English Version
English

راهنما به کسی گفته می‌شود که راه را نشان می‌دهد

راهنما به کسی گفته می‌شود که راه را نشان می‌دهد

راهنما به کسی گفته می‌شود که راه را نشان می‌دهد. اول کلام هفته راهنما را به بزرگ‌ترین و با عشق‌ترین راهنمای کنگره بزرگ‌مرد آقای مهندس حسین دژاکام و خانواده‌شان تبریک می‌گویم که راه را به ما نشان دادند و برای همه مصرف‌کننده‌ها و خانواده‌هایشان هموار ساختند. این هفته زیبا را به راهنمای خوب خودم همسفر فهیمه و همه راهنماهای مهربان در شعبه شهرری تبریک می‌گویم.

روز اول که به کنگره آمدم یک انسان کاملاً ناامید بودم که فکر می‌کردم همه درها به رویم بسته‌شده است؛ ولی انگار خدا درب بزرگی را به رویم بازکرده است و آن درب کنگره است و قرار است در کنگره برایم راه هموار شود وزندگی‌ام رنگ زیبایی به خود بگیرد. خدا کسانی را سر راهم قرار داده بود که از خانواده، خواهر و دوست به من نزدیک‌تر بودند و انگار مرا سال‌هاست که می‌شناسند؛ ولی من از وجود آن‌ها بی‌خبر بودم. خدا را شکر می‌کنم به خاطر وجود همه افرادی که در کنگره در این خانه بزرگ به مثال خانواده‌ام هستند و من با دیدن چهره خندان، آغوش باز و گرمشان از همه غم‌ها و مشکلاتی که دارم دور می‌شوم.

روز اول که به کنگره آمدم همسفر شمسی عزیز راهنمای تازه‌واردین مانند مادری مهربان کنارم نشستند و با آرامش کامل بذر امید را در دل من کاشتند و این را گفتند که کنگره جای خوبی است و شما بهترین مکان را انتخاب کرده‌اید و این باور را در من نهادند که مسافرت در اینجا به رهایی می‌رسد. برای همسفر شمسی عزیزم آرزوی سلامتی و تندرستی می‌کنم. بعد از سه جلسه با یک نگاه و حس خوب همسفر فهیمه را انتخاب کردم تا بشود راهنما و الگوی من و من اولین رهجوی ایشان شدم و او خواهر و سنگ صبورم شد به حرف‌هایم گوش کرد و گفت همه‌چیز درست می‌شود و حس امید در من جوانه زد.

از آن به بعد سعی کردم فرمان‌بردار راهنمایم باشم و هر چیزی که می‌گوید گوش کنم و با آموزش‌هایی که می‌گیرم آن‌ها را در زندگی‌ام کاربردی کنم. راهنمای عزیزم شما به‌مانند خواهری دلسوز برایم خواهری می‌کنید و برای من یک الگو از یک زن فداکار و صبور هستید و من به خود می‌بالم که رهجوی شما هستم. امید دارم که در کنار شما و با آموزش‌های شما به همه خواسته‌هایم می‌رسم. انشاء الله به هر آنچه در دلتان هست برسید و بهترین‌ها برایتان رقم بخورد و همیشه شاد و مسرور باشید. راهنمای با عشقم دوستت دارم.

نویسنده و ویرایشگر: رابط خبری همسفر زهرا لژیون راهنما همسفر فهیمه (لژیون ششم)
ویراستاری و ارسال: راهنما همسفر فهیمه (لژیون ششم)
همسفران نمایندگی شهرری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .