English Version
English

هدف راهنما آن است که انسان را به یک نیروی خلاق تبدیل کند

هدف راهنما آن است که انسان را به یک نیروی خلاق تبدیل کند

سلام دوستان کبری هستم یک همسفر

به طور کلی راهنما شخصیصت فرد یا افراد را در جهت تصمیمات درست با علم و اطلاعات کامل، هدایت می‌نماید. هدف راهنما آن است که انسان را به یک نیروی خلاق تبدیل کند و به او کمک کند تا مشکلات و موانع جلوی پایش را ببیند و عاقلانه‌تر با آن‌ها روبه‌رو شود. راهنمای ما در زندگی اول باید خداوند و کتاب خداوند باشد. اگر از همان اولِ زندگی، قرآن را سرمشق و الگوی کارهای خود قرار دهیم، احتمال این‌که بیراهه برویم بسیار کم است. راهنمای بعدی ما پدر و مادر و بعد هم معلم‌ها و مشاورینی هستند که در زندگی با آن‌ها سر و کار داریم. کمک گرفتن از یک راهنمای دلسوز و مداوم در زندگی می‌تواند ما را همواره موفق و آینده ما را بسازد.


یکی از راهنماهایی که کمتر افرادی امکان آشنایی با آنان را دارند، راهنماهای کنگره60 می‌باشند که درس نابِ زیستن به شکل یک انسان کامل را به ما می‌دهند و این یک موهبت الهی است که آنان را بر سر راه ما قرار داده است و ما را از خسته شدن در مسیر مشکلات و جنگ‌های دنیا باز می‌دارند، آرامش وجودشان را با گفتار زیبا و دلنشین نثارمان می‌کنند. که یکی از این بهترین‌ها خانم سمانه است، که مانند دوستی مهربان و معلمی دلسوز و همدرد دل زخمی من و امسال من است. خانم سمانه جان کاش می‌توانستم این حرف‌ها را مستقیم به خودتان بگویم و بگویم که همدلی شما و حرف‌ها و نصیحت‌هایی که با توجه به تجربه‌ی زندگی خودتان در اختیار ما می‌گذارید چقدر برای بنده قابل ستایش می‌باشد و چقدر این طوفان درونی‌ام را التیام می‌بخشد. امیدوارم در این مسیر و سفری که با هم پیش گرفته‌ایم سربلند و موفق به سرانجام برسانیم و از همین جا قدردان زحمات و محبت‌های شما دوست و راهنمای عزیزم می‌باشم و از خداوند آرزوی سلامتی شما را خواستارم.

سلام دوستان محبوبه هستم همسفر

سپاس در برابر زحمات و ایثار و از خودگذشتگی شما ذره‌ای بیش نیست، فقط می‌توانم از خدای مهربان برایتان طلب خیر و برکت کنم. نمی‌دانم کجا کارِ خیری انجام دادم که خدای مهربان من را  با کنگره۶۰ و شما آشنا کرد و آرامش امروزم را مدیون راهنمایی‌های شما هستم. استاد عزیزم دیده‌ات سازندگیست  ایده‌ات راه رسم زندگیست. خدا را شکر در کنار شما هستم. نگاه کردن به چهره‌ی زیبایتان برایم عبادت، تمام رفتارهای شما و صحبت‌های شما برایم درس است تا دوباره خودم را بسازم  و راه مستقیم در پیش بگیرم و با عمل کردن، دل شما را شاد کنم.

استاد عزیزم من خودم را مثل نهال کوچکی  می‌بینم کنار شما با روزهای قشنگ آب و هوای عالی رشد کنم و به ثمر بنشینم، هم‌چون درختی پر بار باشم و همیشه تسلیم باشم و از آموزه‌هایی که از شما به دل و جانم نشست و عمل می‌کنم تا دیگران هم بهره ببرند. ازصمیم قلبم روز راهنما را به شما تبریک عرض می‌کنم، ماندگار باشید برای من و هزاران انسان دیگر.

سلام دوستان سمیه هستم یک همسفر

خدا را شاکرم که مسیر کنگره۶۰ را دوباره به من نشان داد، در تاریکی که دوباره من و مسافرم قرار گرفته بودیم، خیلی روحم را آزار می‌داد تا اینکه به خواست خداوند با راهنمای خوبم خانم سمانه که به قولی هم درد بودیم و ایشان هم دوبار این مسیر کنگره۶۰ را طی کرده بودند به من آرامشی دوباره باز گرداند و با آن حس قشنگی که ایشان را برای راهنمایی برگزیده بودم به من صد چندان امیدواری داد که باز می‌توانم در این مسیر قرار بگیرم و با آموزش‌های ایشان دوباره زندگی‌ام را بسازم.

جمله قشنگی که در روز اول خانم سمانه به من گفت این‌که راهنما بودن را در شما می‌بینم و تا خانه‌ اشک از چشمانم سرازیر بود که خدایا با این‌که یکبار مسیر را رها کرده بودیم ولی سخنان شیرین و حس اعتماد به نفس خانم سمانه اشک شوق در چشمانم سرازیر کرد و واقعاً در طول زندگی کسی را به اندازه راهنما نمی‌توانیم پیدا کنیم که هم زمان هم رازدارمان باشد، هم تجربیات و آموزش‌هایش را در اختیارمان بگذارد، بی‌هیچ منتی و واقعاً مثل باران ببارد و زندگیمان را پاک و زلال و سیراب کند. با تمام وجودم از راهنما و استاد عزیزم خانم سمانه عزیز تشکر و قدر دانی می‌کنم و امیدوارم روزی زحماتش را جبران کنم.

سلام دوستان فاطمه هستم یک همسفر

من از راهنمای عزیزم خانم سمانه تشکر می‌کنم که من را از تاریکی به طرف روشنایی راهنمایی می‌کند و به من می‌گوید آدم همیشه با امید زنده است، ناامید نباش و صبور باش، با صبر به همه چیز می‌رسی. من با صحبت‌های ایشان آرامش می‌گیرم. خدا را  شکر می‌کنم من را در کنگره۶۰ قرار داد، امیدوارم با راهنمایی خانم سمانه و با توکل به خدا و تلاش خودم از این تاریکی به روشنایی برسم. اول خودم به آرامش و بعد مسافرم به درمان و آرامش برسد.

رابط خبری: راهنما همسفر سمانه (لژیون هشتم)
ویراستاری و ارسال: همسفر سارا رهجوی راهنما همسفر سمیه (لژیون چهارم)
همسفران نمایندگی باغستان کرج

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .