English Version
English

شما عزیزان نور امید را در دل‌هایمان زنده کردید

شما عزیزان نور امید را در دل‌هایمان زنده کردید

هفته راهنما را در رأس به بنیان‌گذار کنگره ۶۰ و خانواده محترمشان تبریک می‌گویم و سپاسگزار و قدردان زحمات راهنمای خوب خودم خانم معصومه عزیز هستم که با آموزش‌های نابشان من را از سردرگمی و ناامیدی نجات دادند. تمام این صحبت‌هایی که راهنما از آموزش‌های کنگره به من انتقال می‌دهند شاید روزی در کلاس درس‌ مدرسه شنیده بودم و یاد گرفته بودم ولی هیچ‌وقت به این سادگی و آسانی نبود.

همیشه فکر می‌کردم که انجام‌دادن عمل صالح چه کار سختی است ولی راهنمای خوبم به من یاد داد که عمل صالح را حتی می‌شود با کارهای کوچک نشان داد. روزی که خانم معصومه عزیز به من گفتند مسافرت را باور کن و حرف‌هایی که در اثر مصرف مواد به دروغ به تو‌ می‌گوید را فکر کن که راست است، به آرامش رسیدم. وقتی پرسیدم جهان‌بینی چیست؟ به من گفتند ساده‌ترین جهان‌بینی یعنی غذایی که تو می‌پزی و اعضای خانواده را سر سفره جمع می‌کنی و این یعنی زیباترین جهان‌بینی.

وقتی دیدم حرف‌هایی که دیگران در اثر حال خوبی که ندارند با من در میان می‌گذارند و ایشان نگران هستند که یک‌وقت این حرف‌ها حال مرا بد نکند و مثل یک‌ مادر یا خواهر همیشه حتی مراقب افکار و اندیشه من هستند، امید در من‌ زنده شد و مرا در مسیری که انتخاب کرده‌ام هدفمندتر کرد؛ چون نزدیک به دو سال است که به کنگره می‌آیم ولی مسافرم به‌درستی همراهی‌ام نمی‌کند و اگر صحبت‌ها و عشق راهنمایم نبود شاید خیلی‌وقت‌پیش کنگره را ترک می‌کردم و مشخص نبود الان زندگی‌ام در چه مسیری بود.

شاید گاهی اوقات در اثر حال خرابی که داشتم، فرمانبرداری نکردم و البته که نتیجه‌اش را خودم دیدم و آن حال خراب‌تری بود که نصیبم شد. با هیچ کلمه و هیچ عملی نمی‌توانم قدر محبت‌هایی که راهنمای عزیزم به من در این مدت بی‌هیچ منتی داشته‌اند جبران کنم. تشکر می‌کنم که هروقت به راهنمای عزیزم پیام دادم یا تماس گرفتم همیشه با لبخند و مهربانی مرا راهنمایی کردند.

روزی در لژیون به من گفتند آرزو! رهایی تو و مسافرت برای من خیلی با رهایی‌های دیگر فرق دارد؛ چون مسیر سختی را مثل خودم طی کرده‌ای، از گفتن این حرف اشک در چشمانشان حلقه زد و محبتشان را در دلم صدچندان کرد. امیدوارم همیشه و همیشه مسیر زندگی خانم معصومه عزیز و همه راهنماهای کنگره ۶۰ هموار و سبز باشد و خیر خدمتی که به رهجوهایی مثل من که روزی با ناامیدی به کنگره پا گذاشته و شما عزیزان نور امید را در دل‌هایمان زنده کرده‌اید، همیشه جاری باشد.


نویسنده: همسفر آرزو رهجوی راهنما همسفر معصومه (لژیون پنجم)
رابط خبری: همسفر مرجان رهجوی راهنما همسفر معصومه (لژیون پنجم)
تصویرگر: همسفر سعیده رهجوی راهنما همسفر خندان (لژیون هفتم)
ویراستاری و ارسال: همسفر مبینا رهجوی راهنما همسفر خندان (لژیون هفتم)
همسفران نمایندگی لویی پاستور

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .