English Version
English

راهنمایان؛ نشان‌دهنده مسیر به در راه‌ماندگان و گمشدگان

راهنمایان؛ نشان‌دهنده  مسیر به در راه‌ماندگان و گمشدگان

جلسه دوازدهم از دوره اول کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی گیلان، با استادی ایجنت مسافر حمید، نگهبانی راهنما مسافر مجتبی و دبیری راهنما مسافر محمود، با دستور جلسه«جشن هفته راهنما» مورخ یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰3 رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حمید هستم یک مسافر. بسیار خرسندم که امسال هم در خدمت شما عزیزان هستم و خداوند را شاکرم که به واسطه راهنمایی‌اش، بنده را در مسیر درست قرار داد و راه کنگره ۶۰ را برای من نمایان کرد. از آقای مهندس دژاکام و خانواده محترمشان به خاطر وجود با ارزششان بسیار سپاسگزارم و امیدوارم که سایه‌شان همیشه بالای سر ما باشد. هفته راهنما را به تمامی راهنمایان کنگره ۶۰ تبریک می‌گویم.

راهنمایان انتقال‌دهنده علم و آگاهی کنگره ۶۰ به در راه ماندگان، گمشدگان و تمامی کسانی که در تاریکی و خواستار خروج از آن تاریکی هستند، می‌باشند. این عزیزان خود از گذرگاه‌های سختی عبور کرده‌اند، تجارب باارزشی به دست آورده و آموزش‌های بسیاری دیده‌اند تا بتوانند امروز به‌عنوان راهنما در کنار ما باشند و ما از آن‌ها قدردانی به عمل بیاوریم. راهنمایان با عشقی بلاعوض در کنار ما حضور دارند عشقی که در بیرون از کنگره ۶۰ به ندرت پیدا می‌شود.

عشقی که تمام خواسته‌شان این است تا کسی را که همانند خودشان سال‌ها در تاریکی، غم و مشکلات و بیماری اعتیاد دچار شده‌اند را از این بند رها نموده و نوری در مسیر این عزیزان باشند. راهنمایان برای کسانی که خواستار نور و روشنایی می‌باشند الگوهایی بی‌نقص، به شمار می‌روند. آن‌ها از چهارچوب‌ها خارج نمی‌شوند، قوانین و حرمت‌ها را به‌خوبی می‌شناسند و آن‌ها را انتقال می‌دهند.

بهترین نوع الگو بودن در کنگره ۶۰، الگو رفتاری و دیداری می‌باشد. اگر امروز بنده خدمتگزار هستم قطعاً الگوی من راهنمایم بوده است. اگر امروز دیده می‌شود هزاران نفر در آزمون راهنمایی شرکت کرده‌اند و به خدمت کردن علاقه‌مند هستند، دلیلش آموزش‌های راهنمایان می‌باشد. بزرگ‌ترین پایگاه‌های آموزشی در کنگره ۶۰، لژیون‌ها می‌باشند. شعبه‌هایی که در این چهارچوب‌ها حرکت می‌کنند بسیار قدرتمند می‌باشند.

اگر کسی به جایگاه راهنمایی رسیده است تلاش، خواست و علاقه خودش بوده که او را به این جایگاه رسانده است. تمامی عزیزانی که در کنگره ۶۰ خدمت می‌کنند و علاقه‌مند و خواستار این خدمت می‌باشند و با تمام وجودشان حرکت می‌کنند تا گوشه‌ای از کارها را بگیرند، این نشان از درک بسیار بالای این افراد می‌باشد. خدمت کردن در جایگاه‌های مختلف نظیر راهنمایی و پهلوانی و تمامی جایگاه‌های خدمتی نشان‌دهنده فهم عمیق این افراد، از کنگره ۶۰ برای عزیزانی است که نیازمند این خدمت‌ها می‌باشند.

این هفته‌ها ما دورهم جمع می‌شویم تا در رابطه با این موضوعات صحبت کنیم. بسیاری از عزیزان می‌گویند که خانواده من نتوانست به من کمک کند اما راهنمایم توانست مرا از تاریکی اعتیاد خارج کرده و به درمان برساند. راهنمایان بهترین رهجویان کنگره ۶۰ می‌باشند. ما اگر بهترین رهجو باشیم راهنما یا خدمتگزار می‌شویم. پس بنده اگر دیدم کسی شال به گردن دارد وظیفه دارم تمام و کمال به ایشان احترام بگذارم حتی اگر این شال به گردن یک درخت باشد بنده وظیفه احترام گذاشتن به آن جایگاه را دارم.

در کنگره ۶۰ بیشترین احترام برای عزیزان راهنماست چراکه عملکرد بسیار عالی دارند. این هفته، هفته سپاسگزاری و قدردانی است، هفته‌ای است که به راهنمایان خود نشان دهیم که می‌بینیم، در هفته سه جلسه از کار و وقت خود را صرف ما می‌کنند. امیدوارم که بتوانیم به بهترین شکل از این بزرگواران قدردانی کنیم هم‌زبانی، هم‌دلی و هم با پاکت. به نظر بنده این‌که فقط بیاییم و به ما خدمت شود و برویم کار درستی نیست، امیدوارم این اتفاق برای بنده و هیچ‌کس دیگر نیافتد.

بزرگ‌ترین نعمتی که در تمامی این سال‌ها برای بنده اتفاق افتاده است خدمت کردن است. امیدوارم که همه ما سپاسگزاری را یاد بگیریم و در زندگی خودمان جاری‌اش کنیم. امیدوارم کسانی که در این جلسه حضور دارند بذر راهنما شدن را در ذهن خود بکارند تا این قطاری که در حرکت است به بهترین شکل به حرکت خود ادامه دهد. از این‌که به صحبت‌های من توجه کردید از شما سپاسگزارم.

اعلام اولین رهایی لژیون جونز توسط ایجنت نمایندگی گیلان: مسافر رضا با راهنمایی مسافر رضا پارسا

تایپ و ویرایش: مسافر آرین لژیون سوم
عکس: مسافر میلاد لژیون دوم و مسافر رضا لژیون سوم
ارسال مطلب: مسافر محمد لژیون دوم
گروه خدمتگزارن سایت نمایندگی گیلان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .