English Version
English

فرشته زمینی

فرشته زمینی

قبل از هر سخنی هفته راهنما را به جناب آقای مهندس بنیانگزار کنگره ۶۰، استاد‌امین، خانواده محترمشان و تمامی راهنمایان به خصوص راهنمای عزیز خودم خانم افسانه تبریک عرض می‌کنم و خداوند را شکر می‌کنم که مسیر کنگره را برای من باز کرد. کنگره ۶۰ به من چه آموخت؟ کنگره به من بزرگ‌ترین علم را آموخت و یک راهنمای بزرگ، فرشته زمینی به من داد، ‌ایشان آموزش‌های بسیار زیبا، عظیم و با ارزشی به من دادند نمی‌دانم چطور شروع کنم و از کجا بگویم که من مهناز روز اول با چه حالی وارد کنگره شدم و چه تاریکی‌هایی که در درونم بود خیلی حال بدی داشتم افسرده، پژمرده، ناامید بودم و با کلی سختی‌هایی که کشیده بودم به جاهای زیادی رفتم ولی بی‌فایده بود.

راهنمای من روز اول بدون هیچ سؤال و پرسشی من‌را در آغوش گرفت و گفت: جای خوبی آمدی ‌‌ایشان با آموزش‌هایی که دادند من را از آن ظلمت و تاریکی بیرون آوردند. او با عشق کتاب ۶۰درجه، وادی‌ها و خیلی چیز‌های دیگر را به من آموزش می‌داد و من محو آموزش‌هایش می‌شدم او با محبت به رهجو‌ها نگاه می‌کرد و آموزش می‌داد آخه چطور ممکن بود؟ هر زمان با حال بد وارد کنگره می‌شدم، بدون‌آن‌که حرفی بزنم من‌را در آغوش می‌گرفت. علم و جهانبینی‌ای که یاد گرفتم و برای من بسیار باارزش است، من چیزی نمی‌دانستم و علمی که الان به دست آوردم را مدیون‌ ایشان هستم. حال حس خوبی دارم امید، انگیزه و حس شاد بودن برای زندگی کردن در درونم به وجود آمده است، چقدر زیبا مسیر صراط مستقیم و دوری از ضد ارزش‌ها را به من یاد داد.

ایشان همیشه به من می‌گفتند: سی دی بنویس و گوش بده، همیشه حواسشان به حال من بود، اینک از او برای این همه محبت و وقتی که برایم گذاشتن سپاسگزارم امیدوارم یک روزی تمام این محبت‌ها و حال خوشی که راهنمایم و کنگره ۶۰ به من دادند را جبران کنم و یک روزی من هم یکی از خدمتگزار‌های کنگره ۶۰ شوم. خدا را هزاران بار شکر می‌کنم که من را در چنین جایگاهی قرار داد تا این آموزش‌های با ارزش را دریافت کنم.

نویسنده: همسفر مهناز رهجوی راهنما همسفر افسانه (لژیون ششم)

ویرایش: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر طاهره (لژیون هفتم)

ویراستار و ارسال: همسر حانیه رهجوی راهنما همسفر هدی (لژیون پانزدهم)

همسفران نمایندگی‌ایمان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .