English Version
English

راهنما، جایگاه زیبای سخت

راهنما، جایگاه زیبای سخت

به نام قدرت مطلق الله

سلام دوستان علی هستم همسفر
هفته راهنما را به تمام خدمتگزاران قدرتمند کنگره 60 تبریک می گویم. راهنمای عزیز و صبورم تمام خوبی های دنیا و آخرت را برایت آرزو می کنم.
راهنما در کنگره 60 طوری ساختار فرد مصرف کننده را بر اساس آموزش ها و جهانبینی می سازد که در نهایت تبدیل به فردی سالم از هر نظر خواهد شد و این احیای انسانی از برجسته ترین اعمال و هدف نهایی در کنگره 60 است. راهنما بودن تسکین دغدغه ها و پریشانی هاست. راهنمایان در کنگره تلاش می کنند نه تنها تسکین دهند بلکه درمان کنند و غم را به شادی، ترس را به شجاعت و قهر را به مهر تبدیل کنند(این جایگاه زیبای سخت، ظرفیت را افزایش می دهد).


راهنما که باشی جوری دیگر می بینی و طوری دیگر می شنوی. راهنما که باشی متفاوت نگاه می کنی و از بهترین دریچه به دنیای اطرافت نگاه خواهی کرد؛ صبور می شوی و رنج و درد خانواده های آسیب دیده از اعتیاد را درک می کنی؛ همانطور که راهنمایم مرا درک کرد. راهنمابم غم مرا حس کرد و با دستانش مسیر حال خوش را به من نشان داد؛ تشویق و حمایتم کرد تا بتوانم به هدف برسم.
راهنما تشنه ی انتقال آموزش ها است. برای او فرقی نمی کند که با کدام مشکل و کدام ضد ارزش و یا صفت زشت به کنگره آمده ای، عشق و تلاش راهنما این است که رهجو بخواهد و او کمک کند. در کنار راهنما که بنشینی ناامیدی می دهی ،امیدواری می گیری، غم می دهی  نشاط می گیری و به هرآنچه که حکم عقل است نزدیک تر می شوی. چه حس لطیف و شعف بخشی است وقتی فردی با کوله باری از غم و استرس و ناامیدی به کنگره می آید اما با برق امید در چشمانش به خانه باز می گردد و شوق زندگی در نگاهش موج می زند. راهنما بودن روشنایی را معنا کردن و سلامتی را هدیه دادن است.

با آرزوی حال خوش برای تمام اعضای کنگره 60

تایپ و ویراستاری: همسفر مهرداد

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .