English Version
English

راهنمایان مانند کارخانه هستند که تولید و تکثیر می‌کنند.

راهنمایان مانند کارخانه هستند که تولید و تکثیر می‌کنند.

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر حامد

راهی که ابتدایش تاریک است با شما عاقبتش خیر می‌شود. باور دارم زندگی همان لحظاتی هست که خیالم پر شده از عطر و یاد و حضور شما، چرا که شما با تمام مشغله‌های ریز و درشت زندگیتان نشسته‌اید پای داستان زندگی‌، رنج‌ها، جنگ‌ها، غم‌ها و تنهایی‌هایمان را شنیدند، حمایت کردید و با بندبند وجودتان کنار روزهای اشکی و ناامیدی‌هایمان بودید.

آنقدر خالص هستید که من همیشه از خودم سوال می‌کنم چطور می‌توانم جا پای شما بگذارم و خالص و مخلص در این مسیر سبز باشم، من شما را به عنوان یک بزرگتر، حامی و حمایتگر، استاد و مادری فوق‌العاده حس می‌کنم و دلم می‌خواهد قلب شما را ببوسم و برای نگهداری وجود زیبای شما تمام تلاشم را بکنم، از قدرت مطلق بابت هدیه ارزشمندش در زندگی‌ام که حضور شما راهنمای نازنینم بود سپاسگزارم. شکر برای همه‌ این بودن ها.

سلام دوستان بهار هستم همسفر جواد

ای که می‌پرسی نشان عشق چیست
عشق چیزی جز ظهور مهر نیست
در میان این همه غوغا و شر
عشق یعنی کاهش رنج بشر

در ابتدا هفته مقام والای راهنما را خدمت اولین راهنمای کنگره ۶۰ جناب مهندس، اولین راهنمای گروه خانواده سرکار خانم آنی و خانواده محترم جناب مهندس، تمامی راهنمایان شعبه کنگره ۶۰ به ویژه راهنمایان نمایندگی باغستان کرج تبریک عرض می‌کنم.

خداوند بزرگ را بسیار سپاس‌گزارم که در دوره‌ای زندگی می‌کنم که می‌توانم از آموزش‌های ناب کنگره ۶۰ استفاده کنم و به تعادل و حال خوش برسم.

راهنما یعنی وادی چهاردهم، یعنی عشق ورزیدن بدون چشم‌داشت؛ راهنمایان اشخاصی هستند که بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی به هم‌نوعان خود کمک می‌کنند تا آنانی که خواستار رهایی هستند از سرمای ۶۰ درجه زیر صفر عبور کرده و لذت گرما را تجربه کنند.

در کتاب عشق و در وادی چهاردهم گفته شده: خوشا به حال آن کس که می‌دهد و دنبال باز پس گرفتن نیست و بی‌دریغ می‌بخشد، راهنمایان کنگره ۶۰ بدون اینکه حقوقی دریافت کنند از وجود خود عشق می‌بخشند و به دنبال باز پس گرفتن این عشق نیستند و به نظر من برای این کار باید آموزش‌های زیادی را پشت سر گذاشته، به دانایی بالایی دست پیدا کرده و عشق و محبتی فراوان در وجود آن شخص باشد. به عقیده من راهنمایان کنگره ۶۰ بندگان ویژه و خاص خداوند هستند چون اذن کمک به خالق به هر شخصی داده نمی‌شود.

خداوند بزرگ را سپاسگزارم که افتخار این را داشتم که در کنار دو راهنمای مهربان و با محبتی هم چون خانم سحر عزیزم در سفر اول و خانم نیره عزیزم در سفر دوم باشم، شاگردشان باشم و از آموزش‌های ناب‌شان استفاده کنم. برای این عزیزان حال خوش همیشگی، سلامتی و بهترین‌های خداوند را خواستارم.

هفته راهنما مبارک، و سپاس از خدمتگزاران عزیز سایت.

سلام دوستان معصومه هستم یک همسفر

خدایا شکرت به خاطر همه لحظه‌ها به خاطر نفسی که می‌آید و می‌رود، خداوندا شکرت به خاطر همه آن چیزی‌ها و نعمت‌هایی که در زندگی دارم. روزی بود که من حتی خودم را هم فراموش کرده بودم چه به برسد به این‌که به خاطر هر چیز کوچک که در زندگی من هست شکر گزار باشم، کم کم در تاریکی که اهریمن بنا نهاده بود ساکن شده بودم و به سمت ظلمت رهنمون بودم. نا‌‌امیدی در من شعله‌ور می‌گشت ولی ناگهان جرقه‌ای بر دلم زد. من که در تاریکی اعتیاد مسافرم قربانی شده بودم و امیدم نا امید شده بود در سرمای 60 درجه زیر صفر بودم، باور نداشتم که دیگر من همان انسان سابق بشوم بازهم در گوش من صدای می‌آمد، صدای عشق بود که من را به سوی آشتی در مکانی مقدس دعوت‌ می‌کرد، صدا را می‌شنیدم ولی واضح نبود، انگار که این صدا از من دور بود من به دنبال آن صدا راهی شدم، وقتی که به سمت مکان مقدس یعنی کنگر 60 قدم گذاشتم کم‌کم آن صدا، آن نور و آن مکان نورانی که بهشت کوچک در این زمین خاکی بود را با تمام جان و دل درک کردم و دیدم, آن وقت بود که فهمیدم آن صدا صدای آقای مهندس اولین راهنمای کنگره 60 بود و زمان دعوت من و مسافرم هم به کنگره رسیده بود با لطف بی‌دریغ قدرت مطلق که همیشه کنارم بود حتی در تاریکی‌ها مرا فراموش نکرده بود درحالی که من خودم را فراموش کرده بودم.

بعد از ورودم فهمیدم آقای مهندس و همه راهنماهای کنگره 60 چه انسان‌های برگزیده‌ای هستند که در این مکان مقدس بدون هیچ چشم داشتی خدمت می‌کنند، آن‌ها خود روزی اسیر تاریکی‌ها بودند ولی بعد از آن که به سمت نور رهنمون شدند و دست‌هایی آسمانی دستان‌شان را گرفت و بهبود یافتند، پیمان بستند که خود نیز دست‌هایی‌ را که در تاریکی به سوی آن‌ها دراز است را بگیرند تا آن‌ها نیز به سمت روشنایی هدایت شوند تا در منجلاب اعتیاد غوطه ور نباشند.

راهنمایان کنگره 60 فرشتگانی هستند که به افراد نیازمند کمک، زندگی، عشق و محبت را می‌بخشند. آقای مهندس اولین راهنما و فرشته نجات بشریت بود، کسی بود که بعد از رهایی و چشیدن طعم خوش رهایی آن را به همه افراد خواستار رهایی چشاند و آن لحظه شیرین رهایی را به همه هدیه داد، تا همه در روشنایی‌ها قدم بگذارند تا مردان و زنان در بند هم که ناامید بودند به سمت عشق و نور راه یابند، این یعنی نهایت عاشق بودن وعشق ورزیدن، این یعنی وادی‌ چهاردهم که هم از لحاظ صورآشکار که جسم افراد بهبود می‌یابد و هم از لحاظ صورپنهان که معنویات و روح و نفس صیقل داده می‌شود.

راهنمایان که در کنگره 60 آموزش دیده‌اند افرادی هستند که آگاهی بالایی دارند و به جهان‌بینی رسیده‌اند، روز به روز که در کنگره آموزش می‌دهند به علم آن‌ها افزوده می‌شود. راهنما چراغ راه رهجو است. رهجو یعنی جوینده راه، کسی که راه را بخواهد پیدا کند همیشه برایش از سمت قدرت مطلق نیروهای مافوق خواهند رسید. فقط کافیست که خوب بنگرد.

ممنون و قدردان زحمات اولین راهنمای کنگره 60 که جناب آقای مهندس حسین دژاکام است، هستم هفته راهنما بر شما انسان شریف و بزرگوار که فرشته نجات هستید مبارک باد.
ممنون سپاسگزار راهنمای خودم و همه راهنمایان کنگره 60 مخصوصا  شعبه باغستان هستم خدا قوت و خسته نباشید که در وادی عشق قدم نهاده‌اید.

خانم نیره راهنمای عزیزم هفته راهنما بر شما مبارک، ان‌شاالله که بتوانم قدمی هر چند کوچک برای شما بردارم، خدمت‌گزار کنگره 60 باشم و بتوانم  قدم در جای قدم شما اگر لیاقت آن را داشته باشم بگذارم و بتوانم به همسفرانی که الان حال،  قبل از ورود من به کنگره را دارند کمکی بکنم، که به نظر من این حس و کمک به افراد که در تاریکی هستند بهترین حس دنیاست، شما و همه راهنمایان لیاقت بهترین‌ها را دارید، ان‌شاالله که برکت این خدمت در زندگی شما جاری و ساری باشد. هفته راهنما بر شما مبارک.

سلام دوستان معصومه هستم همسفررضا

در ابتدا این هفته زیبا رابه آقای مهندس اولین راهنمای کنگره ۶۰ و خانواده محترمشان تبریک عرض می‌کنم. مقام راهنما آنقدر بزرگ و والا است که یک هفته اختصاص داده شده به این موضوع.

اولین روزی که وارد کنگره شدم راهنمایانی را دیدم ازجنس نور و عشق، من که زخم‌های زیادی خورده بودم را با آغوش گرم خودشان پذیرا شدند و مرهمی شدند برای دردهایم. اوایل فکر می‌کردم حقوقی هم دریافت می‌کنند بعد متوجه شدم حقوق و دستمزدی در کار نیست، فقط مزدشان عشق و ایثار و محبت است. این موضوع برام خیلی عجیب بود که چطور از وقت و زمان خودشان می گذرند تا با عشق خودشان دیگران را هم از این عشق سیرآب کنند.

راهنما فردی بوده که زمانی با کوله باری از غم، اندوه و بیماری وارد کنگره شده‌ و با به رهایی رسیدن و آموزش‌های لازم و دشوار توانسته این جایگاه بزرگ را کسب کنند. به نظر من راهنمایان مانند کارخانه هستند که تولید و تکثیر می‌کنند، تولید و تکثیرشان فهم و آگاهی و دانایی است. واقعا نمی شود تصور کرد که چطور افرادی که مصرف کننده هستند و حال خرابی دارند بعد از مدتی به افرادی آرام و موجه تبدیل می‌شوند و کاملا درمان می‌شوند. چه چیزی باعث شده انسانیت خود را پس  بگیرند و تبدیل به انسانی بشوند که حتی  قبل از مصرف هم این چندین نبوده‌اند؛ وقتی به این موضوع فکر می‌کنم متوجه می‌شوم که چقدر کار راهنماها سخت و دشوار است چون با جسم و روان یک انسان سروکار دارند و آن‌قدر باید آزموده شوند و از فیلترهای مختلف عبور کنند تا به این درجه برسند. البته راهنمایان این مسیر سخت را با آموزش، تجربه و مثلث عشق، عقل و ایمان هموار می‌سازند و از عصاره جان و مال‌شان به افراد در بند اعتیاد تزریق می‌کنند تا آن‌ها هم مزه رهایی را بچشند. پس باید از این عزیزان زحمت کش قدردانی کرد و قدردانی و سپاس گزاری از مربی و آموزگار، در اصل قدردانی از خداوند است. زیرا خداوند از طریق انسان‌های شریف پیام خودش را به دیگر انسان‌ها می‌رساند.

راهنما نیازی به وجهی که در پاکت گذاشته می‌شود ندارد قدردانی بزرگ زمانی است که گوش به فرمان‌شان باشیم تا در مسیر نور و آگاهی قرار بگیرم. ان‌شاالله همواره شاکر و قدردان این فرشتگان زمینی باشیم و یادمان نرود در گذشته کجا قرار داشتیم و اکنون در کجا قرار داریم.
 

رابط خبری: همسفر دریا رهجوی راهنما همسفر نیره (لژیون اول)
ویراستاری و ارسال: همسفر مهتاب رهجوی راهنما همسفر فریبا (لژیون پنجم)
همسفران نمایندگی باغستان کرج

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .