English Version
English

خداوند از طریق انسان‌ها به ما کمک می‌کند

خداوند از طریق انسان‌ها به ما کمک می‌کند

در تقویم کنگره ۶۰، یک هفته در سال به‌ عنوان هفته راهنما نام‌گذاری شده است که البته همان هفته معلم است؛ زیرا راهنما نیز معلم است.
در این هفته اعضای کنگره ۶۰ به‌پاس قدردانی از تلاش راهنمای خود، هدیه‌ای به راهنمای خود تقدیم می‌کنند که یکی از نشانه‌های کاربردی نمودن آموزش‌های کنگره ۶۰ می‌باشد.
در کنگره ۶۰ تقدیر و تشکر در مراسم این‌چنینی فقط با پاکت صورت می‌گیرد و هر کس بنا به توان و وسع مالی خود مبلغی را درون پاکت می‌گذارد و به راهنمای خود تقدیم می‌کند.
یکی از موضوعاتی که در آموزش‌های کنگره ۶۰ اهمیت بسزایی دارد، موضوع فراگرفتن قدردانی و تشکر از مخلوقین خداوند است که به هر نوع و شکلی به ما کمک رسانده و یا می‌رسانند. اگر ما تشکر از انسان‌ها را بلد نباشیم، تشکر از پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر، خواهر، معلم، راهنما و یا هر کس دیگری، معنا و مفهوم آن این است که تشکر از خداوند را بلد نیستیم؛ زیرا خداوند از طریق انسان‌ها به ما کمک می‌کند.

مصداق شعر معروف که می‌گوید:
اگر حق را در خلق نیابی بیابی خانه اما در نیابی
بنابراین درب ورودی تشکر و شکرگزاری از باری‌تعالی، تشکر و قدردانی از انسان‌هاست. امید که همه ما بتوانیم در هفته راهنما که به‌صورت سرا سری و هم‌زمان در تمام نمایندگی‌های کنگره ۶۰ برگزار می‌گردد، از راهنمای خود قدردانی کنیم.
قسم به آسمان و طارق، چه چیز آگاه ساخت تو را که چیست طارق ... ؟
بخشی از سخنان مسافر علی خدامی به مناسبت هفته راهنما
به همین مناسبت نمایندگی وکیلی یزد به پاس قدردانی و تشکر از راهنمایان شعبه، به برگزاری یک جشنی در روز سه شنبه مورخه 11 اردیبهشت 1403 اقدام نمود که بخشی از تصاویر مربوطه را در ذیل خواهید دید.
 



















عکاس خبری مسافر میلاد لژیون چهارم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .