English Version
English

راهنما یعنی راه را نمایان کردن

راهنما یعنی راه را نمایان کردن

سلام دوستان زهرا داننده هستم یک همسفر
با درود بر راهنمایان مخلص و خدمتگزار، راهنما با ورود در حوزه اعتیاد و کنگره و با پشت سر گذاشتن مسیر که مقصد معینی دارد توانسته خود را به درمان و رهایی برساند و از گذرگاه‌های صعب‌العبور گذر کند و در ادامهٔ مسیر با کسب دانایی و توانایی و مهارت از شناخت اعتیاد و جهان‌بینی و با به‌دست‌آوردن مسئولیت و خدمت‌های متعدد خود را به جایگاه راهنمایی برساند. راهنما یعنی راه را نمایان کردن. اگر راهنما خودش این مسیر را نمی‌رفت و آموزش و دانش و تجربه کسب نمی‌کرد چگونه می‌توانست به آن نقطه اوج خود برسد و در این مسیر شکوفا شود.

راهنمایان دست غیبی از جانب خداوند هستند که چاشنی آنها عشق و عاشقی است. همان بند عشقی که در پیام اول وعده داده شد. راهنما با مثلث عشق، عقل و ایمان به همنوع خود، یاری می‌رساند و عاشق رهاشدن رهجو از بند اعتیاد است و شاهد لحظه آزادی و خروج از جهنم و ورود به بهشت است و تنها سلاح راهنما پیوند محبت و آن بند عشقی است که باعث راه‌افتادن سیستم ایکس می‌شود و فرد را به تعادل می‌رساند.

راهنمای مسافر دو بال پرواز برای رهجوی خود هستند و با صبر و بردباری و تلاش مضاعف، خود را به مقام راهنمایی می‌رسانند تا حلاوت خدمت به انسان‌های به‌هم‌ریخته را بچشانند. این معلمین، استاد کیمیای گوهر وجودی انسان‌هایی هستند که با عشق و آموزش، پذیرش می‌شوند تا از ظلمت و تاریکی رها شوند. وقتی شکرگزار بنده خدا باشیم در واقع از خداوند سپاسگزاری کردیم و راهنما یک الگوی شامخ انسانی است که عشق و ایمان و صبر را سرلوحه خود قرار داده است. از خدای خودم سپاسگزارم که در این مسیر من را در کنار راهنمای عزیزم قرار داد تا بینش عمیقی به خداوند و خودم داشته باشم. هفته راهنما مبارک باد.

سلام دوستان شیما هستم یک همسفر
اول از خدا ی خودم ممنونم که راه کنگره را برایم باز کرد تا بتونم در این مکان مقدس از تاریکی و ظلمت رها بشوم و به سمت نور و روشنایی حرکت کنم. هفته راهنما را به آقای مهندس دژاکام و خانوادهٔ محترمشان تبریک می‌گویم. همچنین به تمام راهنماهای کنگره ۶۰، بالاخص استاد عزیزم راهنمای گرامی خانم منیر عزیز خدایا شکرت که من را با انسان‌های شریف، عزیز و فداکار و راهنماهای دلسوز آشنا کردی تا قطرات لطف و مهربانی‌شان بر سرم ببارد. با هیچ زبان و عملی نمی‌شود از زحمات بی‌دریغ شما تشکر کرد؛ فقط با قدردانی از طریق پاکت شاید ذره‌ای از زحمات شما عزیزان جبران بشود. فقط بدانید در لحظات سخت زندگی‌ام بعد از خدای خودم یاد شما و آرامشتان به من امنیت و آرامش می‌دهد. امیدوارم سایه لطف خدا، هیچ‌وقت از سر شما راهنمایان ارجمند و زندگی‌تان کم نشود و خیر این خدمات در زندگی شما جاری باشد.

سلام دوستان زهرا کاظمی هستم یک همسفر
همان‌طور که همه تجربه کرده‌ایم در حرکت ما به سمت رهایی راه‌های زیادی نمایان می‌شود که حتی اگر این مسیرها صراط مستقیم هم باشند پر از پیچ‌وخم هستند و کسی که می‌خواهد قدم در این راه بگذارد اولین‌بار است و برای اینکه به بیراهه نرود نیاز به راهنما دارد. راهنمایی که مسیر را طی کرده باشد و پیچ‌وخم‌ها را کاملاً بشناسد چنین شخصی راهنماست و قدرت عشق باعث می‌شود هفته‌ای سه جلسه و هر جلسه سه ساعت از کار و زندگی شخصی خود بگذرد تا به امور رهجویان بپردازد و با عقلانیت هر یک از رهجویان خود را از گردنه‌های مختلف سالم عبور دهد. بدین ترتیب مثلثی شکل می‌گیرد که اساس کار راهنمایان کنگره ۶۰ است با اضلاع علم، عشق و عقل. تشکیل این مثلث راه رهایی برای چندین هزار انسان را فراهم کرده است. با آرزوی سلامتی برای همه راهنمایان عزیز و بزرگوار

دوستان سلام زهرا هستم یک همسفر
من هم به‌رسم ادب تبریک می‌گویم
هفتهٔ راهنما را خدمت آقای مهندس دژاکام و خانوادهٔ محترمشان و راهنماهای کنگره ۶۰ و تبریک ویژه به راهنمای خودم  که رسم درست زندگی‌کردن را به من می‌آموزد، کسی که غرق در تاریکی بود. من خدا را شکر می‌گویم که سر راه من فرشته‌ای مهربان قرار داده تا با راهنمایی‌های او مسیر اهدافم را بشناسم و حالا خود و زندگی‌ام را مدیون محبت‌های بی‌دریغشان می‌دانم... و آرامششان را که  سرشار از ایمان و یقین است. واژه سپاس در برابر ازخودگذشتگی و ایثار شما ذره‌ای بیش نیست بی‌نهایت قدردان محبت‌های شما راهنمایان هستیم. از خداوند متعال برای شما و خانواده محترمتان آرزوی سلامتی و تندرستی می‌کنم پایدار و برقرار باشید.
سلام دوستان سپیده هستم همسفر
قبل از هر چیزی هفته راهنما را به جناب آقای مهندس دژاکام، استاد امین و همهٔ راهنماهای عزیز، مخصوصاً راهنمای خوبم خانم منیر تبریک می‌گویم. خدا را شاکرم که کنگره را در مسیر زندگی من قرار داد تا بینش عمیقی اول نسبت به خداوند و بعد خودم داشته باشم. همان‌طور که از نامش پیداست راهنما یعنی راه را نمایان کردن، راهنما نوری در تاریکی است که ما را به آرامش، نور و شور و اشتیاق می‌رساند. راهنما یعنی از خودگذشتگی، عشق، محبت. امیدوارم رهجوی لایقی برای راهنمای خود باشم و با آموزش گرفتن از او زندگی‌کردن را یاد بگیرم و در ادامهٔ زندگی، مادر و همسفر شایسته‌ای باشم.
سلام دوستان پری هستم یک همسفر
هفتهٔ زیبای راهنما را ابتدا به استاد راهنمای بزرگ و خانواده کنگره ۶۰ جناب آقای مهندس دژاکام و خانواده محترمشان و راهنمای عزیزم خانم منیر تبریک عرض می‌کنم.
خانم منیر عزیز  واژه سپاس در برابر ازخودگذشتگی‌ها و ایثار شما بسیار کوچک و بیان‌شدنی نیست. هفته راهنما یعنی بزرگداشت عشق و محبت و تجلیل از کسانی که علمی را آموختند و در جانمان جاری می‌کنند و فرداهایی باشکوه را نوید می‌دهند و کارشان ساختن جامعه سلامت است. راهنمایان از آن دسته انسان‌هایی هستند که محبت‌هایشان جبران‌ناپذیرند. من به نوبه خودم تبریک عرض می‌کنم.

تایپ: همسفران لژیون پنجم
رابط‌خبری: همسفر زهرا رهجوی راهنما منیر (لژیون پنجم)
ویراستاری: راهنما همسفر انسیه (لژیون چهاردهم)
ارسال: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر سمیه (لژیون ششم)
نمایندگی همسفران شمس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .