English Version
English

راهنمایان ‌همچون ستاره می‌درخشند

راهنمایان ‌همچون ستاره می‌درخشند

دل نوشته‌های لژیون دوم در مورد هفته راهنما:

همسفر الهام:

راهنمای عزیزم شما بودید با کوله باری از مهر، ما بودیم و تشنگی در وادی محبت تو، ما بودیم و خانه‌های دلمان در آستانه چلچراغی از مهربانی‌ات، بر لبت باران نور بود و دل ما کویر تاریکی، قطره‌قطره بر سطح ترک‌خورده زمین دلمان باریدی و عشق در ما جوانه زد. راهنمای خوبم شاید آن روز که با خلوص و صداقت تمام دانسته‌هایت را به من آموختید قدر شما را ندانستم؛ اما امروز می‌دانم که یکی از تأثیرگذارترین و برترین اشخاص زندگی‌ام بوده‌اید و خواهید بود. من با شما یاد گرفتم که چگونه زنده باشم و چگونه زندگی کنم. در این مدت با سخنان دل‌نشینت مهر و عشق را آموختم و مشعل شجاعت و شهامت را در وجودم افروختید. از این سخنان دل‌نشین بازهم بگو، شما بودید که قلب متلاطم مرا به ساحل آرامش رساندید و صبورانه مرا در آغوش خودت آرام کردید. در کلاس شما برای دومین بار متولد شدم به آگاهی رسیدم و در پیچ‌وخم زندگی با تو گام برداشتم تا از یخبندان جهالت به‌سلامت عبور کردم.

همسفر فرزانه:

وقتی وارد کنگره شدم با کوله باری از ناامیدی، غم و اندوه بودم بعد از سه جلسه که آمدم به من گفتند با حس درون خودتان می‌توانید یک راهنما انتخاب کنید و من از بین راهنمایان کنگره که همه خوب و عالی بودند فقط یکی از آن‌ها به دلم نشست آن‌هم راهنما همسفر الهام عزیز بودند و ایشان را به‌عنوان راهنما و استاد عزیزم انتخاب کردم. وقتی وارد لژیون شدم و راهنمای عزیزم من را بغل کرد و به من خوش‌آمد گفت گویی تمام ترس و اضطراب که در بدو ورود به کنگره داشتم از بین رفت. راهنما یعنی نشان‌دهنده راه، راهنما یعنی عشق از خود گذشتن. بادل و جان به صحبت‌های من گوش می‌کردند و بامحبت و عشق آموزش می‌دادند آموزشی که من را از تاریکی به روشنایی و از ناامیدی به امیدواری هدایت کرد، راهنمایی که مانند آموزگاری مهربان راه و رسم درست زندگی کردن، گذشت، فداکاری و صبوری در مقابل مشکلات را یاد داد. از خداوند بزرگ سلامتی و طول عمر برایشان خواستارم و هفته راهنما را به راهنمای عزیزم و تمام راهنمایان کنگره 60 و همچنین آقای مهندس و خانواده محترمشان تبریک می‌گویم.

همسفر فرشته:

خداوند منان را شاکر هستم که به من نعمت قدردانی و تقدیر از راهنمایانی را ارزانی فرموده که همواره با عزمی راسخ در جهت پیشبرد اهداف متعالی خود و مسئولیت‌پذیری در جایگاه خدمت‌رسانی به هم‌وطنان ارجمند به شایستگی تلاش می‌کنند. درود خداوند بر شما که محبت و اخلاص را با تلاش بی‌نظیر خود به تصویر می‌کشید. در همین راستا بر خود لازم می‌دانم هفته راهنما را به راهنمایان عزیز کنگره 60 مخصوصاً راهنمای خوب و عزیز خودم همسفر الهام تبریک عرض نمایم و از تلاش و کوشش شما صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. من باید همیشه از شما سپاس‌گزار باشم و بقیه زندگی‌ام را صرف بهره‌مند شدن از آموزش‌های شما خواهم کرد که از شما آموخته‌ام. شما انسان بزرگی هستید و انسان‌های بزرگ بهترین جای قلب آدم‌ها جای می‌گیرند. امید است در سایه عنایات ایزد منان موفق و مؤید باشید.

همسفر نسترن:

وقتی یک سال پیش با آن حال بد و قلبی سرشار از ناامیدی وارد مکان مقدس کنگره شدم زمان انتخاب راهنما شد همسفر الهام عزیزم را که دیدم خیلی حس خوبی به ایشان داشتم و خداوند را بابت وجود نازنین ایشان در زندگی‌ام خیلی شکر می‌کنم. ایشان سرشار از عشق و محبت بلاعوض هستند با آن حال خراب من را تحمل می‌کردند و حرف‌ دل من را با عشق و محبت می‌شنیدند و صحبت‌های ایشان تسلای خاطر من می‌شد و من را به جلو می‌برد. ایشان مادر عشق و محبت هستند هیچ‌چیز نمی‌تواند عشق و محبت بلاعوض راهنمایم را جبران کند. منِ مرده متحرک را جان دوباره دادند و به خاطر وجود مادر عشق همسفر الهام عزیزم دوباره احیاء شدم، هرچه‌قدر بنویسم زبانم عاجز از خوبی‌های شما راهنمای عزیزم است عاشقانه می‌ستایمت. شما منبع نور عشقی از طرف قدرت الهی و لایق بهترین‌ها هستید، محبت را بر ما تمام کردید. از صمیم قلبم دعایت می‌کنم که همیشه در پناه خداوند مهربان باشید و هیچ آسیبی به جسم و روح پاک شما نرسد. راهنمای عزیزم خیلی دوستتان دارم تا عمر دارم فراموشتان نمی‌کنم عاشق‌ترین و مهربان‌ترین فرشته خداوند.

همسفر شهربانو:

به نام خدایی که دوست داشتن و عشق را آفرید. هفته راهنما را ابتدا به آقای مهندس بزرگوار، استاد امین و خانواده محترمشان تبریک عرض می‌کنم و همچنین به راهنمای لژیون دوم همسفر الهام عزیز و دوست‌داشتنی‌ام و همچنین راهنمای تغذیه سالم همسفر نازنین عزیزم و راهنمای تازه‌واردین هنسفر مریم عزیز و خوش‌رو و تمامی راهنمایان عزیز کنگره 60 تبریک عرض می‌کنم. راهنمایم همسفر الهام عزیز استاد خوب و مهربانم از این‌که بی‌دریغ خدمت خالصانه می‌کنید و برای ما وقت می‌گذارید تا به آرامش، صلح درونی و صراط مستقیم هدایت بشویم صمیمانه سپاسگزارم و قدردان زحمات شما هستم امیدوارم بهترین‌ها برای شما و خانواده محترمتان رقم بخورد.

همسفر مریم:

اول از هر سخنی هفته راهنما را به آقای مهندس دژاکام و خانواده محترمشان تبریک عرض می‌کنم و همچنین به راهنمای مهربان خودم همسفر الهام عزیزم تبريک می‌گویم. راهنمای مهربانم باران بی‌منتی هستی که به من جان دوباره بخشیدی و به‌روزهای تاریک و سرد زندگی من مثل خورشید تابیدی وزندگی‌ام را با نورت روشن و با گرمای وجودت گرم کردی. مرا از دنیای تاریکی‌ها به سمت روشنایی آوردی، مرا از نا‌امیدی‌ها بیرون آوردی و با مهرت و قلب مهربانت به زندگی من آرامش بخشیدی. تو را سپاس می‌گویم که بی‌دریغ به من وزندگی‌ام امید دادی تا بتوانم دوباره لحظه‌های شیرین زندگی را تجربه کنم و از تک‌تک لحظاتش لذت ببرم. وجود شما برای من مثل عشق الهی است. الهی که همیشه زندگی‌تان پر از مِهر و نورِ قدرت مطلق باشد.

همسفر لیلا:

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیریم آنچه را نمی‌توانیم تغییر دهیم، شهامتی که تغییر دهیم آنچه را که می‌توانیم و دانشی که تفاوت این دو را بدانیم. این دانش را ما در کنگره 60 با کمک علم و دانش آقای مهندس دژاکام و به کمک راهنمایان عزیزمان آموختیم. این هفته پرشکوه هفته راهنما را در رأس به بنیان کنگره 60 و خانواده گرامی‌شان تبریک عرض می‌کنم. راهنما یعنی بارانی که همه را سیراب می‌کند و جانی دوباره می‌بخشد. من این هفته زیبا و به‌یادماندنی را به راهنمایان عزیز تبریک می‌گویم و از همسفر الهام عزیز سپاس فراوان دارم که در احیاء شدن دوباره مرا یاری کرد این هفته را به ایشان تبریک عرض می‌کنم انشاء الله در زندگی همیشه خوش بدرخشند ما به وجودتان افتخار می‌کنیم. از راهنمای تازه‌واردین که مرا جذب کنگره کرد تشکر می‌کنم همسفر فاطیما که همیشه برایم عزیز هستند و راهنمای تغذیه همسفر منصوره عزیز روز راهنما را تبریک می‌گویم در این روز خاص آرزو می‌کنم روزتان مبارک باشد.

همسفر اکرم:

به نام قدرت مطلق که همچون پیامبران، معلمان و راهنمایان برای ما فرستاد که در خلقت هستی آفرینش آموزش زندگی را بیاموزیم. آنجایی که خداوند بر هر قومی راهنمایی فرستاد تا راه علم و دانش را بیاموزند و ازآنجایی‌که انسان‌ها دودسته شدند خوشا به حال رهبران و راهنمایان خود چشم گفتند و پیمان بستند درراه مستقیم قرار گرفتند و دستورات را کاربردی کردند. خداوند را شاکرم که مرا در مسیر کنگره قرارداد و همچون راهنمای دوست‌داشتنی آقای مهندس حسین دژاکام و راهنمای دوست‌داشتنی دیگرم همسفر الهام، راهنما همسفر زهرا، راهنمای تغذیه همسفر  منصوره، راهنما تازه‌واردین همسفر ‌آزاده و جمع کل راهنمایان کنگره 60 کمال تشکر و قدردانی رادارم و روزشان را تبریک می‌گویم انشاء الله در طول زندگی موفق و سربلند باشند و همچون ستارگان بدرخشند.

ویرایش: رابط خبری همسفر لیلا لژیون راهنما همسفر الهام (لژیون دوم)
ویراستاری و ارسال: راهنما همسفر فهیمه (لژیون ششم)
همسفران نمایندگی شهرری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .