English Version
English

بهترین سپاس گزاری برای رهجو گوش به فرمان بودن است.

بهترین سپاس گزاری برای رهجو گوش به فرمان بودن است.

جلسه چهاردهم از دوره چهل و سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی ستارخان با استادی راهنمای محترم مسافر عبدالله، نگهبانی مسافر مسعود و دبیری مسافر پرهام با دستور جلسه «هفته راهنما» چهارشنبه 12 اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به‌کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
خیلی خوشحال هستم که امروز و در هفتهٔ راهنما در خدمت شما هستم. از گروه مرزبانی و ایجنت محترم شعبه بابت برگزاری جشن هفتهٔ راهنما به بهترین شکل تشکر می‌کنم. ما در این روز تمرین می‌کنیم که چگونه قدرشناس باشیم. خداوند در قرآن می‌فرماید که انسان موجودی ناسپاس است. با ورود به دنیای اعتیاد این ناسپاسی در ما چندبرابر می‌شود. ما با ورود به کنگره فقط به دنبال کنارگذاشتن مواد مخدر نیستیم؛ بلکه می‌خواهیم تغییر کنیم و صفات گذشته‌مان را اصلاح کنیم. در کنگره روح، روان و جهان‌بینی ما در همین جلسه‌ها و جشن‌ها عوض می‌شود. جایگاه یک راهنما در کنگره بسیار ارزشمند است.

یک راهنما در کنگره از وقت و خانواده و انرژی خود برای به رهایی رسیدن یک رهجو می‌گذرد. پس ما به اهمیت جایگاه یک راهنما در زندگی یک رهجو پی می‌بریم. یک رهجو باید بداند، کاری که راهنما برای او انجام می‌دهد، چه اهمیتی دارد و با سفر خوب خود جواب محبت‌هایش را بدهد. مصرف‌کننده یک طلبکار همیشگی است؛ ولی با ورود به کنگره و بهره‌مندی از آموزش‌ها با قدرشناسی آشنا می‌شود و می‌آموزد که سپاس‌گزار باشد. ولی من به‌عنوان یک راهنما می‌گویم که بهترین سپاسگزاری برای یک رهجو گوش‌به‌فرمان بودن و به درجهٔ راهنمایی رسیدن است. در آخر برای همهٔ کسانی که در آزمون راهنمایی ثبت‌نام کرده‌اند آرزوی موفقیت می‌کنم.

در ادامه انتخابات نگهبانی روزهای چهارشنبه دوره ی چهل وچهارم نمایندگی ستارخان برگزار گردید. 

مسافر سهیل به عنوان نگهبان انتخاب گردید. 

تایپ و تنظیم: مسافر شهاب
عکس: مسافر منصور

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .