English Version
English

راهنمایان‌ هم‌چون‌ نوری‌ در تاریکی‌ هستند

راهنمایان‌ هم‌چون‌ نوری‌ در تاریکی‌ هستند

سلام دوستان سحر هستم یک همسفر

من هم برحسب وظیفه هفته راهنما‌ را خدمت راهنما صبورم، خانم زهرا تبریک عرض می‌نمایم؛ واقعاً در تصورم نمی‌‌گنجد که چگونه‌ زحمات شما را جبران کنم. شما چراغ روشنایی، روزگار تاریک سحر بودید، بر دستان پر مهر آموزگاری چون شما بوسه می‌زنم. خانم زهرا عزیزم، بهترین معلم زندگی‌ام بابت زحماتی که با تمام وجودت برای آموزش ما متحمل می‌شوید، از صمیم قلبم قدردان شما هستم.

سلام دوستان زهره هستم همسفر

قبل از هر سخنی هفته راهنما را خدمت جناب مهندس، بنیان‌گذار کنگره ۶۰ و تمام راهنمایان تبریک عرض می‌‌نمایم؛ مخصوصاً خدمت راهنمای عزیز خودم که زحمات بسیاری را برای بنده و سایر رهجوهای خود کشیده‌اند. سخنان دلنشین ایشان باعث شد از تاریکی‌ها خارج و به سوی روشنایی‌ها حرکت کنیم. راهنما کسی است که پس از سپری کردن راه‌های سخت و ناهموار، راه را برای ما صاف و هموار می‌کند تا ما بتوانیم، ادامه دهنده راهشان باشیم.

راهنمایان همچون نوری در تاریکی هستند که ما با دیدن آن‌ها راه رسیدن به روشنایی‌ها را پیدا می‌کنیم. آموزش‌های آن‌ها باعث می‌شود درست زندگی کردن را بیاموزیم و بتوانیم مادر و همسر خوبی در زندگی باشیم. راهنمایان مثل فرشته‌ای در زندگی ما ظاهر شده‌اند تا ما به وسیله سخنان و آموزش‌های آن‌ها یاد بگیریم چگونه از گناه و ضدارزش‌ها دوری کنیم. راهنمای عزیزم، من و خانواده‌ام خیلی خوشحالیم که خداوند شما را سر راه ما قرار داد تا راه درست زندگی کردن را از شما آموزش بگیریم. از خدای خودم متشکرم که کنگره را در مسیر زندگی من قرار داد. بنده دست بوس همه شما عزیزان هستم.

سلام دوستان شهربانو هستم همسفر

به نام خدایی که دوست داشتن را آفرید‌. چراغی در دست گرفتی و من را از تاریکی به سمت نور هدایت کردی. با آغوشت به من آرامش و با گرمی دستان مهربانت به من امید زندگی دادی، آمدی و بدون هیچ چشم داشتی با من پیمان بستی و در تمام لحظات همچون نور در کنارم هستی تا بیاموزی علم، دانش، راه و رسم زندگی را؛ همچون شمع سوختی تا من ساخته شوم. ای راهنمای عزیزتر از جانم دوستت دارم.

رابط‌خبری: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون چهارم)
ویراستار: همسفر مژگان رهجوی راهنما همسفر راضیه (لژیون سوم)
عکس: همسفر نجمه رهجوی راهنما همسفر آرزو (لژیون دوم)
ارسال: مرزبان خبری، همسفر مهری
همسفران نمایندگی جواد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .