English Version
English

بخشش شاه کلید درهای بسته‌ زندگیست

بخشش شاه کلید درهای بسته‌ زندگیست

یازدهمین جلسه از دوره پنجم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی دامغان با استادی دستیار دیده‌بان پهلوان آقا بهروز، نگهبانی مسافر موسی و دبیری مسافر محمد رضا با دستور جلسه هفته راهنما پنج‌شنبه 13اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان بهروز هستم یک مسافر:

از نگهبان و دبیر تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من قرار دادند، تا آموزش بگیرم و خدمت کنم. بسیار سپاسگزار الطاف خداوند متعال هستم، که در این هفته راهنما در خدمت شما عزیزان در نمایندگی دامغان هستم. ابتدا از جناب آقای مهندس دژاکام و خانواده‌ محترم ایشان، تشکر می‌کنم، بخاطر برپایی‌ این مجالس که هر چه‌ هست و نیست به‌ برکت زحمات ایشان و به اذن خداوند است. از زحمات تمامی‌ خدمتگزاران این شعبه‌ قدردانی‌ می‌کنم که باعث می‌شوند چرخ کنگره‌ همچنان بچرخد،و این توفیق کمی‌ نیست.ما باید همیشه‌ یادمان باشد که تاوان و هزینه‌ گزافی داده‌ایم تا به این صندلیها رسیده‌ایم.به‌ آنان که هنوز قدر این نعمت را نمی‌دانند،این مژده‌ را می‌دهم،که در این میکده‌ باز است. هفته راهنما را در راس به جناب آقای مهندس دژاکام تبریک عرض می‌نمایم، و در ادامه‌ به تمام راهنماهای خدمتگزار در کنگره‌60 همچنین به راهنماهای شعبه دامغان تبریک می‌گویم. من جلوی همه این عزیزان سر تعظیم فرود می‌آورم، که از من بهروز مصرف کننده‌، یک انسانی‌ ساختند صاحب عزت و احترام، کسیکه می‌توانم دیگران را دوست داشته باشم، و دیگران هم تا حدی دوستم داشته‌ باشند.این مطلب یک توفیق الهی‌ است که بسیار ارزشمند می‌باشد، اینکه هم راهنما داشته‌ باشی و هم رهجو باشی. این هفته‌،هفته راهنماست یعنی هفته‌ پسندیده‌ شدن و برگزیده‌شدن، که از تمام امیال و آرزوهایم‌ بخواهم که من را انتخاب کنند. این نکته رمز و راز رسیدن به‎‌ آرزوهاست.

افرادی هستند که هنوز بخشش را درک نکرده‌اند در نتیجه‌ هنوز،خوشبختی‌ آنهار را نپسندیده‌ است. همیشه چه در کنگره‌ و چه در زندگی شخصی خودتان بهترین باشید. سعی کنید زمان بخشش نیز بهترین باشید. هر کس از این قضیه جا بماند، مقام انسانیت را درک نکرده‌ است.سعی کنید تمام پیامهای کنگره‌ را به‌ دقت دنبال کنید،چرا که خدمت در کنگره‌ باعث باز شدن روزنه‌ موجودیت می‌شود. به یاد داشته‌ باشیم،بخشش شاه کلید درهای بسته‌ زندگیست.بخشش مانند دارویی نجات بخش است که بر هر دردی درمان است.نکته مهم اینکه بدانیم از این دارو چه‌ مقدار و در کجا و در چه زمانی‌ استفاده‌ کنیم. از اینکه به صحبتهای من گوش کردید از همه شما سپاسگزارم.
نگارش متن: مسافر فرامرز لژیون یکم
تصویر بردار: مسافر احسان لژیون سوم
تهیه و تنظیم: راهنما مسافر امین رفیعی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .