English Version
English

رها کردن و بخشیدن

رها کردن و بخشیدن

«یا رزاق»

سخنان ماندگار مهندس دژاکام: «اگر بدانیم که هستان، جایشان را به نیستان، که هست خواهند شد، می‌دهند؛ همه قضایا متفاوت خواهد شد.»

«بیا تا گل بر افشانیم و می در ساغر اندازیم

فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم»

دوستان جمع عشق و محبت، نگاه مهربان‌تان را به خواندن دلنوشته صمیمی و آموزنده راهنما همسفر فاطمه عزیز (لژیون شانزدهم) عضو لژیون سردار ۱۴۰۲، دعوت می‌نماییم.

«هنگامی که بندگان در پیشگاه خدا می‌ایستند، آواز دهنده ندا دهد؛ آن کس که مزدش با خداست، برخیزد و به بهشت رود. گفته می‌شود چه کسی مزدش با خداست؟ می‌گوید: گذشت کنندگان از مردم»
سلام دوستان فاطمه هستم همسفر حسین
خداوند را هزاران بار شاکرم که مسیر سبزِ کنگره را سر راه من قرار داد تا بتوانم آموزش بگیرم و ذره‌ای نسبت به خودم شناخت پیدا کنم و بدانم که من قطره‌ای از وجود خداوند هستم و باید صفاتی را که خداوند مهربانم در وجود من تعبیه کرده و به امانت گذاشته را دریابم و آن‌ها را کاربردی کنم تا به صلح و آرامش برسم.
یکی از صفات خوب خداوند، گذشت و بخشش است که یکی از راه‌های رشد و ارتقای انسان نیز می‌باشد.
در قران آمده «کسی که انفاق و بخشش می‌کند، خداوند به او پاداش کامل می‌دهد» خداوند را شکر می‌کنم که به من هم این اجازه را داد تا بتوانم از مال و پول خودم بگذرم؛ کاری که قبل از کنگره انجامش، برایم خیلی سخت بود و همیشه فکر می‌کردم کسانی که از وضع مالی خوبی برخوردار هستند، باید ببخشند و یا این‌که هر وقت پولدار شدم، این کار را باید انجام بدهم؛ ولی با آموزش‌های کنگره فهمیدم؛ من وقتی دانایی به دست بیاورم، می‌توانم خیلی از کارها را انجام بدهم؛ یاد گرفتم که ببخشم، بدون این‌که چشمداشتی داشته باشم. گذشتن از مال، دل بزرگ می‌خواهد نه پول زیاد؛ این گذشت، خیلی از گره‌های وجودی من را باز کرد و برکات مادی و معنوی زیادی برای من داشت؛ به نظر خودم مهم‌ترین اثری که بخشش و عضو شدن در لژیون سردار برای من داشت این بود که الان خیلی جاها راحت می‌توانم از خیلی از مسائل رد شوم و عبور کنم؛ کاری که شاید قبلاً برایم بزرگ‌ترین مشکل بود؛ رها کردن و بخشیدن.
از تیم پرتلاش سایت و همچنین عزیزانی که دلنوشته مرا خواندند، تشکر می‌کنم.

نويسنده  و تایپ: راهنما همسفر فاطمه (لژیون شانزدهم)

ویراستار: همسفر نرگس، رهجوی راهنما همسفر نجمه (لژیون دوازدهم) و همسفر معصومه، رهجوی راهنما همسفر معصومه (لژیون یک)

ارسال: همسفر اعظم، رهجوی همسفر اعظم

همسفران نمایندگی شفا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .