر بنده انسان‌های خوشبختی هستیم ؛ و به خاطر همین موضوع می‌باشد که ما در زندگیمان احساس صلح و آرامش می‌کنیم، به خاطر همین است که ما به خودمان میبالیم.


همچنین من روز معلم را خدمت تمام معلمان کشورم تبریک می گویم.
معلمی یک شغل مقدس و با ارزشمندی است که تربیت انسان ها را بعهده گرفته است. کار تربیت انسان یک کار بسیار دشواری است ، انسان اگر آموزش نداشته باشد به قهقرا و حاشیه رانده خواهد شد اما اگر یک راهنما یا یک معلم خوب را داشته باشد در مسیر خوشبختی گام برمی‌دارد،راهنما ها و معلم های کنگره ۶۰ با تمام وجود شان و بدون تمنا و چشم داشتی با عشق و محبت خدمت می‌کنند و این یک کار فوق العاده با ارزشی است، و به راحتی نمیتوان از کنار ان عبور کرد،
وقتی در کار راهنما ها دقیق می شویم متوجه کار بی‌نظیر و عشق بلاعوض آنها خواهیم شد.و این تشکرها و سپاسگزاری ها فقط جهت آموزش ماست چرا که من علی قبل از اینکه در کنگره قرار بگيرم یک قدردانی ساده را بلد نبودم .
و ياد گرفته ام که سپاسگزاری از پدر و مادر و از کسی که به ما خدمت می‌کنند یعنی سپاسگزاری از خداوند بزرگ ، سپاسگزاری از مخلوقات خداوند به این معنی است که خداوند صدای ما را می‌شنود،وقتی پدر خانواده بعنوان سرپرست خانواده دارد زحمت می‌کشد و یا یک مادر خانه داری می‌کند  اعضای خانواده بایستی قدردان انها باشند. چرا که انرژی مضاعف دریافت خواهند کرد.
تفکر جناب مهندس در این سپاسگزاری ها ايجاد انرژی مضاعف و نیروی تازه و دلگرمی  به خدمتگزاران کنگره۶۰ می باشد. و بهترین تشکر از راهنما رفتار درست ، گوش به فرمان و در پروسه درمان بودن یک رهجو می باشد. و من علی باید در هر سن و جایگاهی باید سپاسگزار راهنمای خودم باشم که دست من راگرفته تا امروز هم بنده به جایگاهی برسم که بتوانم دست دیگران را بگیرم و این افتخار بزرگی است

تهیه و تنظیم مرزبان خبری مسافر محمد.
متن خبر مسافر محمد صادق لژیون دوم.
عکس و بارگزاری مسافر مهدی لژیون ششم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .